اخبار فیلم و سریال

زمان پایان سریال Yellowstone مشخص شد

سریال یلواستون یکی از سریال های مشهور و قوی اخیر است که طرفداران زیادی گوش به زنگ برای فصل بعدی آنها هستند. پارامونت اعلام کرد که سریال یلو استون با بازی کوین کاستنر در فصل پنجم که پاییز به انتشار میرسد، تمام میشود. البته پارامونت خبر خوبی برای طرفداران هم منتشر کرد که شامل تولید فرنچایز جدید برای یلواستون است.

طبق بیانیه پارامونت که جمعه منتشر شد، اسپین آف یلو استون که هنوز عنوانی ندارد، قرار است در دسامبر پخش شود. هنوز ترکیب بازیگران این سریال جدید مشخص نشده است. با این وجود کریس مک کارتی، یکی از مدیران پارامونت، قبلاً به هالیوود ریپورتر گفته بود که متیو مک‌کانهی برای یک اسپین آف جدید در نظر گرفته شده است.

نیمه دوم فصل پنجم سریال «Yellowstone» چه زمانی پخش می شود؟

انتهای یلوستون

این اعلامیه رسماً پایان سریال اصلی یلواستون را خبر میدهد و این سریال پرطرفدار پس از پخش نیمه دوم فصل 5 به پایان خواهد رسید. نیمه اول فصل 5 در تاریخ 1 ژانویه به پایان رسید و نیمه دوم فصل پایانی سریال در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

آیا کوین کاستنر سریال یلواستون را ترک می کند؟

انتهای یلوستون
آنچه در برنامه های جدید نامشخص است، وضعیت حضور کاستنر است. بازیگر اصلی Yellowstone ماه گذشته، در مراسمی در لس آنجلس که قرار بود عوامل در آن حضور داشته باشند، حاضر نشد و این حرکت باعث خشم طرفداران وفاداری شد که هزینه این رویداد را پرداخته بودند.

انتهای یلوستون

در ماه مارس، مک کارتی به هالیوود ریپورتر گفت که انتظار دارد کاستنر برای نیمه دوم فصل پنجم بازگردد. به نظر می رسد پارامونت امیدوار است کاستنر بازگردد و تمایلی به تایید گزارش های اخیر مبنی بر غیبت او در قسمت پایانی فصل 5 ندارد. کاستنر که این هفته از همسر خود، کریستین بامگارتنر، پس از 19 سال زندگی طلاق می گیرد، در مصاحبه ای گفت که هربار فقط برای یک فصل قرارداد امضا می کند. کاستنر گفت: «قرار بود فقط در یک فصل باشم، اما من تا اینجا پیش رفتم. من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم. اما لحظه‌ای که احساس می‌کنم شرایط آنطور که باید نیست، یک قدم به عقب برمی‌گردم.»

در سری جدید احتمالا اکثر بازیگران اصلی سریال Yellowstone حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا