اخبار فیلم و سریال

استایل عجیب صدف عسگری باری دیگر حاشیه ساز شد

صدف عسگری بازیگر نوظهور ایرانی، به تازگی با استایل خود در جشنواره کن جنجال هایی را ایجاد کرده است. خبرهایی تحت عنوان استایل نامشروع صدف عسگری در جشنواره کن منتشر شده است و دست به دست میان کاربران می چرخد. فیلم «آیه‌های زمینی» محصول مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی، تنها نماینده رسمی ایران در این جشنواره بود و صدف عسگری از بازیگران آن است.

لباس نامشروع بازیگر فیلم آیه‌های زمینی صدف عسگری

sadaf asgari

پتو مسافرتی؟ کرم ابریشم؟ لباس خواب؟ و … اینها برخی از نظرات منفی زیر عکس صدف عسگری، بازیگر 24 ساله سینما است که برای بازی در فیلم «تا فردا» در جشنواره فیلم برلین 2022 حضور داشت.

صدف در مراسم فوتوکال یک بلوز راه راه گشاد و شلوار زرد و خاکستری پوشید و در فضای مجازی و زیر عکس هایش مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت.

سبک اصغری در کن
سبک عسگری در کن

استایل جنجالی صدف عسگری در جشنواره فرانسوی کن امشب سروصدا به پا کرد! فیلم فرش قرمز فیلم «آیه‌های زمینی» را در زیر ببینید:

سبک غیر اخلاقی صدف عسگری
استایل غیر اخلاقی صدف عسگری

صدف عسگری (زادهٔ ۵ مهر ۱۳۷۶) بازیگر ایرانی است. عمدتا برای بازی در فیلم ناپدید شدن (۲۰۱۷)، یلدا (2019) و دسته دختران (2022) شناخته شده است. او برنده بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه در جشنواره فیلم ساندنس 2020 برای بازی در فیلم امتحان (2019) شد. او در سال 2022 در فیلم تا فردا به کارگردانی علی عسگری به ایفای نقش پرداخت.

سبک نامشروع صدف عسگری
استایل نامشروع صدف عسگری

در این تصاویر که با واکنش گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است، صدف عسگری در اقدامی روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شد و توسط مردان غریبه در آغوش گرفته شد.

در ویدئوی زیر می توانید تشویق شدن مجید صالحی روی فرش قرمز جشنواره کن 2023 را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا