اخبار فیلم و سریال

انتقاد مستر بین از خودروهای برقی

اخیرا در مصاحبه ای جدید با بازیگر مستر بین، انتقاد مستر بین از خودروهای برقی این اتفاق افتاد که رسوایی ها و جنجال های زیادی را به همراه داشت.

دیشب طی یک مصاحبه جنجالی روآن اتکینسون در مورد خودروهای الکتریکی صحبت می کند تحت عنوان انتقاد مستر بین از خودروهای برقی آن را با خود آوردیم که با انتقادات و بازتاب های زیادی مواجه شد.

نقد روآن اتکینسون از خودروهای جدید یکی از حقایقی بود که دیشب منتشر شد و بازتاب های زیادی به همراه داشت.

انتقاد مستر بین از خودروهای برقی

روآن اتکینسون در مورد خودروهای الکتریکی صحبت می کند

در حالی که بسیار خوب است که مردم خودروهای برقی را می خرند و دوست دارند، اما یک پدیده عجیب وجود دارد که شخصی با یک پلت فرم چیزی کمتر از مثبت در مورد آنها می گوید. این بار کمدین بریتانیایی روآن اتکینسون (بازیگر معروف مستر بین) علیه این اختراع صحبت کرد.

اتکینسون در مقاله‌ای که برای گاردین نوشت، گفت که احساس می‌کند توسط خودروهای برقی فریب خورده است. این همان گناهی است که ارزش لغو کردن را دارد، اما این مرد واقعاً با تشویق مردم به رانندگی با اتومبیل های موتور احتراق داخلی قدیمی خود به عنوان وسیله ای محافظت، مرتکب کفر گفت.

روآن اتکینسون در مورد خودروهای الکتریکی صحبت می کند

انتقاد مستر بین از خودروهای برقی

انتقاد مستر بین از خودروهای برقی
نقد روآن اتکینسون از خودروهای جدید

اتکینسون با تکرار آنچه بسیاری دیگر گفته اند، ادامه داد:

خودروهای برقی روزی می‌توانند باحال باشند و همه چیزهایی که طرفداران می‌گویند اکنون هستند، اما مشکل اینجاست که طراحی باتری‌ها به زمان بیشتری برای رسیدن به آن نقطه نیاز دارند.

روآن سباستین اتکینسون (زاده ۶ ژانویه ۱۹۵۵) بازیگر، کمدین و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در مستر بین و جانی انگلیش شناخته می‌شود. اتکینسون برای اولین بار در برنامه خبری Nine O’Clock News بی بی سی (1972-1982) ظاهر شد و جایزه بافتا (1981) را برای بهترین اجرای سرگرمی برای بازی در فیلم پلیس مخفی (1979) دریافت کرد.

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر ویدو رسانه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا