اخبار فیلم و سریالاخبار سینما و هنرمندان ترکیه ایفیلم و سریال

ساخت فیلمی از زندگی آذر بلبل خواننده مشهور ترک پس از 11 سال + جزئیات پخش

در حالی که آماده‌سازی‌ها برای ساختن فیلمی درباره زندگی آذر بولبول، خواننده مشهور موسیقی محلی ترک، در حال شروع است، ادعا شده است که به دو هنرمند معروف، پیشنهاد داده شده است.

فیلم زندگی آذربلبل کی ساخته خواهد شد؟ موضوع فیلم آذر بلبل چیست؟ تاریخ اکران فیلم آذر بلبل چه زمانی است؟ بازیگر فیلم آذربلبل چه کسی می‌تواند باشد؟

پاسخ تمام این سوالات را می‌توانید در ادامه این مقاله بیابید. پس با ویدو همراه باشید.

بازیگر نقش آذربلبل در فیلم سرگذشت آذربلبل کیست؟

شنیده ها حاکی از آن است که دو بازیگر محبوب کیوانچ تاتلیتوغ و جهانگیر جیهان برای ایفای نقش افسانه ای آذر بلبل در فیلمی که به زودی درباره زندگی او منتشر می شود، مورد توجه قرار گرفته اند. Azer Bülbül که با آهنگ های فراموش نشدنی اش مانند Yaralandın mı Ey Can، Dokunmayın Çok Fenayım، Her An Her Şey Olabilir و Çoğu Gitti Azı Kaldı شناخته می شود، یکی از نام های شاخص موسیقی ارابسک است.

این فیلم زندگی او را که در سال 2012 درگذشت، به نمایش می‌گذارد.

بیوگرافی آذربلبل ؛ azer bulbul

بیوگرافی آذربلبل

آذر بلبل، هنرپیشه و خوانندهٔ معروف ترکیه‌ای، در تاریخ ۱ فوریهٔ ۱۹۶۷ به دنیا آمد و در تاریخ ۶ ژانویهٔ ۲۰۱۲ درگذشت. او در طی دوران فعالیت خود از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۲، به اجرای هنرهای خود می‌پرداخت. اتفاق بدی ناگهانی رخ داد و بلبل به دلیل حمله قلبی در هتلی در آنتالیا وفات یافت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ ؛ kivanch tatlitugh

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)، هنرپیشه و مدل سابق متولد 27 اکتبر 1983 در ترکیه است. نام “کیوانچ” به معنی افتخار و غرور در زبان ترکی است و نام خانوادگی “تاتلیتوغ” از دو کلمه “تاتلی” به معنی شیرین و “توغ” که نوعی نشان قدیمی ملی است، تشکیل شده است.

قد بازیگران معروف ترکی ؛ کیوانچ تاتلیتوغ

  • قد: 187cm

گران ترین بازیگران ترکی ؛ Kıvanç Tatlıtuğ

این بازیگر محبوب به عنوان یکی از گران ترین بازیگران ترکی شناخته می‌شود. کیوانچ تاتلیتوگ با ثروت ۱۵ میلیون دلاری در صدر فهرست قرار دارد؛ این بازیگر، درآمد خود را عمدتاً در املاک سرمایه گذاری می‌کند.

انتخاب جالب خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکیه توسط هوش مصنوعی

در چند ماه اخیر، استفاده از هوش مصنوعی برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن بسیار رایج شده است، به طوری که همه در هر حوزه‌ای سعی می‌کنند از یکی از زیرشاخه‌های آن بهره ببرند. در این راستا، طرفداران دنیای فیلم و سریال نیز به جرات پیشرو هستند و با استفاده از هوش مصنوعی، لیستی از جذاب‌ترین بازیگران مرد ترکیه را تهیه کرده‌اند.

در این لیست نام کیوانچ تاتلیتو – Kıvanç Tatlıtuğ به عنوان نفر اول به چشم می‌خورد.

بیوگرافی جهانگیر جیهان ؛ cihangir cihan

بیوگرافی جهانگیر جیهان

جیهان در تاریخ 6 فوریه 1989 در آدانا، ترکیه به دنیا آمد. او فرزند کوچکتر خانواده‌اش است و از جانب پدرش از استان الازیغ و از جانب مادرش از دیاربکر است. جیهان در دانشکده آموزش آزاد دانشگاه آناتولی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیلات خود را به پایان رساند.

سپس به مدت دو سال و نیم در استانبول در حوزه بازیگری مشغول به فعالیت شد. پس از اتمام تحصیلات، به آدانا بازگشت.

وی در فیلم “یوسف” در سال 2015 با شخصیت “سردار” به بازیگری پرداخت. سپس با شخصیت “سیو” در سریال “صفر بیر” شهرت و توجهات را به خود جلب کرد که ابتدا در یوتیوب و سپس در شبکه بلو تی وی در دوره‌ی 2016-2019 پخش شد.

در سال‌های 2019 تا 2020، در سریال “چکور” با شخصیت “آذر کورتولوش” که از شبکه تلویزیونی شو تی وی پخش می‌شد، دیده شد و به تلویزیون وارد شد. در حال حاضر، در سریال “دختر پشت پنجره” که از کانال دی پخش می‌شود، نقش “حیری ارسوی” را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا