اخبار فیلم و سریال

خبر طلاق کوین کاستنر پس از 18 سال زندگی مشترک تایید شد

کریستین بامگارتنر و کوین کاستنر در سال 1998 رابطه خود را آغاز کردند، آنها به مدت 18 سال به عنوان زن و شوهر با هم زندگی کردند و حاصل این ازدواج 3 فرزند است. به نظر می رسید زندگی این زوج آرام پیش می رفت تا اینکه اخباری مبنی بر درخواست جدایی کریستین از کوین کاستنر منتشر شد. ستاره یلواستون، کوین کاستنر، تایید کرد که این زوج در حال پایان دادن به رابطه خود هستند.

نماینده کاستنر گفت: بسیار ناراحت کننده است که شرایطی خارج از کنترل به وجود آمد که باعث شد آقای کاستنر ازدواج خود را منحل کند. ما می‌خواهیم حریم خصوصی او، کریستین و فرزندانشان در حالی که این دوران سخت را پشت سر می‌گذارند مورد احترام قرار گیرد.»

کوین در ژانویه تولد 68 سالگی خود را جشن گرفت و کریستین 49 ساله در سپتامبر 2004 در مزرعه خود در آسپن، کلرادو ازدواج کردند. کاستنر به مدت 16 سال با سیندی سیلوا مزدوج بود و دارای دو دختر و یک پسر با همسر سابقش بود. کاستنر از بریجت رونی نیز یک پسر نیز دارد.

کوین کاستنر پس از 18 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد

کوین اوایل سال جاری برای بازی در نقش جان داتون در یلوستون برنده جایزه گلدن گلوب شد. اگر چه پارامونت قول انتشار یلواستون در تابستان را داده، اما هنوز تایید نکرده است که آیا کاستنر به مزرعه داتونها بازخواهد گشت یا خیر. معلوم نیست قسمت های جدید قبلا فیلمبرداری شده یا نه.

سخنگوی شبکه پارامونت در پاسخ به سوالی درباره حضور کوین کاستنر در ادامه این سریال گفت: «کوین کاستنر سهم زیادی در یلوستون دارد و امیدواریم برای مدت طولانی به همین منوال بماند.»

کوین کاستنر پس از 18 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد

داستان اصلی مجموعه تلویزیونی یلوستون درگیری های یک دامدار به نام جان داتون با بازی کوین کاستنر و برخی از دشمنانش است که سعی در تضعیف هر چه بیشتر او دارند. سریال Yellowstone با بیش از 9.3 میلیون بیننده در تابستان 2021 نیز به عنوان پربیننده ترین سریال در بین شبکه های تلویزیون کابلی آمریکا انتخاب شد. علیرغم میانگین متوسط نقدهای فصل اول سریال از سوی منتقدان، فصل های بعدی نقدهای بهتری دریافت کردند و باعث به وجود آمدن ایده تولید چندین اسپین آف درباره گذشته خانواده داتون شدند.

<!–

–>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا