اخبار فیلم و سریال

پوریا پوتک باری دیگر پدر شد؛ آیا پوتک درمورد پسرش دروغ میگوید؟

پوریا پوتک، یوتیوبر و رپر فارسی زبان، اخبار جدیدی برای هواداران خود دارد. او اخیرا برای بار دوم پدر شده است و خبر بچه دار شدن پوتک موج جدیدی در فضای مجازی راه انداخته است. در ادامه تصویر فرزند جدید او را خواهیم دید.

پوریا پوتک برای دومین بار بچه دار شد

pouria putak son

بچه دار شدن پوریا پوتک

پوریا عرب با نام مستعار پوریا پوتک یکی از رپرهای نسل سوم است که مدتی است فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده و در حال استریم بازی است. او چندی پیش اعلام کرده بود که همسرش باردار است و یک فرزند در راه دارد.

او روز گذشته عکسی از پسرش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و تولد پسرش را تایید کرد. پوریا پوتک متولد 27 ژوئن 1370 1991 رپر و یوتیوبر اهل تهران است.

سبک شعرهای «پوتک» اعتراضی با زبان تند و بیان مفاهیم فلسفی و عقیدتی است. انتشار آلبوم‌های پشت سر هم با ساختار متن‌نویسی قوی، پوریا را در سال ۲۰۱۴ به طور فزاینده‌ای محبوب کرد.

پسردار شدن پوتک

بارداری پوریا پوتک

پسر پوریا پوتاک

شایعات پسر پوتک

پس از خبر داغ به دنیا آمدن پسر پوریا پوتک، شایعات زیادی حول محور این رپر و فرزندش ایجاد شد. بسیاری از خبرگزاری ها باعث به وجود آمدن شایعاتی درمورد پوریا پوتک و پسرش شدند. برخی به او اتهام دروغ دروغ وارد می کنند و معتقدند عکس پوریا پوتک و فرزندش قلابی است و در واقع نوزاد درون عکس، پسر پوتک نیست. آنها برای این مسئله دلیل هایی نه چندان محکم از جمله بی خبری 9 ماهه از همسر پوتک میاورند و بر این باورند اگر همسر او حامله بود، تا به حال این موضوع را فاش می کرد.

از طرف دیگر این عده از افراد می گویند پوتک بابت گرفتن توجه و لایک بیشتر این خبر را جنجالی کرده است و باید منتظر باشیم تا چند ماه دیگر پوتک دروغ خود را برملا کند. تصویر پوتک و پسرش که خود او در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، با بازخورد خوب و لایکهای زیادی مواجه شد و همین مسئله باعث بروز شایعاتی از این نظیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا