اخبار فیلم و سریال

مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری مجروح شد

اخیرا ویدیویی از مرجانه گلچین، بازیگر دوست داشتنی تلویزیون ایران پخش شده است که آسیب دیدن او سر صحنه فیلمبرداری را نشان میدهد. در ویدیو مجروح شدن مرجانه گلچین در صحنه فیلمبرداری، این بازیگر به بیان مشکلات بازیگری هم میپردازد. در ادامه میتوانید ویدیو مربوطه را تماشا کنید.

آسیب دیدگی مرجانه گلچین سر صحنه فیلم

مرجانه گلچین بازیگر کمدی سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی از اتفاقی دلخراش در پشت صحنه سریال جدیدش فاش کرد. مرجانه گلچین بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ظاهراً در میانه یکی از صحنه ها در حالی که با لباس عروس راه می رفت روی زمین افتاد و مجروح شد.

پس از این اتفاق، این بازیگر در کلیپی به تشریح ماجرا پرداخت و از هموطنان ایرانی خود خواست که بازیگران را به چشم ثروتمندان قضاوت نکنند. مرجانه گلچین در 2 اسفند 1347 متولد شد. او از نوجوانی در هنرستان موسیقی حضور یافت و در رشته موسیقی تئاتر فارغ التحصیل شد.

حادثه سر فیلمبرداری مرجانه گلچین

در ادامه میتوانید ویدیوی مجروح شدن مرجانه گلچین و حرفهایش را ببینید:

جراحت مرجانه گلچین در فیلمبرداری سریال چشم بندی

سریال چشم بندی یکی از محبوبترین سریال های صداوسیما با بازی مرجانه گلچین و حمید لولایی است که به تازگی فصل دوم آن پخش شد. این سریال از شبکه 3 سیما پخش می شود و تا به حال 50 قسمت بوده است. حالا گفته می شود جراحت مرجانه گلچین به فیلمبرداری سریال چشم بندی برمیگردد. حادثه دلخراش مرجانه گلچین باعث شد تا این بازیگر سخنانی راجع به وضعیت و سختی کار بازیگران بگوید.

او معتقد است که نباید بازیگران را جزو قشر مرفه و بی درد جامعه به حساب آورد. در پی مجروحیت مرجانه گلچین گفت که سیاوش مفیدی هم دچار سانحه شده است و قوزک پایش شکسته است. طبق سخنان مرجانه گلچین، حمید لولایی هم در فیلمبرداری سریال چشم بندی از پله ها پرت شده است. مرجانه گلچین در انتهای سخنانش از مردم می خواهد بازیگران را به حال خود رها کنند و آنها را به چشم افراد مرفه و خوش نبینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا