اخبار فیلم و سریال

عکس ریچ عرب پسر پوریا پوتک را در اینجا ببینید

به تازگی خبر تولد پسر پوریا پوتک رسانه ها را زیرورو کرده است. پوریا پوتک یوتیوبر و رپر ایرانی است که از محبوبیت بسیار زیادی به خصوص در قشر نوجوان و جوان داراست. او یک دختر داشت و حالا برای بار دوم حس پدری را تجربه میکند. در این خبر تصویر و نام پسر پوریا پوتک مشخص شده است که در ادامه  میتوانید تماشا کنید.

عکس ریچ عرب پسر پوریا پوتک

پوریا عرب شناخته شده به عنوان پوریا پوتک یکی از مشهورترین خوانندگان رپ ایرانی است که تاکنون 13 آلبوم در کارنامه خود دارد و یکی از پرکارترین خوانندگان رپ فارسی محسوب می شود.

پسر پوریا پوتاک

به تازگی پسر پوریا پوتک به دنیا آمده است که نام او را ریچ نهاده اند. در ادامه تصویر ریچ عرب را مشاهده میکنید:

عکس ریچ عرب پسر پوریا پوتک
عکس ریچ عرب پسر پوریا پوتک

همسر پوریا پوتک کیست؟ بیوگرافی یولیا پوتک

از آنجایی که پوریا پوتک یکی از چهره های شناخته شده میان مردم است، بسیاری از افراد راجع به هویت همسر پوریا پوتک کنجکاو هستند. با اینکه پوریا پوتک زیاد درمورد همسر و دخترش حرف می زند، اطلاعات چندان زیادی از او در دسترس نیست و زندگی بی حاشیه ای دارد. نام همسر پوریا پوتک، یولیا پوتک است که اصالتی اوکراینی دارد و درواقع این زوج در اوکراین باهم آشنا شدند.

یولیا و پوریا پوتک پس از جریان جنگ اوکراین، به کشور دیگری مهاجرت کرده اند. لازم به ذکر است که یولیا و پوتک دختری دارند و گفته میشود این دختر از همسر قبلی یولیاست. اینستاگرام همسر پوریا پوتک putak_yulia است و در حال حاضر بیش از 240 هزار دنبال کننده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا