0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم نقاب آهنین (Iron Mask) با ژانر اکشن، فانتزی، درام و ورزشی به کارگردانی کیم سونگ هوان محصول سال 2023 کشور کره جنوبی است.
در این فیلم بازیگرانی همچون جو جونگ هیوک، مون جین سونگ، جانگ جون هی، لی جو یون، کیم یونگ سوک، چوی مین چول و …به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم نقاب آهنین

جه وو، پسر جوانی با اراده‌ای پولادین، در آرزوی پیوستن به تیم ملی کِندو کره جنوبی روزها و شب‌ها تمرین می‌کند. مهارت او در این رشته رزمی چشمگیر است و به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن او به هدفش شود. اما سرنوشت، بازی دیگری برای جه وو در نظر گرفته است. در مرحله نهایی گزینش، او با رقیبی به نام ته سو روبرو می‌شود. جه وو به محض دیدن ته سو، لرزه‌ای بر اندامش می‌افتد. او راز هولناکی را در مورد ته سو کشف می‌کند: ته سو قاتل برادر بزرگتر جه وو است. جه وو که از خشم و اندوه لبریز شده، قسم می‌خورد که انتقام برادرش را از ته سو بگیرد. او با تمام وجود در مبارزه شرکت می‌کند و با حرکاتی شگفت‌انگیز، حریفان خود را یکی پس از دیگری از میدان به در می‌کند. اما ته سو نیز حریفی سرسخت است و به راحتی تسلیم نمی‌شود. نبرد نهایی بین جه وو و ته سو، نبردی نفس‌گیر و تماشایی است که سرنوشت هر دوی آنها را رقم خواهد زد.

نقاب آهنین، فیلمی پر از هیجان و احساسات است که داستان انتقام، عشق، خانواده و از خودگذشتگی را روایت می‌کند. این فیلم با صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و بازی‌های درخشان بازیگران، مخاطبان را تا انتها مجذوب خود می‌کند.

درباره فیلم

نقاب آهنین، فیلمی پر هیجان و سرشار از احساسات توسط کمپانی‌ Korean Academy of Film Arts تولید شد و برای اولین بار در تاریخ 2 جولای 2023 در جشنواره بین‌المللی فیلم Bucheon International Fantastic Film Festival در کره جنوبی به روی پرده رفت و نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرد. این فیلم پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر، سرانجام در تاریخ 15 نوامبر 2023 توسط کمپانی The Coup در سینماهای کره جنوبی اکران شد و طولی نکشید که به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شد.

علاوه بر کره جنوبی، نقاب آهنین در کشورهای ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، نیوزیلند، چین، هنگ‌کنگ، ژاپن و کشورهای دیگر نیز به روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

جوایز و افتخارات:

  • برنده جایزه بهترین فیلم کره‌ای در جشنواره بین‌المللی فیلم São Paulo International Film Festival
  • برنده جایزه بهترین فیلم کره‌ای در جشنواره بین‌المللی فیلم Bucheon International Fantastic Film Festival
  • نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره بین‌المللی فیلم Bucheon International Fantastic Film Festival

شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی  فیلم نقاب آهنین را با لینک مستقیم از وبسایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نقاب آهنین Iron Mask 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟