دانلود فیلم مومیایی 3

دانلود فیلم مومیایی 3 قانونی

دانلود فیلم مومیایی 3

،
N/A
98 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

افسر قربانی یک پلیس خوب و به موقع است اما وقتی جسد مومیایی پیدا می شود مشکلات و ماجراهای او شروع می شود و او باید راهی برای نجات مومیایی از دست دزدان پیدا کند.

درباره فیلم

فیلم مومیایی 3 به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1386 در ایران تولید شده است و ژانر آن اجتماعی میباشد. در این فیلم ستارگانی چون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی و رامبد جوان به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم مومیایی 3 به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1386 در ایران تولید شده است و ژانر آن اجتماعی میباشد.

در فیلم مومیایی 3 بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی , رامبد جوان , سیروس ابراهیم زاده , رضا ژیان , فتحعلی اویسی , پرویز پرستویی و … نقش آفرینی کرده اند.

داستان فیلم مومیایی 3

داستان فیلم مومیایی 3 در مورد سروان قربانی، کارآگاهی سخت‌کوش و باهوش است که در آستانه‌ی تخلیه‌ی کلانتری محل خدمتش قرار دارد. مالک کلانتری که خواهان بازپس‌گیری ملک خود است، به سروان قربانی فشار می‌آورد تا هرچه زودتر محل را ترک کند.

سروان قربانی که عزم خود را برای پیدا کردن مکانی جدید جزم کرده، با چالشی جدید روبرو می‌شود. مومیایی باارزش از موزه‌ی شهر به سرقت رفته و سرنخ‌ها نشان می‌دهد که مأموران کلانتری در این سرقت دستی دارند.

سروان قربانی که به صداقت و درستی خود ایمان دارد، مصمم است تا راز این سرقت را برملا کند و آبروی کلانتری را حفظ کند. او در جستجوی حقیقت، با موانع و خطرات متعددی روبرو می‌شود و به چالش کشیده می‌شود.

 

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: فارسی
  • نویسنده: Mohamad Reza Honarmand
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم مومیایی 3
دانلود رایگان فیلم مومیایی 3

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟