دانلود فیلم آهنگ دو نفره

دانلود فیلم آهنگ دو نفره قانونی

دانلود فیلم آهنگ دونفره

، ،
1 ساعت و 31 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

داستان فیلم آهنگ دو نفره در مورد خواننده ای به نام ایلیا است که با اینکه قرارداد ده ساله دارد اما نمی تواند برای مدتی خوانندگی کند و در این مسیر با شخصی به نام پاشا آشنا می شود که جایگزین او شود و ....

درباره فیلم

آهنگ دونفره فیلمی با ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی  آرزو ارزانش و با بازی جذاب احمد مهران فر، فرزاد فرزین و بهاره کیان است.

فیلم آهنگ دو نفره با ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی  آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول ایران و در سال 1399 ساخته شده است.

ستارگانی چون احمد مهران فر، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، حمیدرضا دشتی، شیرین آقا کاشی، سهی بانو ذوالقدر، علی برقی و.. در فیلم آهنگ دو نفره ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم آهنگ دونفره

فیلم “آهنگ دو نفره” داستان دو شخصیت به نام‌های “ایلیا” و “پاشا” را روایت می‌کند که زندگی آن‌ها به صورت موازی پیش می‌رود و در نهایت به هم می‌رسد.

ایلیا یک خواننده معروف از سطح مرفه جامعه است که در حال سپری کردن آخرین روزهای قرارداد خود با برنامه‌ریزش است. او در آستانه برگزاری کنسرت بزرگی است که ناگهان صدایش را از دست می‌دهد. این اتفاق برای ایلیا که تمام زندگی خود را وقف موسیقی کرده، فاجعه‌بار است.

پاشا از طرف دیگر، در یک خانواده‌ای گرفتار شده که با سوءاستفاده از قانون، از مردم ساده اخاذی می‌کنند. او به دنبال راهی برای رهایی از این وضعیت و رسیدن به عشق دوران جوانی خود است.

در ادامه داستان، مسیر ایلیا و پاشا به هم تلاقی می‌کند. ایلیا که به دنبال راهی برای بازگرداندن صدایش است، به پاشا پناه می‌برد و پاشا نیز که به دنبال پول برای رسیدن به هدفش است، تصمیم می‌گیرد به ایلیا کمک کند.

آن‌ها با هم سفری را آغاز می‌کنند که پر از اتفاقات طنز و هیجان‌انگیز است. در طول این سفر، ایلیا و پاشا به یکدیگر کمک می‌کنند تا با مشکلات خود روبرو شده و آن‌ها را حل کنند.

در نهایت، ایلیا صدایش را باز می‌یابد و پاشا نیز به عشق دوران جوانی خود می‌رسد. “آهنگ دو نفره” یک فیلم کمدی و خانوادگی است که به مضامین امید، تلاش و رفاقت می‌پردازد.

نقد و بررسی فیلم آهنگ دو نفره

فیلم آهنگ دو نفره با ژانر کمدی سعی دارد تا با استفاده از موقعیت‌های طنز و شوخی‌های کلامی، مخاطب را سرگرم کند. برخی از منتقدان معتقدند که این فیلم در خلق موقعیت‌های طنز موفق عمل کرده است و دیالوگ‌های آن جذاب و سرگرم‌کننده هستند. در نهایت، نظر شما درباره فیلم “آهنگ دو نفره” به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده هستید، این فیلم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم و با به صورت قانونی از وب‌سایت تخصصی فیلم و سریال ویدو دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: فارسی
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟