دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم قانونی

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

،
86 دقیقه

داستان فیلم

فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" داستانی از تقابل طبقات و عشق را روایت می‌کند که در بستری از یک اختلاف خانوادگی بین دو خواهر از دو طبقه اجتماعی متفاوت شکل می‌گیرد. مهشید، دختری از طبقه پایین شهر، عاشق بابک، پسرخاله ثروتمند خود می‌شود که در آلمان زندگی می‌کند. بابک که تحت تاثیر عشق مهشید قرار گرفته، از او خواستگاری می‌کند و مهشید نیز با خوشحالی این پیشنهاد را می‌پذیرد. با بازگشت بابک به ایران، اختلاف نظرها بین خانواده این دو خواهر در خصوص ادامه ازدواج این دو نفر آغاز می‌شود. خانواده مهشید که از طبقه پایین شهر هستند، معتقدند که بابک به خاطر ثروت و موقعیت اجتماعی خود، مهشید را فریب داده و قصد سوء استفاده از او را دارد. در مقابل، خانواده بابک که از طبقه ثروتمند جامعه هستند، با ازدواج این دو نفر مخالف هستند و معتقدند که مهشید برای بابک مناسب نیست. این اختلاف نظرها به مشاجره و منازعه بین خانواده این دو خواهر منجر می‌شود و در نهایت، سرنوشت ازدواج مهشید و بابک در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

درباره فیلم

فیلم من دیه گو مارادونا هستم در ژانر اجتماعی و کمدی به کارگردانی بهرام توکلی محصول کشور ایران و در سال 1393 تولید شده است. از بازیگران این فیلم می توان به گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها و ... اشاره کرد.

فیلم من دیه گو مارادونا هستم در ژانر اجتماعی و کمدی به کارگردانی بهرام توکلی محصول کشور ایران و در سال 1393 تولید شده است.
از بازیگران این فیلم می توان به گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها و … اشاره کرد.

داستان فیلم من دیه گو مارادونا هستم

فیلم “من دیه گو مارادونا هستم” داستانی از تقابل طبقات و عشق را روایت می‌کند که در بستری از یک اختلاف خانوادگی بین دو خواهر از دو طبقه اجتماعی متفاوت شکل می‌گیرد. مهشید، دختری از طبقه پایین شهر، عاشق بابک، پسرخاله ثروتمند خود می‌شود که در آلمان زندگی می‌کند. بابک که تحت تاثیر عشق مهشید قرار گرفته، از او خواستگاری می‌کند و مهشید نیز با خوشحالی این پیشنهاد را می‌پذیرد. با بازگشت بابک به ایران، اختلاف نظرها بین خانواده این دو خواهر در خصوص ادامه ازدواج این دو نفر آغاز می‌شود. خانواده مهشید که از طبقه پایین شهر هستند، معتقدند که بابک به خاطر ثروت و موقعیت اجتماعی خود، مهشید را فریب داده و قصد سوء استفاده از او را دارد. در مقابل، خانواده بابک که از طبقه ثروتمند جامعه هستند، با ازدواج این دو نفر مخالف هستند و معتقدند که مهشید برای بابک مناسب نیست. این اختلاف نظرها به مشاجره و منازعه بین خانواده این دو خواهر منجر می‌شود و در نهایت، سرنوشت ازدواج مهشید و بابک در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟