دانلود فیلم بی بدن

دانلود فیلم بی بدن قانونی

دانلود فیلم بی بدن

،
کارگردان:

داستان فیلم

داستان این فیلم با الهام از پرونده‌ی قتل غزاله شکور در دهه 90، روایتگر داستانی هولناک و پرمخاطره از عشق، خیانت، جنایت و مجازات است. غزاله شکور، دختری 19 ساله، توسط دوست‌پسرش آرمان عبدالعالی به قتل می‌رسد، اما جسد او هرگز پیدا نمی‌شود. این موضوع، پرونده را به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی ایران تبدیل می‌کند و روند رسیدگی به آن با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه است.

درباره فیلم

فیلم بی بدن با ژانر جنایی، درام و اجتماعی به کارگردانی مرتضی علیزاده در سال ۱۴۰۲ به نمایش درآمده است. الناز شاکردوست ، نوید پورفرج ، سروش صحت ، پژمان جمشیدی ، گلاره عباسی و ... از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم بی بدن فیلمی جنایی و اجتماعی به کارگردانی مرتضی علیزاده، نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی است که در سال 1402 تولید و در نوروز 1403 به روی پرده سینماها رفت.

الناز شاکردوست ، نوید پورفرج ، سروش صحت ، پژمان جمشیدی ، گلاره عباسی و … از بازیگران این فیلم هستند.

الناز شاکردوست و نوید پورفرج، دو تن از ستارگان محبوب سینمای ایران، در فیلم “بی‌بدن” در کنار یکدیگر نقش اصلی را ایفا می کنند.

شاکردوست که در دهه اخیر با بازی در آثار مهم سینمایی مانند “شبی که ماه کامل شد” و “ابلق” مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته، در “بی‌بدن” یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد.

نوید پورفرج نیز که با بازی در فیلم‌هایی مانند “رستاخیز” و “متری شش و پنج” به شهرت رسیده، در این فیلم نقشی متفاوت را تجربه می‌کند.

حضور این دو بازیگر در “بی‌بدن” بدون شک یکی از نقاط قوت این فیلم خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که شاهد هنرنمایی‌های درخشان آن‌ها در این فیلم باشیم.

شاکردوست که پیش از این در آثار مهم سینمایی مختلف خوش درخشیده، در “بی‌بدن” چهره‌ای متفاوت از خود را به نمایش می‌گذارد و با ظرافت و مهارت، نقش زنی را بازی می‌کند که در تاریکی جنایتی هولناک گرفتار شده است.

داستان فیلم بی بدن

فیلم بی‌بدن به سراغ یکی از پیچیده‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی دهه 90 ایران می‌رود. پرونده‌ای که به قتل غزاله شکور، دختر 19 ساله، به دست آرمان عبدالعالی، دوست‌پسرش، در 22 اسفند 1392 می‌پردازد.

این پرونده تاریک، بارها تا مرحله اجرای حکم قصاص رفت و برگشت و به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شد. راز سر به مهر جسد غزاله که هرگز پیدا نشد، بر ابهامات این پرونده می‌افزود و ابعاد پیچیده‌ای به آن می‌داد.

آرمان عبدالعالی که در زمان وقوع جرم کمتر از 18 سال سن داشت، پس از کش و قوس‌های فراوان و حاشیه‌های بسیار، سرانجام در تاریخ 3 آذر 1400 به دار مجازات آویخته شد.

به زودی لینک دانلود  مستتقیم فیلم بی بدن در سایت ویدو قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده: کاظم دانشی
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟