از زبان شما

ارتل، ارائه دهنده گارانتی خدمات سرفیس بوک

کمپانی مایکروسافت از سال 2012 شروع به تولید سرفیس و تبلت های خود کرد. این کمپانی بسیار بزرگ سالهاست که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه ی تکنولوژی در حال فعالیت و انجام خدمات به مشتریان است. در حال حاضر سرفیس ها به یکی از پرفروش ترین و با ارزش ترین محصولات بازار تکنولوژی تبدیل شده اند. مایکروسافت سرفیس‌ ها با وجود طراحی زیبا و کیفیت بالایی که دارند ممکن است در طول استفاده دچار خرابی و مشکلاتی بشوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. اما نگران نباشید. یکی از خدمات گارانتی آرتل که به شما مشتریان عزیزان ارائه می شود تعمیرات تخصصی مایکروسافت سرفیس است. متخصصین تعمیرات گارانتی آرتل همیشه آماده اند تا سرفیس‌های شما را با بالاترین کیفیت، در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو تعمیر کرده و به دست شما برسانند.

باز و بست و تعمیر سرفیس پرو و سرفیس بوک بسیار تخصصی و بسیار حساس است و کوچک ترین اشتباه تعمیرکار باعث خرابی یا شکستگی تاچ ال سی دی سرفیس شما می شود. واحدتعمیرات سرفیس بوک گارانتی آرتل از بهترین و مجرب ترین تکنسین ها تشکیل شده تا سرفیس شما را به بهترین شکل تعمیر کنند.

Academy 700 85

درخواست آنلاین تعمیرات سرفیس (Repair Surface)

خدمات تعمیرات سرفیس

  • ارتقاء رم
  • ارتقاء هارد سرفیس
  • تعویض تاچ ال سی دی
  • تعویض باتری سرفیس
  • تعویض دوربین
  • تعویض مادربورد
  • تعویض رم
  • تعویض هارد
  • تعمیر باتری
  • تعمیر دوربین
  • تعمیر مادربورد
  • تعمیر سیستم تهویه سرفیس
  • نصب و به روزرسانی سیستم عامل سرفیس
  • بازیابی اطلاعات به صورت نرم افزاری و سخت افزاری
  • استفاده از لوازم و قطعات سخت افزاری اورجینال

 

سرفیس از قطعاتی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها ممکن است به مشکل بربخورد و نیاز به تعمیرات داشته باشد.قطعات سرفیس ازجمله:باتری،تاچ ال سی دی،رم،فلت،کیبورد،مادربورد،هارد.

مهمترین دغدغه های هر مشتری هنگام خرید سرفیس  خود بحث تعمیرات آن میباشد.

اینکه تعمیرات در چه مراکزی و با چه کیفیتی انجام بگیرد بسیار امر مهمی است.به ویژگی هایی که بهترین مراکز تعمیرات سرفیس باید داشته باشد میپردازیم.

میدانید که سرفیس ها به عنوان یک محصول با هدف ترکیب لپ تاپ و تبلت به بازار ارایه شده اند،شناخته میشود.به همین علت باعث شده است که ساختار آن با لپ تاپ و تبلت ها تفاوت هایی داشته باشد.بنابراین تعمیرات این محصولات بسیار تخصصی و حساس میباشد و مراکزی که در این زمینه میخواهند فعالیت داشه باشند باید بسیار تخصصی و حرفه ای عمل کنند و از ابزار های مناسب برای تعمیر این محصولات استفاده کنند.

در این شرکت بزرگ فروشگاه قطعات موجود میباشد که قطعات سرفیس را برای شما به فروش گذاشته اند از جمله:باتری سرفیس بوک،تاچ ال سی دی سرفیس،رم،فلت،کیبورد،مادربورد و هارد میباشند.

مشکلات و خرابی های رایج در سرفیس ها

میتوان مشکلات سرفیس ها را به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم کرد.

1. تعمیر نرم افزاری سرفیس

  • بروز رسانی سیستم عاملی
  • نصب برنامه های جانبی
  • بازیابی اطلاعات
  • کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس بوک

2. تعمیر سخت افزاری سرفیس

  • تعمیر صفحه نمایش سرفیس
  • تعمیر کیبورد سرفیس
  • تعمیر باتری سرفیس
  • تعمیر فن سرفیس
  • تعمیر برد و قطعات سخت افزاری سرفیس
  • تعمیر فلت سرفیس
  • تعمیر دوربین سرفیس
  • تعمیر اسپیکر سرفیس
  • تعمیر شارژ سرفیس
  • تعمیر تاچ سرفیس

شما کاربران عزیز جهت استفاده از خدمات تعمیرات سرفیس تخصصی آرتل با شماره زیر نیز می توانید تماس بگیرید:

09127105730

تمامی سرفیس های تعمیر شده توسط شرکت آرتل دارای  10 + 30 روز گارانتی می‌ باشند.

guaranty

در شرکت آرتل اکثر محصولات و قطعات دارای گارانتی میباشد با شرایط در نظر گرفته شده که در زیر برای شما ذکر میشود در خدمت شما عزیزان هستیم.همچنین این شرکت در تعمیرات ایرپاد و گوشی های آیفون هم سررشته دارد.

تعهدات شرکت در رابطه با گارانتی ارتل

دستگاه مطابق با مدل، شماره سریال، شماره IMEI و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای مشمول گارانتی می باشد.

شرکت آرتل تعهد دارد که چنانچه دستگاه علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.

مبلغ دستگاه هایی که شامل تعویض میشوند، با توجه به تاریخ شروع گارانتی، و کسر 3% استهلاک از قیمت دستگاه برای هر ماه، محاسبه می گردد.

موارد ابطال گارانتی در شرکت ارتل

بروز هرگونه مشکل فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.

هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.

نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس که موجب اختلال در کار دستگاه گردد.

هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه

guaranty

موارد خارج از تعهدات شرکت

استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما.

خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).

ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.

کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.

بازیابی رمز عبور

مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه می باشد.

هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه ها و… شامل هزینه خواهد بود.

توضیحات ضروری

خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.

پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت می گیرد.

چنانچه در پی درخواست مشتری دستگاه تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.

گارانتی شارژر و باطری 3 ماه می باشد و هندزفری و کابل های شارژر دارای گارانتی نیست.

حداکثر زمان نگهداری دستگاه آماده شده در بخش فنی 72 ساعت می باشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد.

گارانتی آرتل پلاس، علاوه بر مشکلات خود به خودی دستگاه، تمام مشکلات وارد شده توسط خود فرد را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید گوشی‌های آیفون و محصولات سرفیس مایکروسافت که قانونی هستند (قاچاق نبوده و با گارانتی‌ رسمی خریداری کرده‌اید) و حداکثر 72 ساعت از خریدشان می‌گذرد را با ارائه‌ی فاکتور خرید، تحت پوشش گارانتی آرتل پلاس نیز قرار دهید.

شرایط گارانتی آرتل پلاس

دستـگاه با مـدل و مشخصـات درج شده در کـارت گارانتی آرتل پلاس دارای 18 مـاه گارانتی (گارانتی آرتل) به همراه 12 ماه گارانتی تکمیلی آرتل پلاس می باشد.

اگر دستگاه در مدت گارانتی دچار مشکل سخت‌افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت سه ماه مشکل رفع نشود، با دستگاه سالم پس از کسر استهلاک ماهانه 2% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت ما دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض یا عودت وجه می‌گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی شرکت آرتل قیمت درج شده در برگه خرید و اطلاعات ثبت شده در سامانه گارانتی شرکت است.

عملکرد مطلوب شارژر و باطری دستگاه شامل 3 ماه گارانتی آرتل پلاس است.

استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از گارانتی آرتل خارج می‌سازد.

لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کابل شارژر، قلم، کیبورد جانبی و … در تعهد شرکت آرتل نیست.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، آرتل مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

در گارانتی کنسول‌های بازی، دسته‌های بازی دارای 3 ماه گارانتی شرکت آرتل است.

هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز، دستگاه را از تعهد آرتل خارج می‌کند. تشخیص بر عهده‌ی کارشناسان شرکت خواهد بود.

فعال بودن اکانت‌هایی خاص بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد آرتل خارج می‌سازد. (فعال بودن اکانت به منزله احراز هویت صاحب دستگاه بوده و در زمان دریافت خدمات، صاحب دستگاه می‌بایست برای دریافت خدمات، این سرویس‌ها را حذف کند.)

در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال درج شده در کارت گارانتی، دستگاه از تعهد شرکت آرتل خارج است.

بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل است:

در شرایط فوق آرتل فقــط یکبار خسارت وارد شده را در طول مدت گارانتی تکمیـلی برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و اطلاعات ثبت شده در سامانه گارانتی شرکت، پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی به انتخاب مرکز خدمات جبران خسارت می‌کند.

در صورت بروز حادثه مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات آرتل است.

در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل 15 روز کاری است.

در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی آرتل پلاس دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه‌ی مصوب شرکت، کارت گارانتی آرتل پلاس برای دستگاه جدید صادر می‌شود.

استعلام وضعیت گارانتی سرفیس

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه مدت زمانی از گارانتی سرفیس تان باقی مانده است. این کار به راحتی در دو مرحله میتوان انجام می شود. مایکروسافت برای تمام محصولات شامل لپ تاپ و لوازم جانبی تحت برند سرفیس گارانتی محدود سخت افزاری یک ساله و پشتیبانی فنی 90 روزه در نظر گرفته است. در ادامه به نقل از مایکروسافت معنی گارانتی محدود را توضیح می دهیم:

گارانتی استاندارد

گارانتی استاندارد تنها نقص های سخت افزاری را تحت پوشش قرار می دهد وشامل میشود و آسیب های اتفاقی جزو خدمات آن نیست. پشتیبانی فنی نیز به کاربران کمک و مشاوره برای نرم افزارهای از پیش نصب شده را در 90 روز ابتدایی پس از خرید اعطا می کند.اگر شما به خدمات بیشتر، مثل تحت پوشش قرار گرفتن آسیب های اتفاقی، نیاز دارید لازم است حداکثر تا 45 روز پس از خرید محصول، گارانتی کامل مایکروسافت را خریداری کنید. خدمات گارانتی کامل مایکروسافت (مثل آسیب های اتفاقی) به عنوان الحاقیه به گارانتی استاندارد اضافه می شود. همچنین مدت زمان پشتیبانی فنی نرم افزاری هم تا پایان گارانتی کامل تمدید می شود.

شما کاربران عزیز جهت استفاده از خدمات تعمیرات سرفیس تخصصی آرتل،

با استفاده از فرم درخواست تعمیرات می توانید اقدام کنید.

همچنین می توانید به نشانی شرکت واقع در:

تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، برج A، طبقه نهم، واحد 902 مراجعه فرمایید.

و یا با ما از طریق تلفن 88875680 تماس بگیرید و یا به طور مستقیم با خط زیر تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت نمایید: 

09127105730

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا