صفر تا صد رشد در اینستاگرام با برگزاری مسابقه
قرعه کشی اینستاگرام همیشه در پی برگزاری یک مسابقه اینستاگرام صورت میپذیرد. از آنجا که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال یکی از روشهای مناسب برای بازاریابی و کسب و کار اینترنتی محسوب میشود میتوان آن را به عنوان ابزاری برای تعامل بیشتر با کاربران در نظر گرفت و در پی آن کسب و کارها را رونق بیشتری بخشید. بر همین اساس بازاریابی کسبوکار اینترنتی نیاز مبرم به بالا بردن فالوورهای صفحه دارد و این امر به عامل مهم موفقیت در جذب کاربران هدفمند بستگی دارد و بر همین اساس سعی میشود از طرق مختلف فالوورها به صورت هدفمند افزایش داده شود و یکی از همین راههای بسیار عالی برای افزایش هدفمند مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام میباشد که به روشهای مختلف مانند قرعه کشی به کمک سایتهای مخصوص و ربات قرعه کشی اینستاگرام صورت میپذیرد.
مزایای افزایش فالوور و ارتقاء پیج اینستاگرامی:
همانطور که گفته شد، هر چه تعداد فالوور یک پیج بالاتر باشد، آن پیج بیشتر دیده شده و این امر سبب ارتقاء پیج اینستاگرامی میشود. از این رو کاربران اینستا همیشه در حال یافتن روشهای افزایش فالوور میباشند. در این بین یکی از انواع پروفایلهایی که از تعداد فالوور بالا منفعت زیادی را کسب مینمایند، پیجها و پروفایل کسب و کارهای مختلف میباشند. زیرا افزایش فروش آنها بستگی به دنبالکنندگان بیشتر دارد و رونق این کسب و کارها به معرفی خدمات و محصولات آنها به تعداد بیشتر افراد وابسته است و به این دلیل است که هر چه تعداد فالوورهای یک پیج بالاتر باشد، احتمال بازدید از ویدیوها، لایک تصاویر و مشاهده پروفایل آنها توسط کاربران نیز افزایش مییابد. در واقع زمانی که تعداد دنبال کنندگان یک پیج بالا باشد، تعداد بازدید استوری (Story) و کانال IGTV آنها بالا رفته و این بدان معناست که برند آنها بیشتر و بیشتر شناخته میشود.
روشهای افزایش فالوور و ارتقاء پیج اینستاگرامی بدون خرید فالوور فیک:
با توجه به فواید بالا بودن فالوورهای یک پیج که در بالا ذکر شد، در ادامه روشهای افزایش فالوور و ارتقاء پیج اینستاگرامی بدون خرید فالوور فیک مطرح خواهد شد. برخی از این روشها عبارتند از:
- برگزاری مسابقات اینستاگرامی و به دنبال آن قرعه کشی اینستاگرام
- جذاب کردن پروفایل
- استفاده از #هشتگها
- تعامل با پیجهای هم حوزه
- استفاده از وب سایت
- تحلیل رفتار کاربران
- استفاده از تبلیغات آفلاین
- انتشار پستهای چالشی
- کمک از دیگر ابزارها و جوامع مجازی
- تبلیغ در پیجهای مرتبط
- داشتن تولید محتوای مستمر
- پیروی از الگوریتم اینستاگرام
- انتشار پست در بهترین زمان
- استفاده از یک تم جذاب در پیج
- استفاده از هشتگ و منشن در استوری
- لایوهای آموزشی و پرسش و پاسخ
- انتشار پستهای ویدیویی در آپارات و یوتیوب
- نوشتن کپشن حرفهای و…
مسابقات اینستاگرامی و به دنبال آن قرعه کشی اینستاگرام:
معیار برگزاری مسابقهها در اینستاگرام بر اساس معیارهایی از جمله منشنها و کامنتها، لایکها، تگها، فالو کردن و یا حتی ارسال پست میباشد. بنابراین برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرام باید در ابتدا یک مسابقه اینستاگرامی را ترتیب داد.
- روش اول: لایک کنید تا برنده مسابقه شوید.
سادهترین نوع مسابقه اینستاگرامی موفق، همین نوع مسابقه است؛ زیرا کاربران بدون نیاز به انجام کار سخت و تنها با لایک کردن یک عکس، شانس شرکت در قرعه کشی آن مسابقه را خواهند داشت. این روش تنها برای زمانی مناسب است که بخواهیم تعداد لایکهای یک پست را افزایش داده یا تعامل صفحه خود را برای مدتی زیاد کنیم. اما باید یادآور شد که نرخ تبدیل کسبوکار در این روش بسیار پایین است زیرا دنبالکنندگان معمولاً مخاطبان هدفمند نیستند و خیلی به برندسازی کمک نمیکنند.
- روش دوم: اشتراکگذاری پستها به همراه یک هشتگ خاص
در این روش باید یک هشتگ اختصاصی برای مسابقه انتخاب نمود و از کاربران خواست تا عکس یا ویدئوی خود را با آن هشتگ به اشتراک بگذارند. باید توجه داشت که این هشتگ متناسب با نوع مسابقه بوده و برند مورد نظر را هم باید در آن مشخص نمود زیرا از مزیتهای مهم این روش، برندسازی است و در ضمن بهتر است با مشخص نمودن نوعی جایزه، قرعه کشی اینستاگرام را نیز برایشان اجرا نمود.
- روش سوم: درخواست از کاربران برای ارسال آدرس ایمیل
این روش برای کسبوکارهایی که میخواهند لیست ایمیل خود را کامل کنند مناسب است و پس دریافت آدرس ایمیلها در نهایت بین همان ایمیلهای دریافت شده یک قرعهکشی انجام داده و جایزه را به فرد برنده اهدا نمود. از مزایای این روش ارتقاء لیست ایمیل، افزایش فروش با پیشنهاد ویژه برای خرید محصول، استفاده از این لیست برای ایمیل مارکتینگ و به افزایش فروش محصولات و… نام برد.
تبلیغ مسابقه اینستاگرامی
بررسی راههای تبلیغ مسابقه اینستاگرامی :
- تبلیغ مسابقه در کانالهای مربوط به کسبوکار
- کمک گرفتن از فیسبوک و سایر شبکههای اجتماعی
- کمک گرفتن از تبلیغات فیسبوک به عنوان یک راه بسیار ارزان و حرفهای در صورت داشتن کسبوکار جهانی
- ارسال ایمبل برای کاربران
- درخواست از مخاطبان برای تبلیغ مسابقه در صفحه اینستاگرام و وبلاگ خود
- ارائه تبلیغات به رسانههای اجتماعی
- استفاده از تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرامی
با استفاده از روشهایی که در این بخش مطرح شد، به راحتی میتوان جامعه شرکتکنندگان در مسابقه را افزایش داده و یک مسابقه اینستاگرامی موفق را تجربه نمود.
◄پیگیری مسابقه پس از پایان آن
از آنجا که مسابقه اینستاگرامی موفق تنها برای جذب کاربران و ایجاد تعامل با است اما هدف چیز دیگری است؛ پس از جذب مخاطبان تازه باید اقدام به آنالیز کمپین تبلیغاتی نمود و نتایج مسابقه را با توجه به اهداف آنالیز کرده تا از میزان تحقق اهداف مطلع شد.
بنابراین پس از اتمام مسابقه باید موارد زیر را پیگیری نمود:
- انتخاب اعلام برنده مسابقه به کمک قرعه کشی اینستاگرام
- اعطای جایزه به برنده
- اعلام نام برنده در صفحه اینستاگرام
با انجام درست این ۴ مرحله به راحتی میتوان مسابقه خود را به همراه رضایت فالوورهای خود به پایان رساند؛ این در حالی است که هزاران فالوور جدید نیز جذب شدهاند اما در این بین برای رسیدن به این هدف و هر چه بهتر اجرا شدن مسابقه نیاز به مشخص شدن روش قرعه کشی و در نهایت استفاده از یک سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد. زیرا استفاده از قرعه کشی اینستاگرام میتواند تأثیر به سزایی در افزایش فالوور و در نتیجه بالابردن میزان بازدهی اکانت داشته باشد. در همین راستا جهت رسیدن به یک نتیجه مطلوب در کمترین زمان از طریق روشهای قرعه کشی اینستاگرام، به ادامه گزارش توجه نمایید.
روشهای قرعه کشی اینستاگرام:
قرعه کشی اینستاگرام شامل سه مورد قرعه کشی اینستاگرام در منشنها، در فالوورها و در لایکها میباشد. از طرفی قرعه کشی اینستاگرام به دو صورت رندومی یا تصادفی است که از هیچ الگوی خاصی برای انتخاب برنده مسابقه پیروی ننموده و تنها انتخاب بر اساس بخت و اقبال انجام میگیرد و یا بر اساس بیشترین امتیاز که به دنبال بیشترین منشن یا کامنت بالا و … صورت میپذیرد. استفاده از نام کاربری و رمز عبور روش دیگری است که با خطرات خاص خود همراه است. استفاده از رباتها ، سایتها، اپلیکیشنها و سایر موارد نیز از روشهای برقراری قرعه کشی اینستاگرام میباشد.
در این بین برنامه قرعه کشی در اینستاگرام یا همان ربات قرعه کشی اینستاگرام میتواند یک برنامه یا حتی سایت باشد که به این امر اختصاص داده شده است؛ این برنامه باید قابلیت استخراج جداسازی و دسته بندی درست اطلاعات و ایجاد یک فایل جامع، یک بانک اطلاعاتی درست، قابلیت جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوورهای فعلی و آینده، داشته باشد و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
اما از آنجایی که استفاده از رباتها برای قرعه کشی اینستاگرام با دردسرهایی همچون دسترسی به اکانت اینستاگرام و امکان خطا و اخلال با توجه به محدودیتهایی که هر روز خود اینستاگرام ایجاد میکند، همراه است، وجود یک سایت مطمئن بدون نیاز به دسترسی شخصی نسبت به اکانت اینستاگرام فرد به همراه اطمینان از عدم درز اطلاعات شخصی برای اجرای مسابقات اینستا گرامی وجود دارد و آن سامانه biib.ir میباشد تا در کمترین زمان ممکن برنده خوش شانس را بتوان معرفی نمود. در ادامه به مزایای استفاده از این سامانه خواهیم پرداخت.
مزایای استفاده از سامانه biib.ir:
عبارتند از:
- بهره گیری از هر دو متد قرعه کشی
- عدم نیاز به استفاده از نام کاربری و کلمه عبور کاربر و تحویل ان به افراد غریبه
- ارائه بیشترین خدمات با کمترین امکانات و دسترسی از کاربر
- کم نمودن درصد خطا
- تأکید بر پشتیبانی شبانه روزی وهمراهی لحظه به لحظه مسابقه به توسط کارشناسان مجرب برنامه قرعه کشی اینستاگرام
- امکان دریافت خروجی اکسل از مسابقه برای ایجاد یک بانک تبلیغاتی مناسب برای اجرای سایر ایدههای قرعه کشی اینستاگرام
- پشتیبانی یا همان گارانتی کالا به صورت آنلاین و تلفنی و یا با ارسال پیامهای پشتیبانی و راهنمایی گام به گام و در لحظه نسبت به اپلیکیشن یا ربات یا سایت قرعه کشی اینستاگرام.
- عدم داشتن دردسرهایی مانند عدم اتصال به سرور
- قابلیت ارائه خدمات به طور نامحدود به کابران نامحدود
- استفاده از زبان فارسی و همه فهم
- استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان و…
در پایان جهت هر چه بهتر برقرار شدن مسابقه اینستاگرام و قرعه کشی اینستاگرام خود میتوانید با مراجعه به سایت https://biib.ir از مشاوره و راهنماییها و آشنایی هر چه بیشتر با خدمات این سامانه برخوردار شوید.
شماره تماس: 02128424476