رپورتاژ آگهی

ویژگی های نرم افزار راهکاران

نرم افزار راهکاران یکی از نرم افزار های ارائه شده توسط شرکت همکاران سیستم است. از نرم افزارهای این شرکت در حدود 58 درصد از شرکت های بزرگ ایرانی، برای انجام امور مالی استفاده می کنند.

مهم نیست که کسب و کار شما چه باشد، شما می توانید با استفاده از نرم افزار راهکاران ابری، فعالیت های مالی شرکت را مانند فروش، پخش، انبار و … را مدیریت کنید. نظم بیشتر، افزایش سرعت در انجام امور مالی و جلوگیری از تکرار کارها، از ویژگی های این نرم افزار حسابداری هستند که شما می توانید از طریق سایت حساب بین این نرم افزار را خریداری کنید.

فعالیت 33 ساله شرکت همکاران سیستم در صنعت IT منجر به ارائه یک نرم افزار جامع حسابداری شده است که گزینه مناسبی برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط است. بسیاری از صنایع و شرکت های بزرگ از طریق خریداری کردن این سیستم، پله های موفقیت را به سرعت طی می کنند. از این رو این نرم افزار در میان کسب و کار های مختلف، محبوب شده و جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است.

ویژگی های نرم افزار راهکاران ابری چیست؟

امروزه نرم افزارهای حسابداری متعددی به بازار عرضه شده اند که شرکت های عرضه کننده آنها مدعی هستند که بهترین نرم افزار را ارائه کرده اند. از این رو رقابت سختی در تولید و ارائه نرم افزار حسابداری وجود دارد. شرکت همکاران سیستم با توجه به نوع کسب و کارها، توانسته است انواع نرم افزار حسابداری مانند راهکاران را به بازار عرضه کند.

برخی از ویژگی های آن سبب شده است که کاربرد بیشتری برای شرکت های بزرگ و متوسط داشته باشد. برای شرکت های کوچک‌تر می توان از سایر نرم افزارهای ارائه شده توسط همکاران سیستم استفاده کرد. در ادامه به برخی از ویژگی های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد.

  • بهره مندی از یک داشبورد حرفه ای برای مدیریت

  • دارا بودن سیستم خزانه داری

  • امکان کاهش در هزینه های اضافی

  • قابلیت سیستم هوش تجاری

  • بهره مندی از سیستم انبار و لجستیک

  • امکان حمایت از حسابداری های شعبه های وابسته به صورت جامع و کامل

  • امکان ایجاد سبد و حلقه کالا به صورت حرفه ای

  • امکان درج و ثبت عملیات های مالی به صورت آسان

  • عدم امکان از بین رفتن اطلاعات به صورت خودکار

  • عدم نیاز به یک فضای بزرگ برای مدیریت کسب و کار

  • بالا رفتن سرعت در ارائه بیانیه مالیاتی و ارائه گزارش ها

  • کاهش هزینه ها به دلیل عدم نیاز به استفاده از نرم افزار، نگهداری و تامین زیر ساخت آن

  • امنیت داده ها و اطلاعات به دلیل بالا بودن سطح ایمنی

  • امکان عرضه گزارش های قانونی مالیات بر ارزش افزوده

  • حمایت از حسابداری مالیاتی

  • امکان خرید و فروش به صورت زمانی و فصلی

  • ارائه بیانیه میزان کار

  • امکان نگارش در دفتر های قانونی

قابلیت های نرم افزار ERP راهکاران

به دلیل تنوع ارائه انواع نرم افزار حسابداری، نرم افزار راهکاران طبیعتا دارای قابلیت های زیادی می باشد که مورد توجه قرار گرفته اند. طراحی این نرم افزار حسابداری کاربردی به گونه ای است که به صورت جامع و کامل و بی نیاز از هر سیستم دیگری می باشد.

همچنین بر طبق تعاریف روز دنیا در مورد امکان محاسبه امور مالی، طراحی و ارائه شده است. از این رو شرکت ها برای افزایش بهره وری و کارایی و در انتها برای سودآوری، از این نرم افزار استفاده می کنند. در ادامه به قابلیت های این نرم افزار خواهیم پرداخت.

  • قابلیت گزارش گیری از IFRS

  • کارآمد بودن به منظور کنترل و مدیریت انبار

  • ایجاد قابلیت معرفی خدمات و کالا

  • قابلیت گزارش گیری از دارایی

  • امکاناتی مانند معرفی جنبه های کاربردی

  • قابلیت متصل شدن به کارتخوان

  • قابلیت گزارشات مربوط به سود و زیان

  • خدمات و پشتیبانی به صورت 24 ساعته

  • قابلیت ارائه فیش حقوقی و حق الزحمه

  • امکان به کارگیری دستگاه بارکدخوان

  • امکان استفاده از ابزارهای رایج به منظور ساخت انواع گزارش

  • امکان دسترسی مجازی و آنلاین به بانک

  • قابلیت استفاده از حساب های بانکی روی نرم افزار راهکاران

  • صدور فاکتور و پرداخت به صورت اینترنتی

  • بروزرسانی خودکار نرم افزار راهکاران

  • ایمن بودن اطلاعات شرکت

  • قابلیت جستجوی اطلاعات در نرم افزار

  • دستیابی سریع به اطلاعات شرکت در هر زمان

  • استفاده از گزارش های مدیریتی، تهیه و طراحی فرم های گزارش

  • امکان بررسی سابقه از طریق جستجوی نرم افزار

ویژگی های نرم افزار راهکاران

انواع سیستم کاربردی نرم افزار راهکاران همکاران سیستم کدامند؟

در نرم افزار راهکاران، سیستم های کاربردی وجود دارد که هر کدام یک وظیفه به عهده دارند. به منظور آشنایی با کار این سیستم ها باید با روند کار آن ها آشنا باشیم. در این صورت می توانیم بهترین استفاده از این نرم افزار حسابداری را به منظور ارتقاء کیفیت انجام امور مالی شرکت داشته باشیم. انواع سیستم های کاربردی نرم افزار راهکاران عبارتند از:

سیستم دریافت و پرداخت نرم افزار راهکاران

در نرم افزار حسابداری آنلاین راهکاران، یک نوع سیستم وجود دارد که با نام سیستم دریافت و پرداخت شناخته می شود. این بخش در واقع برای سهولت در انجام امور بانکی در نرم افزار وجود دارد. همچنین امکان گزارش گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم خواهد کرد.

این سیستم یکی از بخش های مهم نرم افزار حسابداری راهکاران است و دارای قابلیت های متعددی می باشد. به عنوان مثال می توان با استفاده از آن، گزارشات را از زاویه دید مختلف عرضه کرد! همچنین امکان دسترسی به اطلاعات سیستم با سرعت بسیار بالا، از دیگر قابلیت های آن است. امکان مدیریت گارانتی نامه، بانک داری به صورت هوشمند و اینترنتی و محافظت خودکار از شیوه های نقدینگی و از بین برنده ی ناهمسانی ها نیز، از مزایای استفاده از نرم افزار راهکاران و سیستم دریافت و پرداخت آن است.

سیستم دارایی ثابت نرم افزار راهکاران

با وجود سیستم دارایی ثابت نرم افزار راهکاران، امکان مدیریت و گردانندگی اموال و دارایی های سازمان به صورت حرفه ای وجود دارد. در این صورت از موجود بودن یا بهره مندی از آنها می توان به منظور ارتقاء سازمان، مطمئن شد. در این راستا می توان با محاسبه استهلاک یا کم شدن ارزش اموال و دارایی و گزارش گیری، آخرین تغییرات و دگرگونی ها را زیر نظر داشت.

سیستم تسهیلات مالی نرم افزار راهکاران

شما می توانید از طریق سیستم تسهیلات مالی نرم افزار راهکاران، نسبت به مدیریت و کنترل وام و تسهیلات اقدام کنید. این مدیریت به صورت قاعده مند و اصولی انجام می شود. از این طریق می توان نسبت به محاسبه بهره های موعد پرداخت، اقدام کرد. همچنین امکان درج و ذخیره دیتاهای مرتبط با تسهیلات بانکی نیز وجود دارد. امکان هماهنگی بیشتر دو ماژول دریافت و پرداخت تسهیلات بانکی نیز با استفاده از این سیستم بیشتر خواهد شد.

سیستم دفتر کل نرم افزار راهکاران

در این نوع سیستم می توانید گزارشات قانونی را به صورت هماهنگ و مناسب بر اساس آخرین تغییرات استاندارد، تهیه و فراهم کنید. اغلب از این سیستم برای ثبت و ذخیره کارهای انجام شده در طول دوره استفاده می شود. با استفاده از سیستم نرم افزار راهکاران می توانید این عملیات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. برخی از ویژگی های مهم سیستم دفتر کل راهکاران عبارتند از:

  • امکان پشتیبانی از چند ارزی

  • پشتیبانی از کارهای اجرایی شعبه های وابسته

  • قابلیت طبقه بندی حساب ها

  • امکان معرفی اسناد پرکاربرد به صورت خودکار

سیستم های دیگری مانند تدارکات، فروش، جبران خدمات، انبار و فاکتور مالی نیز وجود دارند که هر کدام دارای کاربرد مشخصی هستند.

کلام آخر

اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری آنلاین هستید، نرم افزار راهکاران ابری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته همانطور که گفته شده این سیستم برای شرکت های بزرگ و متوسط طراحی شده است. انجام امور مالی و نظم دهی به آنها، تنها با استفاده از نرم افزار حسابداری این چنینی، امکان پذیر خواهد بود. برای شرکت های کوچک نیز از نرم افزارهایی مانند سپیدار استفاده می شود که دارای ویژگی های مختص به خود است.

منبع: hesabbin.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا