زمان پخش سریال کره ای تاخیر در عدالت – delayed-justice (ساعت تکرار + داستان)
زهرا ظریفی14 فروردین 1403آخرین به روز رسانی: 14 فروردین 1403
0 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این مقاله از ویدو به زمان پخش سریال تاخیر در عدالت پرداختهایم. در ادامه همراه ما باشید.
مجموعه تلویزیونی “تأخیر در عدالت” (به کرهای: 날아라 개천용) در سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی پخش شد. این مجموعه با بازی کوان سانگ وو، به سونگ-وو (بعداً جونگ وو-سونگ جایگزین او شد)، کیم جو-هیون و جونگ وونگ ساخته شد.
پخش این مجموعه از تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۱ انجام شد. کارگردان تأخیر در عدالت، کواک جونگ هوان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این مجموعه بر اساس واقعیتهای زندگی ساخته شده است، اگرچه نامها، مکانها و رویدادها تغییر کردهاند.
زمان پخش سریال کره ای تاخیر در عدالت از شبکه پنج سیما
سریال “تاخیر در عدالت” با نام انگلیسی “Delayed Justice” یک محصول سال ۲۰۲۰ از کشور کره جنوبی است که هر شب از شبکه پنج سیما پخش میشود.
“تاخیر در عدالت” هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه پنج سیما پخش میشود. در صورتی که در این ساعت قادر به تماشای این سریال نباشید، میتوانید در ساعات ۲۳:00 و ۱۶:۳۰ روز بعد که تکرار سریال است، آن را تماشا کنید.
روز پخش سریال تاخیر در عدالت: هر شب
زمان پخش سریال تاخیر در عدالت از شبکه پنج: ساعت 19:00
تکرار پخش سریال کره ای تاخیر در عدالت از شبکه 5 سیما: ساعات ۲۳:00 و ۱۶:۳۰
شبکه پخش کننده سریال تاخیر در عدالت: پنج سیما
خلاصه داستان سریال تاخیر در عدالت
داستان سریال حول شخصیت وکیلی به نام پارک تهیونگ متمرکز است. او با تلاش فراوان و سختی، از یک منطقه کوچک به موفقیت و دریافت مدرک وکالت دست یافته است. پارک تهیونگ همواره در زندگی خود تلاش میکند و تنها پروندههایی را قبول میکند که در آنها قربانیان به طور نادرست و با دروغ در سیستم قضایی متهم شدهاند.
سوالات متداول:
1) سریال تاخیر در عدالت چند قسمت است؟
سریال تاخیر در عدالت در 20 قسمت 1 ساعتِ از تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۱ از شبکه SBS پخش شد.
فعالیت من در زمینه سئو و محتوا فقط یک حرفه نیست؛ مسیری است که با علاقه آغاز شد و امروز به بخش مهمی از زندگی کاری من تبدیل شده است. شروع این مسیر به یک پروژه برندسازی شخصی برمیگردد؛ تجربهای که دیدگاه من را نسبت به دنیای وب تغییر داد و باعث شد این حوزه را جدیتر دنبال کنم.
از آن زمان، همیشه سعی کردهام بیشتر یاد بگیرم، رفتار کاربران را بهتر بفهمم و روشهایی پیدا کنم که محتوا هم برای مخاطب ارزشمند باشد و هم برای موتورهای جستوجو.
این مسیر همچنان پر از یادگیری و چالش است و همین موضوع باعث میشود هر روز با انگیزه و اشتیاق بیشتری ادامه بدهم.