از زبان شما

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

برای اینکه سایت شما بتواند رتبه‌های برتر در گوگل را تسخیر کند، باید برنامه‌ ویژه‌ای برای سئو سایت داشته باشید. به طور قطع شما رقبایی دارید که آن‌ها نیز برای به دست آوردن رتبه‌های بهتر تلاش می‌کنند. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بهبود سایت خود انجام دهید، استفاده از رپورتاژ آگهی است. در این مطلب از تسمینو قصد داریم تا به صورت ویژه رپورتاژ و اهمیت آن در سئو سایت را با هم بررسی کنیم. به همین علت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی متنی است که به معرفی یک سایت و خدمات آن به صورت غیرمستقیم می‌پردازد. هدف از نوشتن رپورتاژ این است که مخاطبان با فعالیت سایت شما بیشتر آشنا شوند و به مشتریان وفادارتان تبدیل شوند. رپورتاژ آگهی بر روی یک سایت میزبان منتشر می‌شود و به صورت غیرمستقیم به معرفی سایتی دیگر می‌پردازد. از آنجایی که تبلیغ مستقیم در رپورتاژ اتفاق نمی‌افتد، کاربران به صورت طبیعی به سمت سایت مقصد هدایت می‌شوند.

چنانچه شما بتوانید رپورتاژ‌های موفقی را منتشر کنید، به طور قطع نتایج بی نظیر آن را در سایت خود می‌بینید. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، بخش زیادی از سایت‌هایی که در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارند از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند. خوشبختانه در آموزش رپورتاژ آگهی نیز به خوبی به اهمیت این مورد پرداخته شده است. پس از رپورتاژ‌ها برای معرفی هر چه بهتر کسب‌وکار خود کمک بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که با داشتن یک برنامه حساب شده می‌توانید با استفاده از رپورتاژ میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر شما تا به حال از رپورتاژ استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید که تا چه اندازه موثر است. رپورتاژ آگهی در واقع یک بستر عالی برای معرفی سایت شما و بهبود سئو آن است. استفاده از رپورتاژ خبری مزایای بسیار زیادی برای سایت شما دارد که به همین علت باید آن را جدی بگیرید. یکی از این موارد مثبت، گرفتن بک لینک معتبر از سایت‌های قوی است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که هنوز گوگل اعتبار زیادی برای بک لینک‌ها قائل است. به همین علت اگر شما بتوانید که از سایت‌هایی با اتوریتی بالا بک لینک بگیرید، رتبه سایت در گوگل بهبود پیدا می‌کند. چند مورد از مزایای ویژه رپورتاژ را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • بهبود سئو سایت با بک لینک‌ها
  • کمک به برندینگ کسب‌وکار
  • افزایش فروش سایت
  • افزایش نرخ کلیک
  • بالا بردن دامین اتوریتی
  • تبلیغ غیرمستقیم محصولات و خدمات جدید
  • بازدهی بالا در تبلیغات

در صورتی که از رپورتاژ آگهی استفاده کنید، این مزایای مهم نصیب شما می‌شود. یکی دیگر از مزایای رپورتاژ این است که توسط افراد بیشتری دیده می‌شوید. زمانی که شما در یک سایت پرمخاطب رپورتاژ منتشر می‌کنید، تعداد افراد زیادی این رپورتاژ را مطالعه می‌کنند. همین کار می‌تواند کمک زیادی به برندسازی کسب‌ و کار شما بکند. برخی از مخاطبان نیز به طور مستقیم از طریق رپورتاژ وارد سایت می‌شوند تا از خدمات و محصولات استفاده کنند. همانطور که در آموزش رپورتاژ آگهی می‌بینید، خرید آن می‌تواند سایت شما را از هر نظر بهبود ببخشد.

گرفتن بک لینک معتبر دائمی با رپورتاژ آگهی

امروزه روش‌های زیادی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به همین علت بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند که رپورتاژ آگهی یک روش عالی برای تبلیغات غیرمستقیم است. یکی از مزایای ویژه رپورتاژ آگهی این است که به صورت دائمی بر روی رسانه میزبان باقی می‌ماند. این ویژگی مثبت سبب شده است تا اثرگذاری رپورتاژ نیز به صورت طولانی‌مدت باقی بماند. از طرفی شما با استفاده از رپورتاژ خبری می‌توانید بک لینک دائمی برای سایت خود بگیرید. وجود بک لینک‌های دائمی قدرتمند می‌تواند رتبه شما در گوگل بهبود ببخشد.

هنگامی که رپورتاژ بر روی سایت میزبان قرار می‌گیرد، هر روز تعداد زیادی از کاربران آن را می‌خوانند و به طرف سایت شما می‌آیند. یکی از نکات بسیار مهم در بک لینک گرفتن طبیعی بودن آن است. از آنجایی که بک لینک‌ها در داخل یک محتوای غنی و یونیک قرار می‌گیرند، بسیار طبیعی هستند و قدرت اثرگذاری آن‌ها نیز چند برابر خواهد بود. به همین جهت حتما سعی کنید که از قدرت رپورتاژ آگهی برای رشد سایت خود کمک بگیرید. بدون شک با این کار می‌توانید نتایج بهتری را در گوگل برای خود به دست آورید.

بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی

برای اینکه شما بتوانید رپورتاژ آگهی خود را بر روی یک سایت دیگر قرار دهید، به طور قطع باید هزینه مشخصی را برای آن بپردازید. به طور کلی پرداخت این هزینه می‌تواند برای شما به‌صرفه باشد زیرا بازدهی خوبی از رپورتاژ‌ها دریافت می‌کنید. در حال حاضر شما می‌توانید که از راه‌های مختلفی برای تولید و انتشار رپورتاژ خبری استفاده کنید. به همین علت پلتفرم‌های رپورتاژ آگهی مشغول به کار هستند و یک بستر عالی را برای شما به وجود آورده‌اند. یکی از بهترین سایت‌های خرید رپورتاژ، تسمینو است که مدت زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

به همین علت امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از سایت‌ها با استفاده از خدمات تسمینو خود را رشد داده‌اند. ذکر این نکته ضروری است که خرید رپورتاژ در تسمینو برای شما بسیار مقرون به صرفه است. بازدهی بالای رپورتاژهای تسمینو سبب می‌شود که سرعت رشد سایت شما چند برابر شود. به همین علت بعد از خرید رپورتاژ از تسمینو می‌توانید نتایج خوب آن را در سرچ کنسول سایت مشاهده کنید. خرید رپورتاژ آگهی باید به صورتی انجام شود که برای سایت شما نتیجه داشته باشد. به همین علت حتما از خدمات ویژه تسمینو کمک بگیرید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی چگونه است؟

با توجه به توضیحاتی که درباره رپورتاژ آگهی گفته شد، حتما تا به حال به اهمیت بالای آن پی برده‌اید. برای اینکه یک رپورتاژ بتواند بهترین تاثیر ممکن را بگذارد، باید حتما به صورت حرفه ای و اصولی نوشته شود. این نکته را فراموش نکنید که نوشتن رپورتاژ آگهی جزئیات مهمی دارد که باید حتما به آن‌ها دقت کنید. برای نوشتن رپورتاژ حتما باید از لحن سوم شخص استفاده کنید. در واقع در یک رپورتاژ خبری شما باید از زبان سایت میزبان به معرفی خود بپردازید. هنگامی که یک مقاله وبلاگی را بر روی سایت خود قرار می‌دهید، به صورت اول شخص و مستقیم خود را معرفی می‌کنید.

این در حالی است که در رپورتاژ یک سایت دیگر به معرفی شما و خدمات ارائه شده می‌پردازد. خوشبختانه رپورتاژنویس‌های حرفه‌ای کاملا به این اصول مسلط هستند و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرایی می‌کنند. در نوشتن یک رپورتاژ خبری حتما باید مخاطب را به درستی بشناسید. چنانچه شما بخواهید به صورت بی‌هدف و بدون برنامه رپورتاژ بنویسید، به طور قطع نتیجه خوبی از آن نخواهید گرفت. خوشبختانه پلتفرم تسمینو بهترین رپورتاژ‌ها را به صورت اصولی برای شما منتشر می‌کند پس نگران نوشتن رپورتاژ نباشید.

اهمیت بخش مقدمه در رپورتاژ آگهی

زمانی که می‌‌خواهید برای نوشتن رپورتاژ آگهی اقدام کنید،‌ قبل از هر چیز باید به فکر نوشتن یک مقدمه خوب باشید. اولین بخشی که مخاطب در رپورتاژ با آن روبروی می‌شود مقدمه است. چنانچه مقدمه بتواند به خوبی ذهن مخاطب را درگیر کند، ترغیب می ‌شود تا به خواندن مقاله ادامه دهد. به همین علت ایجاد اشتیاق در متن مقدمه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خوشبختانه در آموزش رپورتاژ آگهی نیز این موارد به خوبی بیان می‌شود. یک رپورتاژنویس حرفه ای باید در مقدمه به ذهن مخاطب خود قلاب بیندازد. در صورتی که قلاب به درستی انداخته شود، خود مخاطب علاقه‌مند به ادامه متن می‌شود.

تعداد کلمات مناسب برای مقدمه بین 70 تا 100 کلمه است. چنانچه مقدمه بیش از حد بلند باشد، ذهن مخاطب را خسته می‌کند و احتمال ترک صفحه وجود دارد. همچنین اگر مقدمه را خیلی کوتاه بنویسید، مخاطب نمی‌تواند به خوبی شما را بشناسد و ارتباط درستی با شما نمی‌گیرد. بر همین اساس سعی کنید که استانداردها را در نوشتن مقدمه رعایت کنید تا از این نظر مشکلی به وجود نیاید. چنانچه شما تولید رپورتاژ را به تسمینو بسپارید، تمامی این کارها توسط نویسندگان متخصص انجام می‌شود پس نگرانی به خود راه ندهید.

نحوه انتخاب سرتیترها در رپورتاژ آگهی

یکی از نکات کلیدی که باید در نوشتن رپورتاژ آگهی به آن دقت کرد،‌ انتخاب درست و آگاهانه سرتیترها است. وظیفه سرتیتر در یک رپورتاژ این است که ذهن خواننده را برای مطلب آماده کند. معمولا سرتیترها با فونت درشت‌تری از متن اصلی نوشته می‌شوند تا به خوبی به چشم بیایند. جذاب بودن سرتیترها یک اصل بسیار مهم است که حتما باید آن را رعایت کنید. در واقع هر چقدر که سرتیترهای جذاب‌تری داشته باشید، مخاطبان ارتباط بهتری با متن شما برقرار می‌کنند. یکی دیگر از نکات مهم برای نوشتن سرتیتر، استفاده از کلمات کلیدی پرجستجو است.

برای این کار باید کلمات کلیدی حوزه خود را مشخص کنید و بخشی از آن‌ها را در سرتیترهای خود به کار ببرید. به طور قطع این کار باعث می‌شود که رپورتاژ شما در گوگل بهتر دیده شود. طول هر سرتیتر استاندارد بین 4 تا 8 کلمه است که بهتر است این شاخص رعایت شود. تعداد سرتیترها در هر رپورتاژ نیز با توجه به تعداد کلمات آن سنجیده می‌شود. تمامی این موارد نشان دهنده آن است که نوشتن سرتیتر نیز اصول خاص خود را دارد که حتما باید آن‌ها را رعایت کرد.

نحوه نوشتن بدنه محتوای رپورتاژ

با توجه به مواردی که درباره اهمیت سرتیترها بیان کردیم، نوبت به نوشتن بدنه اصلی رپورتاژ می‌رسد. هدف شما باید این باشد که در این قسمت خلق ارزش کنید. در واقع مخاطب باید با خواندن این قسمت اطلاعات مفیدی را به دست آورد. تمامی انکرتکست‌های لازم برای محتوا در این قسمت قرار می‌گیرند. از همین رو باید محل مناسبی را برای جایگذاری انکرتکست‌ها پیدا کنید. در هنگام نوشتن بدنه رپورتاژ آگهی حتما باید به پاراگراف‌بندی دقت زیادی داشته باشید. واقعیت امر این است که هر چقدر پاراگراف‌های شما طولانی‌تر باشند، خواندن آن‌ها نیز خسته‌کننده‌تر خواهد بود. برای اینکه متن زیباتر دیده شود، می‌توان از ابزارهایی نظیر بولت نیز استفاده کرد.

طول بدنه محتوا می‌تواند با توجه به نوع رپورتاژ خبری متفاوت باشد. به همین علت به شما توصیه می‌کنیم که نوشتن رپورتاژ را به فردی بسپارید که آموزش رپورتاژ آگهی را پشت سر گذاشته باشد. استفاده کردن از کلمات کلیدی متعدد نیز می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی نتیجه رپورتاژ داشته باشد. متاسفانه بسیاری از سایت‌ها قدرت بدنه محتوا را دست کم می‌گیرند که از همین جهت آسیب می‌بیننند. خوشبختانه رپورتاژ‌های تسمینو از این جهت کاملا استاندارد هستند و شما می‌توانید به آن‌ها اعتماد کامل کنید.

اهمیت کال تو اکشن در رپورتاژنویسی

برای اینکه شما بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از رپورتاژ خود بگیرید، حتما باید در آن از روش کال تو اکشن استفاده کنید. کال تو اکشن را به فارسی دعوت به اقدام ترجمه می‌کنند. کال تو اکشن بدان معناست که شما از خواننده رپورتاژ دعوت می‌کنید که کاری انجام دهد. این کار باعث می‌شود که مخاطب برای اقدام به یک کار مشخص ترغیب شود. کال تو اکشن با توجه به نوع فعالیت شما تعیین می‌شود که حتما باید آن را به صورت حرفه‌ای در رپورتاژ خبری بگنجانید. معمولا کال تو اکشن در قسمت انتهایی رپورتاژ قرار می‌گیرد. به طور مثال شما می‌توانید که کاربر را دعوت به وارد شدن در یک سایت کنید.

این کار به آسانی برای شما امکانپذیر است پس حتما برای استفاده از این تکنیک برنامه‌ریزی کنید. خوشبختانه رپورتاژنویس‌های حرفه‌ای به تمامی این موارد مسلط هستند پس از این بابت هیچ نگرانی به خود راه ندهید. استفاده از کال تو اکشن در قسمت‌های میانی رپورتاژ نیز ممکن است ولی در کل کمتر از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که کال تو اکشن کمک زیادی به جمع‌بندی رپورتاژ می‌کند، قرار دادن آن در انتهای رپورتاژ هوشمندانه‌تر خواهد بود.

اهمیت ارتباط عنوان با متن رپورتاژ

یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید، ارتباط درست میان عنوان و متن رپورتاژ است. در واقع متن شما باید با توجه به عنوان محتوا نوشته شود و از حاشیه‌گویی پرهیز شود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رپورتاژ‌های غیراستاندارد وجود دارد، دور بودن متن اصلی از عنوان است. زمانی که شما یک عنوان می‌نویسید، مخاطب شما انتظار دارد که متن نیز آن را توضیح دهد. به همین علت اگر متن شما به عنوان وفادار نباشد، میزان اثرگذاری رپورتاژ آگهی پایین خواهد آمد. بر همین اساس به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام نگارش رپورتاژ حتما به صورت تخصصی عمل کنید.

دور شدن از موضوع اصلی مقاله می‌تواند مخاطب شما را سردرگم کند. در واقع شما در متن سعی می‌کنید که جزئیات مهم عنوان را به صورت کامل شرح دهید. همچنین این ارتباط باید بین سرتیترها و عنوان اصلی نیز برقرار باشد تا شما بتوانید تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشید. در حال حاضر پلتفرم تسمینو تمامی استانداردهای لازم را بر روی محتواهای تولیدی اعمال می‌کند. به همین علت شاهد نتایج مثبت رپورتاژ‌های تسمینو هستیم که بسیاری از سایت‌ها را به خوبی رشد داده است.

رعایت دستور زبان فارسی در رپورتاژ آگهی

برای اینکه یک متن فارسی خوانایی خوبی داشته باشد، باید حتما علائم نگارشی و املایی در آن رعایت شود. به همین علت در نوشتن رپورتاژ آگهی نیز باید دستور زبان فارسی را به صورت ویژه رعایت کنید. برخی از اوقات ممکن است که با جابجایی یک حرف معنای جمله تغییر کند. همچنین ناخوانا بودن متن برای مخاطب قابل تحمل نیست و اگر اذیت شود، بلافاصله صفحه مربوطه را ترک خواهد کرد. از همین جهت باید رپورتاژنویس به دستور زبان فارسی تسلط کامل داشته باشد. انتخاب کلمات مناسب و جادویی در محتوای رپورتاژ بسیار اهمیت دارند.

قرار دادن ساختارهای زبانی در جای مناسب خود نشان دهنده هنر یک نویسنده است که باید آن را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد. یکی از مهم ترین دلایل شکست رپورتاژها نداشتن نگارش درست و حرفه‌ای است. هر چقدر که شما بتوانید بهتر محتوای خود را بنویسید، به همان اندازه نیز مخاطب خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد. این نکته را فراموش نکنید که هر رپورتاژ آگهی نشان‌دهنده کسب‌وکار شماست. به همین علت باید حتما از لحاظ نگارشی عالی باشد. همچنین رپورتاژ باید از نظر املایی نیز چک شود که هیچ گونه غلط املایی خاصی در آن وجود نداشته باشد.

تعیین تعداد کلمات برای رپورتاژ خبری

برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ آگهی را آماده کنید، قبل از هر چیز باید موارد اولیه همچون تعداد کلمات را مشخص کنید. تعیین تعداد کلمات یک رپورتاژ به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آن‌ها باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. یکی از این موارد تعیین کننده، میزان فعالیت رقبای شما است. چنانچه رقبا رپورتاژ‌های زیادی را با تعداد کلمات زیاد منتشر می‌کنند، شما هم باید عملکرد بهتری از آنان داشته باشید. با این حال برای موضوعاتی که در آن‌ها رقابت کم است، می‌توان از مقالاتی با تعداد کلمات پایین‌تر استفاده کنید.

معمولا اکثر سایت‌ها از رپورتاژ‌های 1000 کلمه‌ای استفاده می‌کنند که این مقدار با توجه به شرایط بیشتر یا کمتر می‌شود. در صورتی که شما بخواهید تعداد لینک‌های زیادی را در داخل رپورتاژ خبری بگنجانید، باید تعداد کلمات آن را نیز بیشتر کنید. در برخی از موارد نیز ممکن است که یک رپورتاژ 600 کلمه‌ای برای شما کافی باشد. خوشبختانه پلتفرم تسمینو دقت ویژه‌ای به این موارد دارد و بهترین رپورتاژ ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی یک محتوای رپورتاژ باید کاربردی و جامع باشد. به همین علت تعداد کلمات هر رپورتاژ نیز باید با توجه به حجم توضیحات مشخص شود.

رپورتاژ

چطور بهترین انکرتکست‌ها را برای رپورتاژ انتخاب کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید درباره رپورتاژ رعایت کنید، نحوه انتخاب انکرتکست‌ها است. انکرتکست به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که لینک سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد. برای اینکه شما بتوانید بهترین بازدهی را از رپورتاژ آگهی بگیرید،  حتما  باید در انتخاب انکرتکست‌ها نهایت دقت را داشته باشید. کلمات کلیدی یکی از موارد مناسب برای انکرتکست‌ها هستند. در این روش شما باید کلمات کلیدی حوزه کاری خود را پیدا کنید و از آن‌ها به عنوان انکرتکست استفاده کنید. زمانی که شما کلمات کلیدی را برای انکرتکست انتخاب می‌کنید، تاثیرگذاری رپورتاژ شما بسیار بهتر خواهد بود.
یکی دیگر از مواردی که می‌‌توان برای انکرتکست استفاده کرد نام برند یا شرکت است. شما می‌توانید که نام شرکت یا سایت خود را در رپورتاژ بیان کنید و لینک سایت را به آن متصل کنید. همچنین شما می‌توانید از کاربر بخواهید که اقدام خاصی انجام دهد. به طور مثال شما می‌توانید از کاربر بخواهید که بر روی اینجا کلیک کند. در واقع کلمه اینجا یک انکرتکست بسیار خوب است که می‌توان از آن در رپورتاژ استفاده کرد. فراموش نکنید که انتخاب انکرتکست های استاندارد نقش مهمی در موفقیت رپورتاژ دارد

لحن و نحوه بیان در رپورتاژ آگهی چگونه است؟

اگر شما آموزش رپورتاژ آگهی را پشت سر گذاشته باشید می‌دانید که لحن محتوای رپورتاژ چگونه است و باید چگونه نوشته شود. لحن محتوای رپورتاژ می‌تواند رسمی یا محاوره‌ای باشد.  با این حال لحن رسمی بیشتر در رپورتاژ خبری مورد استفاده قرار می‌گیرد. محتوا باید طوری نوشته شود که مخاطب احساس راحتی زیادی با شما کند. چنانچه شما بتوانید اعتماد مخاطب را به خود جلب کنید‌، قطعا از خدمات شما استفاده خواهد کرد. یکی از نکات مهم درباره لحن رپورتاژ ساده‌ نویسی است. برخی از افراد گمان می‌کنند که با نوشتن کلمات سخت و تخصصی می‌توانند نتیجه خیلی خوبی بگیرند.
این در حالی است که مخاطبان علاقه‌ای به خوندن  محتوای سخت و پیچیده ندارند. به همین علت همیشه سعی کنید که ساده و غنی بنویسید. لحن محتوا را می‌توان به صورت اول شخص یا سوم شخص نوشت. این امکان نیز وجود دارد که این دو مورد را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک رپورتاژ عالی به دست آید. به هر حال باید این نکته را دانست که لحن محتوای رپورتاژ متغیر است و با توجه به شرایط موجود می‌توان آن را تغییر داد.

اهمیت پرسونای مخاطب در رپورتاژنویسی

برای نوشتن یک محتوای جذاب و هدفمند باید اصول مختلفی را در نظر بگیرید که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. پرسونای مخاطب یکی از همین موارد است که حتما باید به این عامل دقت کافی را داشته باشید. در واقع قبل از اینکه بخواهید نوشتن رپورتاژ خبری را شروع کنید، باید در قدم اول مخاطب خود را به خوبی بشناسید. فرض کنید که شما می‌خواهید تیراندازی کنید. اگر از قبل هدفی برای شما مشخص نشده باشد، مسلما نمی‌توانید که به خوبی تیراندازی کنید. دقیقا نوشتن رپورتاژ نیز وضعیت مشابهی دارد و باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید.
شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از رپورتاژ‌ها این موضوع را رعایت نکرده‌اند. اگر مخاطبان رپورتاژ شما پزشکان هستند، به کار بردن برخی از اصطلاحات تخصصی در آن ایرادی ندارد و یک محتوای کامل خواهد بود. حال اگر مخاطب شما عموم مردم باشند، به طور قطع بازخورد خوبی از این محتوای خود نخواهید گرفت. همانطور که می‌‌بینید شناخت درست و حرفه ای مخاطب بسیار اهمیت دارد پس آن را جدی بگیرید. مخاطب‌شناسی اولین قدمی است که باید در آموزش رپورتاژ آگهی نیز به آن توجه شود. اگر شما این نکته ساده را رعایت کنید، به طور قطع نتایج معجزه‌آسای آن را مشاهده  خواهید کرد.

صداقت؛ رمز موفقیت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ به دنبال آن است که یک سایت را به صورت غیرمستقیم معرفی کرده و خدمات آن را معرفی کند. البته رپورتاژ باید به صورت تحلیلی نوشته شود که حالت بی‌طرف داشته باشد. در این شرایط است که رپورتاژ بهتر اثر می‌گذارد. یکی از رموز موفقیت رپورتاژ داشتن صداقت است. بررسی ها نشان می‌دهد که بسیاری از افراد در نوشتن رپورتاژ تعریف بیش از حد می‌کنند. از آنجایی که مردم هر روزه بمباران تبلیغاتی می‌شوند، به راحتی می‌توانند تبلیغات بزرگ‌نمایی‌شده را تشخیص دهند. به همین علت حتما در رپورتاژ خدمات یا محصولاتی معرفی شود که واقعا ارائه می‌شوند.
بررسی‌ها این موضوع را ثابت کرده است که صداقت تاثیر زیادی در موفقیت رپورتاژها دارد. پلتفرم تسمینو نیز به این مورد دقت زیادی دارد و سعی می‌کند که در  تمامی رپورتاژ‌های تولیدی این موضوع را به صورت کامل رعایت کند. فرض کنید که یک مخاطب با خواندن رپورتاژ تصمیم به خرید بگیرد. در صورتی که ویژگی‌های گفته شده در رپورتاژ در محصول یا خدمات وجود نداشته باشد، یک نارضایتی عمیق شکل می‌گیرد. همین موضوع می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی را به کسب و کارتان وارد کند پس از دروغ نویسی فاصله بگیرید.

اجرای کمپین‌های رپورتاژی برای رشد سایت

شما می‌توانید هر زمان که لازم دیدید برای انتشار رپورتاژ خبری اقدام کنید. اگر شما یک متخصص سئو باشید، به طور قطع از اهمیت بالای کمپین‌های تبلیغاتی مطلع هستید. کمپین‌های رپورتاژی یک راهکار عالی برای تبلیغات آنلاین هستند که حتما باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها بکنید. البته اجرای یک کمپین موفق نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد که باید کارهای کارشناسی برای آن انجام شود. در طول یک کمپین رپورتاژی، تعداد زیادی از رپورتاژ‌ها در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. هدف از این کمپین معرفی محصولات یا خدمات جدید است.
همچنین اگر این کار به صورت حرفه‌ای انجام شود،‌ نتایج معجزه آسایی بر روی سئو سایت خواهد داشت. با توجه به ویژگی‌های مثبت کمپین رپورتاژی، حتما برای اجرای درست آن برنامه ریزی کنید. با توجه به اینکه اجرای این کمپین جزئیات زیادی دارد، حتما از متخصصان تبلیغات آنلاین کمک بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند. بر همین اساس امروزه شاهد آن هستیم که پلتفرم تسمینو فروش انواع رپورتاژ خبری را انجام می‌دهد. به طور قطع شما با استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی تسمینو تاثیر مثبت آن را بر روی وبسایت خود مشاهده خواهید کرد.

برندینگ قوی با انتشار رپورتاژ آگهی

یکی از مزایای ویژه رپوتاژ این است که می‌تواند به برندینگ کسب‌وکار شما کمک زیادی بکند. چنانچه شما بتوانید به خوبی برند خود را در جامعه مطرح کنید، به طور قطع تعداد مشتریان شما نیز افزایش زیادی خواهد یافت. بر همین اساس استفاده از رپورتاژ به عنوان یک راهکار عالی مطرح می شود. به طور مثال شما می‌توانید که رپورتاژ خود را در سایت‌های خبری پربازدید منتشر کنید. این کار باعث می‌شود که کاربران کم کم با برند شما آشنا شوند و برندینگ به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.
با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که در این قسمت وجود دارد، بهتر است که شما هم در این راستا دست به اقدام بزنید. چنانچه شما آموزش رپورتاژ آگهی را دیده باشید می‌دانید که اکثر برندهای موفق از این شیوه تبلیغاتی برتر استفاده می‌کنند. به همین علت به شما توصیه می‌شود که با نوشتن رپورتاژهای تخصصی و جذاب به شناخته شدن بیشتر برند خود در بین کاربران کمک کنید. برای اینکه اثرگذاری این روش بیشتر شود، می‌توانید که نام برند خود را به صورت انکرتکست در داخل متن رپورتاژ بگنجانید. این روش توسط اکثر برندهای موفق اجرا می‌شود که بدون شک برای شما هم بسیار عالی خواهد بود.

انتخاب رسانه مناسب برای رپورتاژ آگهی

چنانچه تصمیم دارید رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید، باید حتما یک سایت میزبان عالی برای آن انتخاب کنید. به طور قطع انتخاب رسانه مناسب نقشی کلیدی در نتیجه رپورتاژ خواهد داشت پس آن را کاملا جدی بگیرید. برای اینکه بتوانید یک سایت میزبان مناسب پیدا کنید، باید فاکتورهای مختلفی را بررسی کنید که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. هر چقدر که رسانه شما کیفیت بهتری داشته باشد، مسلما جواب بهتری می‌گیرید. در ادامه این مطلب عوامل مهم در انتخاب رسانه میزبان را بیان خواهیم کرد.

دامین اتوریتی سایت میزبان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید برای انتخاب سایت میزبان در نظر بگیرید دامین اتوریتی یا همان قدرت دامنه است. دامین اتوریتی شاخصی است که توسط سایت ماز ارائه شده است. بر اساس این شاخص، قدرت یک دامنه می‌تواند از 0 تا 100 متغیر باشد. به طور قطع هر چقدر که دامین اتوریتی بالاتر باشد، سایت نیز به همان اندازه قوی‌تر خواهد بود. اگر شما رپورتاژ خبری خود را در دامنه قوی منتشر کنید،‌ حتما از آن بازدهی بهتری خواهید گرفت. به همین علت قبل از اینکه بخواهید سایت میزبان را انتخاب کنید، حتما دامین اتوریتی آن را چک کنید. اگر دامنه انتخابی شما قوی باشد، ارزش بک لینک‌هایی که از آن می‌گیرید نیز بسیار بیشتر خواهد شد. در این حالت دامین اتوریتی سایت خودتان نیز به مرور زمان رشد می‌کند.

نیچ سایت میزبان و موضوع فعالیت آن

تمامی سایت‌هایی که بر بستر اینترنت دیده می‌شوند برای موضوع خاصی افتتاح شده اند. معمولا هر سایت یک موضوع اصلی دارد که تولید محتوا نیز بر اساس آن موضوع  انجام می‌شود. زمانی که شما می‌خواهید رپورتاژ آگهی منتشر کنید، به سراغ سایتی بروید که زمینه فعالیت آن با شما نزدیک باشد. در این حالت بخش زیادی از مخاطبان سایت میزبان به طرف شما و خدماتتان جذب خواهند شد. مرتبط بودن فعالیت دو سایت باعث می‌شود که تبلیغ رپورتاژ به صورت طبیعی و نیتیو نمود پیدا کند. زمانی که شما رپورتاژ خود را در یک سایت بی‌ربط منتشر می‌کنید، بدون شک نتیجه آن بسیار ضعیف‌تر خواهد بود. از همین رو برای انتخاب رسانه حتما به نزدیک بودن نیچ‌ها نیز توجه لازم را داشته باشید.

هزینه رپورتاژ رسانه میزبان

به طور حتم یکی از موارد تعیین کننده برای انتخاب رسانه عامل هزینه است. معمولا سایت‌های میزبان قیمت‌های مختلفی را برای رپورتاژ پیشنهاد می‌دهند که این هزینه متغیر است. از همین رو میزان بودجه شما نیز در انتخاب سایت میزبان تاثیر دارد. به طور قطع هر چقدر که دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، هزینه رپورتاژ گذاشتن در آن نیز بیشتر خواهد بود. البته موارد دیگری همچون نرخ کلیک سایت مورد نظر نیز بر این مورد تاثیرگذار است که حتما باید دقت کافی را به آن داشته باشید. پلتفرم تسمینو  شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید از ارزان‌ترین رپورتاژها برخوردار شوید. به همین علت به شما توصیه می‌شود که برای خرید رپورتاژ آگهی از این پلتفرم بهره ببرید.

محدودیت تعداد لینک در رسانه میزبان

 زمانی که شما می‌خواهید در سایت میزبان رپورتاژ بگذارید، معمولا تعداد لینک‌هایی که مجاز به گذاشتن آن‌ها هستید به شما اعلام می‌شود. به طور مثال برخی از سایت‌‌ها هستند که فقط اجازه انتشار 3 لینک را در هر رپورتاژ می‌دهند. به همین علت اگر شما بخواهید که از 4 انکرتکست در رپورتاژ آگهی استفاده کنید، باید به سراغ رسانه دیگری بروید. آموزش رپورتاژ آگهی بر اهمیت ویژه تعداد انکرتکست‌ها تاکید دارد پس حتما این عامل مهم را نیز در انتخاب رسانه مدنظر قرار دهید. البته در بیشتر مواقع این فاکتور قابل مذاکره است و می‌توانید بعد از انجام مذاکره با سایت مورد نظر به تفاهم دست پیدا کنید.

اسپم اسکور رسانه میزبان

اسپم اسکور یک شاخص مهم است که میزان اسپم بودن یک سایت را نشان می‌دهد. این معیار به صورت درصدی بیان می‌شود و تاثیر مهمی در رتبه‌بندی نتایج گوگل دارد. هر چقدر که میزان اسپم اسکور یک سایت بالاتر باشد، بیشتر توسط گوگل جریمه می‌شود. با این حال هر چقدر که این درصد به صفر نزدیک‌تر باشد،‌ ارزش بیشتری نیز خواهد داشت. به همین علت در انتخاب رسانه میزبان حتما باید به اسپم اسکور آن دقت کنید. چنانچه در یک سایت با  اسپم اسکور بالا رپورتاژ منتشر کنید، گوگل به احتمال زیاد بک لینک‌های شما را هم اسپم تشخیص می‌دهد که تاثیر بدی بر روی سئوی سایتتان خواهد داشت. به طور کلی سایت‌هایی که دارای اسپم اسکور بین 0 تا 5 هستند گزینه‌های مناسبی برای درج رپورتاژ شما هستند.

اهمیت تولید محتوای یونیک برای رپورتاژ آگهی

یکی از نکات مهمی که باید در نوشتن رپورتاژ  به آن دقت کنید یونیک بودن آن است. در واقع استفاده از محتوای کپی و تکراری باعث می‌شود که رپورتاژ شما اثر خاصی نداشته باشد. حتی در برخی از موارد گوگل با محتوای تکراری برخورد می‌کند و رتبه سایت  شما را کاهش می‌دهد. در چنین شرایطی شما حتما باید برای تولید محتوای یونیک و سئو شده برنامه داشته باشید. خوشبختانه نویسندگان محتوا حرفه‌ای می‌توانند بهترین رپورتاژ‌ها را به صورت یونیک بنویسند و در اختیار شما قرار دهند.
فقط حتما از قبل اطلاعات لازم مانند انکرتکست‌ها را به نویسندگان بدهید که آن‌ها را در داخل محتوای مورد نظر بگنجانند. امروزه برای چک کردن یونیک بودن یک محتوا می‌توانید از ابزارهای مختلی استفاده کنید. برای این کار فقط کافی است که duplichecker را در گوگل سرچ کنید تا با این سایت‌های مهم و کاربردی آشنا شوید. خوشبختانه تمامی رپورتاژ‌هایی که توسط تسمینو ارائه می‌شوند از این لحاظ به صورت کامل چک می‌شوند پس نگرانی به خود راه ندهید.

تعداد لینک‌ها در رپورتاژ آگهی

 یکی از نکات مهمی که باید در رپورتاژ آگهی به آن توجه کرد، تعداد لینک‌هایی است که در داخل آن قرار می‌گیرد. برای تعداد لینک‌ها در رپورتاژ خبری نظرات مختلفی ارائه شده است که هر کدام از آن‌ها شرایط خاص خود را دارد. میزان اعتبار صفحه رپورتاژ شما بین لینک‌هایی که در داخل آن قرار می‌دهید تقسیم می‌شود. به همین علت هر چقدر تعداد لینک‌ها بیشتر باشد، میزان اعتبار داده شده به هر لینک نیز کمتر خواهد شد. اکثر متخصصان سئو معتقدند که داشتن 3 تا 5 لینک در هر رپورتاژ مناسب است. اگر تعداد لینک‌های شما بیشتر از 5 عدد باشد، ممکن است که نتیجه‌ای که می‌خواهید را از آن نگیرید.
به همین علت سعی کنید که این میزان استاندارد را به خوبی رعایت کنید. داشتن کمتر از 3 لینک نیز پیشنهاد نمی‌شود زیرا نمی‌توانید از تمام توان رپورتاژ به صورت بهینه استفاده کنید. همه این موارد نشان‌دهنده آن است تعداد لینک‌ها در رپورتاژ بیش از هر عامل دیگری اهمیت دارد. نحوه انتخاب این لینک‌ها نیز با توجه به استراتژی شما مشخص می‌شود. معمولا یکی از لینک‌ها متعلق به صفحه اصلی سایت است. بقیه لینک‌ها نیز به صفحات خاصی هدایت می‌شوند که محصولات و خدمات ویژه‌ای در آن قرار گرفته است.

اهمیت تصاویر در رپورتاژ آگهی

یکی از عوامل مهمی که می‌تواند رپورتاژ خبری شما را جذاب‌تر کند، داشتن تصاویر زیبا است. برای اینکه مخاطب بتواند منظور شما را بهتر درک کند، حتما از عکس‌های مناسب و باکیفیت برای رپورتاژ استفاده کنید. برخی از سایت‌ها برای رپورتاژ‌های خود با دوربین عکس اختصاصی می‌گیرند که این بهترین حالت ممکن است. با این حال اگر تصویر مورد نظر از اینترنت پیدا می‌شود، باز هم باید برخی از استانداردهای مهم و اساسی در آن رعایت شده باشد. یکی از عواملی که در تصاویر بسیار اهمیت دارد کیفیت عکس است. به همین علت حتما به رزولیشن تصویری که بارگذاری می‌کنید دقت داشته باشید. همچنین سعی کنید که عکس‌ها کاملا به محتوای قبل از آن مرتبط باشند تا مخاطب بتواند ارتباط خوبی با آن بگیرد.
مورد دیگری که باید درباره عکس رپورتاژ به آن دقت کنید اختصاصی کردن آن است. بسیاری از سایت‌ها بر روی تصاویر خود واترمارک قرار می‌دهند که تاثیر زیادی بر برندسازی خواهد داشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثر رپورتاژ‌های موفق عکس‌های فوق‌العاده‌ای را انتخاب کرده‌اند که منجر به جذب مخاطب شده است. از طرفی گوگل هم به رپورتاژهایی که تصویر مناسب دارند اهمیت زیادی می‌دهد. همچنین حتما برای تصاویر alt یا همان متن جایگزین تصویر قرار دهید. همانطور که می‌بینید آموزش رپورتاژ آگهی شامل موارد متعددی است پس همه آن‌ها را رعایت کنید.

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ چه زمانی است؟ برای پاسخ دادن  به این سوال باید شرایط هر سایت به صورت جداگانه بررسی شود. معمولا رپورتاژ برای زمانی توصیه می‌شود که شما جایگاه خوبی در گوگل دارید ولی برخی از رقبا از شما پیشی گرفته‌اند. در این حالت شما می‌توانید که با انتشار رپورتاژ آگهی کم کم از رقیبان خود پیشی بگیرید. پس می‌توان گفت زمان ثابتی برای انتشار رپورتاژ وجود ندارد و باید شرایط هر  زمان به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد.
معمولا زمان مناسب برای این کار توسط متخصصان سئو مشخص می‌شود. چنانچه سئوکار سایت شما با انتشار رپورتاژ خبری موافق است، حتما برای اجرای آن دست به کار شوید تا نتایج مثبت آن را بر روی سایت خود ببینید. فاصله  زمانی بین انتشار رپورتاژها نیز بر اساس شرایط سئو سایت سنجیده می‌شود. شاید این احتمال وجود داشته باشد که برای مدت زمان زیادی بخواهید به طور پیوسته رپورتاژ منتشر کنید.

افزایش فروش با رپورتاژ آگهی

بسیاری از سایت‌ها با هدف فروش محصولات و خدمات مختلف شروع به کار می‌کنند. به همین علت این دسته از سایت‌ها به دنبال راهی هستند که فروش خود را افزایش دهند. یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند به این سایت‌ها کمک کند انتشار رپورتاژ آگهی است. در واقع رپورتاژ یک تبلیغ غیرمستقیم که اثرگذاری آن بر روی مخاطب بسیار زیاد است. بسیاری از مخاطبان بعد از خواندن رپورتاژ وارد سایت شما می‌شوند. در بین آن‌ها برخی از افراد تبدیل به مشتریان شما خواهند شد و خرید را انجام می‌‌دهند. البته نباید فراموش کنید که افزایش فروش با راه‌های مختلفی امکانپذیر است که رپورتاژ خبری یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.
استفاده از رپورتاژ سبب می‌شود که یک قیف فروش عالی شکل بگیرد که در نهایت آن مشتری قرار دارد. با توجه به تاثیرگذاری رپورتاژ در فروش، حتما برای نوشتن و انتشار رپورتاژ حساسیت بیشتری به خرج دهید. بهتر است که انتشار رپورتاژ را برای بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید تا نتیجه‌ای که به دست می‌آورید نیز بسیار عالی باشد. همچنین در آموزش رپورتاژ آگهی درباره تاثیر آن بر سئو سایت صحبت کردیم. بهبود سئو سایت نیز یکی دیگر از دلایلی است که منجر به افزایش فروش شما خواهد شد پس از آن بهره ببرید.
بررسی‌ هزینه رپورتاژ در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی
امروزه روش‌های زیادی برای تبلیغات یک کسب و کار وجود دارد که هر کدام از آن ها بازدهی خاصی دارند. با توجه به اینکه میلیاردها نفر در دنیا از اینترنت استفاده می‌کنند، تبلیغات آنلاین می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد. برای تبلیغات آنلاین نیز شیوه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. هر کدام از این شیوه‌‌های تبلیغاتی هزینه‌ خاص خود را دارند. با یک بررسی ساده می‌توان به این نکته پی برد که هزینه رپورتاژ آگهی در برابر سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است.
به طور مثال تبلیغات گوگل ادز می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد زیرا باید هزینه آن را به صورت دلاری پرداخت کنید. این در حالی است که هزینه رپورتاژ خبری به مراتب کمتر است. از طرفی میزان بازدهی رپورتاژ  بسیار بالاست که به همین علت چندین برابر هزینه‌ای که می‌کنید بازگشتی خواهد داشت. به همین جهت بهتر است که شما هم از این بستر عالی به نفع خود استفاده کنید و بیشترین رشد را با هزینه پایین تجربه کنید. برای اینکه هزینه شما به هدر نرود، حتما سایت‌هایی را انتخاب کنید که کاملا قابل اعتماد باشند.
خلق ارزش برای مخاطب در رپورتاژ آگهی
یکی از نکات مهمی که باید در آموزش رپورتاژ آگهی مورد توجه قرار بگیرد خلق ارزش برای خواننده است. یک نویسنده خوب همواره سعی می‌کند که یک محتوای ارزشمند با درون مایه قوی بنویسد. در واقع رپورتاژ باید به گونه‌ای باشد که بتواند آگاهی بیشتری در اختیار مخاطب قرار دهد. چیدن برخی از کلمات پوچ و بی‌معنا در کنار هم مسلما نتیجه خوبی نخواهید داشت. مخاطب باید بعد از خواندن رپورتاژ مطالب جدیدی بیاموزد که برای او مفید باشد. یکی از مهم‌ترین اهدافی که باید در رپورتاژ دنبال شود، خلق ارزش برای مخاطب است.
چنانچه شما بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، به طور قطع نتایج معجزه‌آسای آن را در نتایج خود مشاهده خواهید کرد. این کار باعث می‌شود که مخاطبان زیادی به سایت شما سرازیر شوند تا از اطلاعات ارزشمندی که در آن وجود دارد استفاده کنند. همچنین در این حالت خدمات و  محصولات شما نیز با سرعت بیشتری به فروش می‌رسند که نتیجه آن نیز سود بیشتر برای شما  خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که نوشتن یک مطلب کاربرپسند نیز اصول خاص خود را دارد که حتما باید آن‌ها را به صورت ویژه رعایت کنید.
چند نمونه رپورتاژ آگهی قوی
ایجاد یک رپورتاژ قوی می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد پس حتما از این فرصت استفاده کنید. هر روزه تعداد زیادی از سایت‌ها از پلتفرم تسمینو برای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند. در آموزش رپورتاژ آگهی درباره میزان قدرت هر رپورتاژ صحبت شده است. به طور قطع انتخاب رسانه مناسب نیز در قدرت رپورتاژ شما اثرگذار خواهد بود. برای اینکه بتوانید میزان اثرگذاری رپورتاژ خوب را درک کنید، چند نمونه از رپورتاژهایی که عملکرد خوبی دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رپورتاژ آگهی سایت مدیر وب

یکی از رپورتا‌ژهای موفقی که می‌توانیم آن را نام ببریم رپورتاژ مدیر وب است. این رپورتاژ بر روی سایت چطور منتشر شده است. محتوای آن  1130 کلمه است که در حالت استاندارد قرار دارد. در این رپورتاژ 2 لینک قرار داده شده تا انتقال اعتبار به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد. همچنین در داخل این محتوا 5 سرتیتر قرار دارد که برای هر کدام از آن‌ها محتوای اختصاصی نوشته شده است.
موضوع کلی این رپورتاژ نیز بر اساس طراحی و سئو سایت است. در این رپورتاژ فقط از یک تصویر استفاده شده است که البته ساختار استانداردی دارد. دو انکرتکست “آموزش سئو” و “ساخت سایت” در داخل این رپورتاژ کار شده است. نکته جالب این است که بعد از انتشار این محتوا، مدیر وب توانست در انکر تکست آموزش سئو رتبه یک گوگل را به دست آورد. با توجه به نتیجه به دست آمده، این رپورتاژ عملکرد بسیار خوبی داشته است.

  • رپورتاژ موفق سایت خودرو 45

اکنون که در حال بررسی رپورتاژ‌های موفق هستیم، بد نیست که رپورتاژ سایت خودرو 45 را با هم بررسی کنیم. این سایت رپورتاژ خود را در رسانه میزبان اقتصاد نیوز منتشر کرده است. با توجه به اینکه سایت میزبان ارتباط معنایی خوبی با خودرو 45 دارد، نتیجه این رپورتاژ نیز بسیار عالی بوده است. این محتوا دارای 1026 کلمه است که در آن 2 لینک گنجانده شده است.
انکرتکست‌های انتخابی نیز شامل نام برند و کلمه کلیدی است که هر دوی آن‌ها به خوبی اعتبار گرفته‌اند. نویسنده رپورتاژ 7 سرتیتر را برای آن به کار برده است تا توضیحات به صورت  جامع داده شود. همچنین در این مطلب نیز فقط از یک تصویر استفاده شده است. این مورد توانست میزان بازدید از سایت خودرو 45 را به شدت افزایش دهد که نشان‌دهنده اثرگذاری فوق‌العاده آن است. 

  • بازدید فوق‌العاده رپورتاژ آگهی سایت درکام

سایت درکام در حقیقت یک فروشگاه اینترنتی است که یکی از محصولات اصلی آن عسل است. به همین علت این سایت یک رپورتاژ مرتبط را در رسانه میزبان الف منتشر کرد. موضوع این مطلب تشخیص عسل طبیعی از تقلبی بود. به طور قطع این عنوان جذاب و هدفمند می‌تواند افراد زیادی را  جذب کند. این محتوا دارای 1442 کلمه است که 2 لینک خارجی نیز در آن قرار داده شده است. با توجه به تعداد کلمات این محتوا، تعداد 8 سرتیتر نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
این تعداد سرتیتر برای یک رپورتاژ خبری آمار مناسبی است. همچنین 3 عکس مختلف نیز در این محتوا قرار گرفته است که اهمیت آن را بیشتر می‌کند. تاثیرگذاری این رپورتاژ باورنکردنی بود. آمارها نشان می‌دهد که 53 هزار نفر از طریق این مطلب وارد سایت درکام شدند. به طور قطع بخشی از این بازدیدها به فروش تبدیل خواهد شد. البته این فقط تعداد افرادی هستند که به صورت مستقیم وارد سایت شدند. به طور قطع بهبود سئوی سایت سبب می‌شود تا افراد بیشتری نیز از این روش وارد سایت شود. 

رپورتاژ آگهی رایگان

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد می‌پرسند این است که آیا می‌توان از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کرد؟ در حال حاضر روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنید. البته شما نباید در هر سایتی این کار را انجام دهید. چنانچه یک سایت دارای اسپم اسکور بالایی باشد،‌ انتشار رپورتاژ رایگان نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه به سئو نیز آسیب وارد می‌کند. به همین علت برای انتشار رپورتاژ خبری باید به  این موارد دقت زیادی داشته باشید. برخی از سایت‌هایی که امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را فراهم کرده‌اند، لینک خود را به صورت نوفالو قرار داده‌اند. زمانی که لینک‌ها نوفالو باشند، امکان انتقال اعتبار سئویی ممکن نخواهد بود.
البته این نوع از رپورتاژ نیز تاثیرگذار است ولی مسلما نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. با این حال اگر فرد مصممی باشید، به احتمال زیاد سایت‌هایی پیدا می‌کنید که رپورتاژ خود را به صورت رایگان در آن‌ها منتشر کنید. با  این حال اگر دوست دارید که نتایج شگفت‌انگیزی از این روش بگیرید، بهتر است که خیلی روی رپورتاژ رایگان حساب نکنید. در آموزش رپورتاژ آگهی به میزان بازدهی این روش اشاره شده است. به همین علت بهتر است که از هزینه کردن در این مورد نترسید زیرا به احتمال زیاد چند برابر مبلغی که هزینه کرده‌اید را دوباره به دست خواهید آورد. مثال‌های رپورتاژ موفق نشان داد که این شیوه تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد پس آن را جدی بگیرید.

چرا برای انتشار رپورتاژ از تسیمنو استفاده کنیم؟

اکنون که به اهمیت بالای رپورتاژ خبری در تبلیغات آنلاین پی بردید، حتما باید برای انتشار رپورتاژ آگهی‌های مناسب برنامه‌ریزی کنید. به طور قطع پیدا کردن سایت‌های میزبان مختلف و مذاکره کردن با آن‌ها کار سختی خواهد بود. از طرفی شما بسیاری از سایت‌های موفق را نمی‌شناسید تا به سراغ آن‌ها بروید. در چنین شرایطی پلتفرم تسمینو می‌تواند به راحتی رپورتاژ شما را در این سایت‌های میزبان منتشر کند. در این حالت شما می‌توانید که نتایج فوق‌العاده‌ای را از رپورتاژ‌های خود به دست آورید. در ادامه برخی از مزایای ویژه پلتفرم تسمینو را برای انتشار رپورتاژ آگهی بیان می‌کنیم.

  • قیمت منصفانه و رقابتی

عامل قیمت در رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که حتما باید به آن دقت کافی را داشته باشید. خوشبختانه تسمینو قیمت رپورتاژ خبری را به صورت اقتصادی و به صرفه تعیین می‌کند تا افراد بیشتری بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. شما در این پلتفرم می‌توانید که با پرداخت هزینه مناسب، از قوی‌ترین سایت‌های ایران بک لینک بگیرید و سایت خود را رشد دهید. به طور قطع با استفاده از خدمات تسمینو متوجه این قیمت‌های مناسب خواهید شد.

  • پشتیبانی حرفه‌ای و هوشمند

پلتفرم تسمینو برای پاسخ‌دهی هر چه بهتر به مشتریان خود، پشتیبانی حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده است. واحد پشتیبانی در تمامی هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و اشکالات مشتریان است. به همین علت تمامی مسائل در کمترین زمان ممکن حل می‌شوند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. بر همین اساس شما این فرصت را خواهید داشت که در سریع‌ترین زمان ممکن برای انتشار رپورتاژ خود اقدام نمایید. پاسخگویی سریع و مسئولیت‌پذیری مجموعه تسمینو باعث شده است که به یک پلتفرم موفق رپورتاژ آگهی تبدیل شود.

  • ارائه مشاوره تخصصی برای رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید بازدهی خوبی از رپورتاژ بگیرید، باید عوامل مختلفی را بررسی کنید که در نوع خود اهمیت بالایی دارند. از آنجایی که این کار بسیار تخصصی است،  احتمال دارد که در این زمینه دانش کافی نداشته باشید. به همین علت بهتر است که حتما از مشاوره با کارشناسان تسمینو استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید که بهترین نتایج را بگیرید. مواردی همچون انتخاب رسانه میزبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کارشناسان تسمینو به شما کمک می‌کنند تا  بهترین سایت میزبان را پیدا کنید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید. همچنین در تمامی مراحل آماده‌سازی و انتشار نیز تیم تسمینو در کنار شماست.  تمامی این متخصصان آموزش رپورتاژ آگهی را پشت سر گذاشته‌اند و بهترین راهنمایی‌های ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نگارش رپورتاژ آگهی در تسمینو

همانطور که قبلا هم به آن پرداختیم، نوشتن یک رپورتاژ باکیفیت جزئیات زیادی دارد که باید همه آن‌ها رعایت شود. یک رپورتاژ زمانی بر روی مخاطب اثر می‌گذارد که به صورت اصولی نوشته شده باشد. با توجه به اینکه نگارش این سبک از محتوا چالش‌های خاص خودش را دارد، باید آن را به نویسندگان حرفه‌ای و کاربلد بسپارید. پلتفرم تسمینو یک تیم محتوای قدرتمند و حرفه‌ای دارد که کار نگارش رپورتاژ‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. به همین علت برای تهیه رپورتاژ خبری نیز جای نگرانی وجود ندارد زیرا مجموعه تسمینو این کار را به نحو احسن برای شما انجام خواهد داد.
تمامی تولیدکنندگان محتوای تسمینو آموزش رپورتاژ آگهی را با موفقیت گذرانده‌اند که به همین علت محتوای باکیفیتی تولید می‌کنند. همچنین محتوای تولید شده در مرحله نهایی نیز مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا اگر مساله‌ای در آن وجود داشت به صورت کامل رفع شود. از همین رو تمامی رپورتاژها به صور کامل تست می‌شوند تا شما بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از آن بگیرید.

سخن پایانی

برای داشتن یک سایت موفق باید قدم‌های زیادی برداشته شود. یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود برندینگ و سئو سایت، استفاده از رپورتاژ آگهی است. انتشار رپورتاژ می‌تواند قدرت دامنه سایت شما را افزایش داده و تعداد زیادی از مخاطبان را وارد سایت شما کند. به همین علت بهتر است که از این روش تبلیغاتی برای رشد کسب‌وکار خود بهره ببرید. پلتفرم تسمینو در کنار شماست تا بتوانید بهترین رپورتاژها را ایجاد کرده و آن‌ها را در سایت‌های قوی منتشر کنید. تسمینو قابلیت‌های متعددی را در پلتفرم خود قرار داده است تا بتوانید با استفاده از رپورتاژ سئو سایت خود را بهبود دهید. امیدواریم که با استفاده از خدمات تسمینو بتوانید مراحل موفقیت را در کسب‌وکار خود پشت سر بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا