اخبار فیلم و سریال

بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد

زمانی که جانی دپ در دادگاه بریتانیا علیه امبر هرد، شرکت سرگرمی شکست خورد، برادران وارنر درخواست هایی برای کناره گیری او از مجموعه Fantastic Beasts داشتند، اما علیرغم شکست امبر هرد در دادگاه ایالات متحده در سال گذشته، این مورد برای هرد صادق نبود. در واقع، برادران وارنر به تازگی اعلام کرده است که با وجود تمام شایعات تایید شده، امبر هرد در دنباله جدید آکوامن حذف نخواهد شد.

بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد 8

در آخرین رویداد CinemaCon، تصاویری از فیلم جدید آکوامن: پادشاهی گمشده (Aquaman: The Lost Kingdom) شد که در پایان سال 2023 اکران می شود. در کمال تعجب همگان، شخصیت مرا با بازی امبر هرد در صحنه هایی از این فیلم به نمایش درآمد و باعث شد طرفداران جانی دپ کنترل خود را از دست بدهند. به خاطر داشته باشید که خود جیسون موموآ کسی بود که ظاهراً می خواست هرد با وجود مشکلات قانونی که با آن روبرو بود، جایگاه خود را در فیلم حفظ کند.

بازگشت رسمی امبر هرد به «آکوامن» و خشم طرفداران جانی دپ
بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد 9

چه چیز دیگری در تریلر آکوامن نشان داده شد؟

CinemaCon مکانی است که در آن بسیاری از پروژه های جدید از طریق یک فیلم بلند کامل یا تریلر آنها ارائه می شوند. در فیلم جدید «آکوامن: پادشاهی گمشده» تنها افرادی که در نشست حضور داشتند توانستند این تیزر را ببینند.

بازگشت رسمی امبر هرد به «آکوامن» و خشم طرفداران جانی دپ
بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد 10

در فیلم مذکور نشان داده شد که دکتر استفان شین و شخصیت بلک مانتا با نیزه سیاه و قدرتمند سه شاخه به  خشکی حمله می کنند. همچنین، آتلانتا را در یک صحنه می بینیم. این فیلم همچنین نشان می‌دهد که آرتور کری باید با برادر ناتنی‌اش اوشن مستر همکاری کند.

بازگشت رسمی امبر هرد به «آکوامن» و خشم طرفداران جانی دپ
بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد 11

اما چیزی که احتمالاً باعث ناراحتی و عصبانیت بسیاری از افراد شد، قرار دادن Mera در پایان تریلر بود، این فقط یک صحنه کوتاه بود اما کافی بود تا اینترنت را به آتش بکشد. برای طرفداران جانی دپ، گنجاندن هرد در این فیلم مضحک است، اما آنها فراموش کرده اند که زنان برای چندین دهه از حقوق مسلم خود به ویژه در صنعت سینما محروم بوده اند.

بازگشت رسمی امبر هرد به «آکوامن» و خشم طرفداران جانی دپ
بازگشت امبر هرد به آکوامن با خشم طرفداران جانی دپ مواجه شد 12

دپ کسی است که پس از پایان محاکمه بیشترین تحسین را دریافت کرد، اما هر دو اشتباهات وحشتناکی را در رابطه خود مرتکب شدند. این فقط نشان می دهد که ما به عنوان یک جامعه چقدر پست شده ایم و چگونه زنان در مقایسه با مردان همچنان طرد شده یا بدرفتاری می شوند.

<!–

–>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا