اخبار فیلم و سریال

عکس قدیمی و کمیاب از کودکی آنجلینا جولی و مادرش

اخیرا آنجلینا جولی که بارها علاقه اش به مادرش را ثابت کرده است، پستی احساسی در اینستاگرام آپلود کرده است که شامل عکسی از آنجلینا جولی و مادرش میشود. این عکس خبرساز شده است و در ادامه میتوانید تصویر کودکی آنجلینا جولی و مادرش را ببینید.

عکس قدیمی و منتشر نشده آنجلینا جولی و مادرش

آنجلینا جولی وویت (به انگلیسی: Angelina Jolie Voight) متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر و مدل آمریکایی و سفیر حسن نیت سازمان ملل در امور پناهندگان است. او بارها توسط مجلات و مراسم مختلف به عنوان بهترین مادر بازیگر و زیباترین بازیگر زن انتخاب شده است. او همچنین سه بار برنده جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه انجمن بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار شده است.

Angelina Jolie

عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود پستی احساسی منتشر کرد. جولی عکسی از دوران کودکی خود با مادرش مارکلین برتراند به اشتراک گذاشت.

ستاره 47 ساله پیام خود را با این جمله آغاز کرد:

«اگر مادرم زنده بود فردا 73 ساله می شد. عشقم را برای کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند و قدرتم را برای کسانی که در حال حاضر برای جان خود و عزیزانشان می جنگند می فرستم.»

جولی نیز پیام خود را با این جمله به پایان رساند:

«و برای سایر زنان، ماموگرافی، آزمایش خون و سونوگرافی را برای مراقبت از خود فراموش نکنید. به خصوص اگر سابقه خانوادگی سرطان دارید.»

عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

در ادامه میتوانید عکس کودکی آنجلینا جولی و مادرش را ببینید:

عکس قدیمی و منتشر نشده آنجلینا جولی و مادرش
عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش
به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا