از زبان شما

شرایط وام بانک رسالت برای خانه دار شدن

چگونه وام بانک رسالت ما را صاحب خانه کند؟

برخی از بانک ها خصوصی و برخی دولتی و برخی به صورت قرض الحسنه فعالیت هایی شبیه بانک ها انجام می دهند بانک رسالت به عنوان یکی از اولین بانک های قرض الحسنه است که در پی خانه دار کردن افرادی است که صاحب خانه نیستند. وامی که توسط بانک رسالت در اختیار مشتریان قرار می گیرد با بهره بسیار پایینی است. وام هایی که در بانک رسالت برای منزل در نظر گرفته شده است  برای مواردی مانند:

  • تعمیر کردن منزل
  • کامل کردن خانه نیمه تمام
  • خرید منزل

می باشد و وام مربوط به خانه در زمانی بسیار کوتاه در اختیار مشتریان قرار داده می شود. این بانک برا ی واجدین شرایط بدون اینکه نیاز به سپرده گذاری داشته باشند به میزان سی میلیون تومان با بهره دو درصد وام اختصاص داده است. رسالت از جمله بانکهای قرض الحسنه‌ای است که با تعدادی بالغ بر 24 هزار نفر سهامدار شروع به کار نموده است. معمولا این نوع تسهیلات برای افراد کم در آمد و قشر متوسط جامعه می باشد. کسانی که قصد دریافت وام بانک رسالت را دارند باید با جزییات این وام ها آشنا باشند که این اطلاعات را می توانند از طریق شعب بانک ها و یا سایت بانک دریافت کنند تا از سود سپرده ها و قسط تسهیلاتی که تنظیم می شود، اطلاع داشته باشند. وام ازدواج یکی دیگر از تسهیلاتی است که بان ک صادرات در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

                    

resalat-bank

چگونه وام بانک رسالت ما را صاحب خانه کند؟

 

دریافت اطلاعات دقیق از وام بانک رسالت برای خرید مسکن

برای اینکه به طور دقیق تسهیلات  بانک رسالت در مورد وام فوری خرید خانه را بدانید باید به صورت حضوری به بانک مراجعه و یا به شکل غیر حضوری اطلاعات لازم را از سایت دریافت نمایید.  اگر بخواهید وام از بانک رسالت دریافت کنید به فعال بودن حساب شخصی فرد بستگی دارد هرچه حسابی که در بانک افتتاح کردهاید بیشتر کار کرده باشد  مبلغی که به عنوان وام در اختیارتان قرار داده می شود بیشتر خواهد بود. معمولا عددی که برای خرید مسکن در این بانک در نظر گرفته می شود 30 میلیون تومان است. کارمزد این وام ها نیز دو درصد می باشد. برای کسانی که قصد خرید منزل را دارند و به شعب بانک رسالت مراجعه می کنند نیازی به داشتن سپرده در بانک نیستند و صرفا داشتن حسابی که فعال باشد کافی است به دلیل شرایط بسیار مناسب بانک رسالت جهت وام خرید منزل بسیاری از سازمان های دولتی و غیر دولتی  برای کمک به کارمندان خود  ایشان را به بانک رسالت معرفی می کنند تا با ین شرایط استثنایی در راه خانه دار شدن گام بردارند. بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر به بانک های رسالت مراجعه نمایید و از مشاوره بخش اعتبارات این بانک استفاده نمایید.

Resalat-loan

دریافت اطلاعات دقیق از وام بانک رسالت برای خرید مسکن

 

مراحل دریافت وام برای خرید مسکن از بانک رسالت

از مهمترین خصوصیات  تسهیلاتی که متقاضیان در بانک رسال داده می شود نوع قرض الحسنه بودن آن است. یک از وام های این  بانک مبلغی است که برای خرید مسکن به افراد واگذار می شود که سقفی معادل سی میلیون تومان  دارد که در واقع مبلغ سپرده را در نظر می گیرند در سال 98 شرایط دریافت وام به این صورت بود که نصف مبلغی که قرار بود وام دریافت شود  به مدت سه ماه سپرده گذاری انجام شود. در روشی دیگر مبلغ را کمتر در نظر می گیرند ولی مدتی که این پول در بانک باقی می ماند را بیشتر در نظر می گیرند. میزان کارمزدی هم که برای وام در نظر می‌گیرند دو درصد می باشد و باید همزمان به صورت مجازی نیز در سایت imerat.ir ثبت نام نمایند.

Tashilat-bank-resalat

مراحل دریافت وام برای خرید مسکن از بانک رسالت

 

چگونه بانک رسالت وام با کارمزد پایین در اختیار مشتریان قرار می دهد؟

بیشترین نرخ بهره ای که در بانک رسالت بابت  تسهیلات در نظر گرفته می شود 4 درصد می باشد و علت کم بودن سود این وام ها این است که سهامدارن این بانک، سودی درخواست نمی کنند و بانک رسالت بسیاری از هزینه هایی دیگری که بانک های دیگر دارند را در لیست هزینه های خود ندارد به همین دلیل سودی که از مشتریان خود بابت سود وام دریافت می کند بسیار پایین خواهد بود و سودهای بسیار بالا بابت وام در یافت نخواهد کرد. تعداد شعبه های این بانک حدود 200 شعبه بوده که به دلیل افزایش منابع خود تعدادی از آنها را تعطیل نموده است. فعالیت این بانک کاملا شرعی است و هیچگونه مجوز بنگاهداری ندارد و موسسین آن در تلاش هستند تا پایه کار را به شکلی صحیح ایجاد نماید تا  خدمات بانکی مناسبی برای اکثریت مردم ایجاد گردد.

 

 

چگونه به صورت غیر حضوری در بانک رسالت ثبت نام کنیم؟

قبل از هر اقدامی که در بانک رسالت انجام دهید باید یک افتتاح حساب داشته باشید که به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می شود. برای ثبت نام غیر حضوری از قسمت مشتریان در سایت https:// ibank.rqb.ir که نشانی سامانه بانک رسالت می باشد ثبت نام انجام می شود. بعد از زمان مشخص و کوتاهی  از شعب بانک رسالت با افرادی که ثبت نام انجام داده اند تماس گرفته می شود و نسبت به مدارکی که به صورت غیر حضوری ارسال شده است بررسی انجام می‌گردد و مدارک به صورت حضوری با اشخاص مطابقت داده خواهد شد. مسئولین بانک رسالت و بویژه مدیر عامل در تلاش است تا سقف وام را تا سه برابر افزایش بدهد ولی برای انجام  این امر نیازمند موافقت بانک مرکزی خواهد بود که در صورت موافقت افزایش میزان وام نیز انجام خواهد شد. زمانی که این هدف عملی گردد در گسترش قرض الحسنه در کشور نیز گامی بزرگ برداشته خواهد شد. میزان تسهیلاتی که در سال های اخیر در بانک رسالت  به متقاضیان داده شده است سی میلیون تومان بوده است و برای دریافت آن افراد باید به مدت 3تا 6 ماه سپرده ای در بانک داشته باشند. اگر اعتباری که شخص وام گیرنده  نیاز داشته باشد در بانک تایید گردد  دیگر برای دریافت آن نیازی به ضامن وجود نخواهد داشت. وام بانک رسالت از بهترین وام هایی است که در بانکهای ایران به اشخاص داده می شود زیرا کارمزد بسیار مناسبی برای افراد کم در آمد دارد.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید post

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا