اخبار فیلم و سریال

برنامه موسیقی احساس ماست چه زمانی از جم تی وی پخش میشود؟

زمان پخش موسیقی احساس ماست از جم تی وی (با حضور هاکان آلتون، سیبل جان و حسنو) مشخص شد. این موزیک و تاک شو ترکی در ماه آوریل منتشر می شود.

برنامه ŞARKILAR BİZİ SÖYLER با اجرای هاکان آلتون و سیبل دو خواننده مشهور ترکیه ای از شبکه دی ترکیه پخش می شود که جم تی وی تصمیم گرفته است این برنامه را با نام فارسی «موسیقی احساس ماست» از  22 اردیبهشت به نمایش بگذارد.

تاریخ پخش موسیقی احساس ماست از جم تی وی: از 22 اردیبهشت

روزهای پخش برنامه موسیقی احساس ماست: جمعه ها

زمان پخش موسیقی احساس ماست: 13:00

زمان پخش موسیقی احساس ماست از شبکه جم تی وی

زمان پخش موسیقی از جم تی وی است
زمان پخش برنامه موسیقی احساس ماست از شبکه جم تی وی

برنامه موسیقی احساس ماست یک برنامه تلویزیونی ترکی در قالب یک برنامه گفتگو با امضای Poll Production است که اولین قسمت آن در 25 فوریه 2021 پخش شد و با اجرای سیبل جان، هاکان آلتون و هوسنو از شبکه دی پخش شد.

اورهان گنجبای، شافاک سزر، کبریه، کوبات، نیران اونسال و نیلگون بلگون، ایرم دریجی، کوتسی، دریا اولوع و ملک موسو، مصطفی کاسر، ماروه اوزبی، کورای آوجی، فتاح جان، اوغور اصلان، هانده ینر، چنگیز کورتوغلو، کوشکون صباح و… از مهمانان این برنامه بودند. تاکنون سه فصل و 73 قسمت از این برنامه در شبکه ترکیه منتشر شده است.

بیوگرافی هاکان رجب آلتون

هاکان رجب آلتون (زاده ۱۳ اوت ۱۹۷۲ در استانبول) خواننده ترک است. او فرزند مرال آلتون و فوتبالیست سابق حسن آلتون ملقب به آراپ حسن و نوه حافظ زکی آلتون اصالتا اهل سیرت است. او در سال 1993 از کنسرواتوار موسیقی دولتی دانشگاه فنی استانبول در ترکیه فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی سیبل جان

سیبل جان (به ترکی: Sibel Can) خواننده محبوب پاپ و آرابسک ترک با ریشه های کولی است. سیبل جان در ابتدا رقصنده بود اما کم کم وارد عرصه خوانندگی شد. اولین آلبومش توسط صدای ماندگار ترکیه، اورهان گنجه بای (خواننده بسیار معروف ترکی در سبک آرابسک) تهیه شد.

او که تعداد طرفدارانش در آلبوم چهارم او را به خواننده شماره یک ترکیه تبدیل کرد، در اکثر آهنگ هایش از سبک آرابیسک پیروی کرد اما با گذشت زمان، یعنی پس از سال 1995، سبک خود را به پاپ تغییر داد.

تاریخ پخش موسیقی احساس ماست از جم تی وی: از 22 اردیبهشت

روزهای پخش برنامه موسیقی احساس ماست: جمعه ها

زمان پخش موسیقی احساس ماست: 13:00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا