زمان پخش فیلم و سریال‌ها

زمان پخش برنامه دویا دویا مد از شبکه جم روبیکس و جم تی وی + ساعت تکرار

با ما همراه شوید تا درباره جدول برنامه‌های مد شبکه جم تی وی، به خصوص برنامه دویا دویا مد که یک برنامه ترکی درباره استایل و ترکیب لباس است، با جزئیات بیشتری در ویدو صحبت کنیم.

جدول پخش دویا دویا مد شبکه جم روبیکس و جم تی وی

برنامه “Doya Doya Moda” یک مسابقه جذاب طراحی لباس و سبک ترکی است، که شرکت‌کنندگان پس از قبولی در مسابقه، به مدت یک هفته با چالش‌های مختلف در مواجهه قرار می‌گیرند. در طول این هفته، آنها باید استعداد خلاقیت و ذوق خود را در زمینه طراحی لباس به نمایش بگذارند و با وجود محدودیت‌های زمانی و منابع موجود، لباس‌های جدید و منحصر به فردی را ایجاد کنند.

در پایان هفته، شرکت‌کننده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کند، به عنوان برنده جایزه هفته معرفی می‌شود. اما فردی که کمترین امتیاز را کسب نماید، متأسفانه از مسابقه حذف می‌شود. در هفته‌ی بعد، یک شرکت‌کننده جدید جایگزین فرد اخراج شده می‌شود و رقابت بین شرکت‌کنندگان با توجه به همین الگوی مسابقه ادامه پیدا می‌کند.

با این روند جذاب، “Doya Doya Moda” هفته به هفته، هیجان و رقابت زیادی را در بین شرکت‌کنندگان و تماشاگران به ارمغان می‌آورد و استعدادهای نوظهور در حوزه طراحی لباس را به تماشا می‌گذارد. این برنامه فرصتی عالی برای شناخت و تشویق استعدادهای خلاق در صنعت مد و طراحی لباس فراهم می‌کند و جامعه را به جمال و خلاقیت در طراحی لباس نزدیکتر می‌کند.

روز و ساعت پخش دویا دویا مدا

روز و ساعت پخش برنامه دویا مدا از شبکه جم تی وی

  • روز پخش دویا دوای مد شبکه جم تی وی : شنبه تا پنجشنبه
  • زمان پخش تلویزیون Dovia Dovia Mod Jam : ساعت 10:00 شب
  • پخش تلویزیونی دویا دویا دیوانه جم : ساعت 01:00 و 14:00

روز و ساعت پخش برنامه دویا مدا از شبکه جم روبیکس

  • روز پخش دویا دویا مد از جم روبیکس: جمعه ها
  • ساعت پخش دویا دویا مد از جم روبیکس: ساعت ۱۸:۰۰
  • تکرار دویا دویا مد جم روبیکس : یکشنبه ساعت ۰۹:۰۰

هر هفته داوران نمایش با بررسی طرح و سبک شرکت کنندگان امتیاز خود را اعلام می کنند. هر روز هفته موضوعی برای طراحی انتخاب می شود و شرکت کنندگان با توجه به بودجه محدودی که برایشان در نظر گرفته شده، دو ساعت فرصت دارند تا از بازار مشخص شده خرید کنند. بعد از دو ساعت همه به استودیو می روند و برای مسابقه آماده می شوند.

هرکسی که نتواند یکی از اقلام را چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی خریداری کند، امتیاز کمتری می گیرد. داوران نیز پس از بررسی سبک ها بازخورد خود را ارائه می دهند. تمامی شرکت کنندگان حتی خانم های سنگین وزن می توانند در این برنامه شرکت کنند و محدودیت سنی و وزنی وجود ندارد.

کمال دولو، اورکان ارز، سرای سور، گلشاه ساراچوغلو، اوموت آکر و غیره. آنها از جمله داورانی بودند که در فصول مختلف این نمایش به داوری شرکت کنندگان پرداختند. تاکنون برخی از شرکت کنندگان ایرانی نیز در این برنامه شرکت کرده اند.


مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا