اخبار فیلم و سریال

اورلاندو بلوم دستمزد دریافتی اش برای مجموعه ارباب حلقه ها را فاش کرد

اجتمالا تصور میکنید بازیگران فیلم و سریال های بزرگ که فروشی کم نظیر داشته اند، دستمزد باورنکردنی دریافت میکنند به خصوص بازیگرانی که نقش مهمی در شهرت آنها داشته اند. باید بگوییم همیشه این مسئله درست نیست و حالا اورلاندو بلوم که یکی از شخصیت های اصلی فرنچایز ارباب حلقه ها و هابیت است، دستمزد ناچیزی نسبت به فروش این فیلمها کسب کرده است. در ادامه میتوانید دستمزد اورلاندو بلوم برای ارباب حلقه ها و جزئیات این خبر را بخوانید.

دستمزد باورنکردنی اولاندو بلوم برای مجموعه ارباب حلقه ها

وقتی به فرنچایزهای افسانه ای همچون هری پاتر، ارباب حلقه ها یا جنگ ستارگان فکر می کنیم، تصویر بسیار پر زرق و برقی از زندگی بازیگران را در ذهن خود ترسیم می کنیم. البته با توجه به موفقیت جهانی این فیلم ها، باید دستمزد عادلانه ای به همه دست اندرکاران تولید آنها پرداخت اما متاسفانه همیشه اینطور نیست. این صنعت می تواند برای برخی بازیگران سخت باشد، به خصوص اگر هنوز نام بزرگی برای خود دست و پا نکرده باشند.

اورلاندو بلوم دستمزد دریافتی اش برای مجموعه ارباب حلقه ها را فاش کرد 4

همچنین، درست مانند هر فیلم دیگری، هر فرنچایزی با چیزی شروع می شود و باید قبل از سرمایه گذاری هنگفت در معرض خطر از دست دادن پول، با تماشاگران تست شود تا ببیند آیا پذیرفته می شود یا خیر. نقش لگولاس قطعا برای اورلاندو بلوم موفقیت آمیز بود و او را به یک ستاره در حال ظهور در میان بازیگران جوان هالیوود تبدیل کرد.

اگرچه این بازیگر ابتدا برای نقش دیگری به نام فارامیر انتخاب شده بود که نقشی کوتاه در فیلم دوم ارباب حلقه ها داشت اما همه چیز بهتر از حد انتظار پیش رفت و به لطف کارگردان پیتر جکسون، نقش بسیار بزرگتری را ایفا کرد.

دستمزد باورنکردنی ورلاندو بلوم برای بازی در «ارباب حلقه‌ها»
اورلاندو بلوم دستمزد دریافتی اش برای مجموعه ارباب حلقه ها را فاش کرد 5

با این حال، این معامله با چک دستمزد بزرگی برای بلوم همراه نبود. در واقع، دستمزد آنقدر ناچیز بود که هوارد استرن، که اخیرا مجری برنامه گفتگو با اورلاندو بلوم بود و خودش نتوانستند جلوی خنده خود را بگیرند.

بلوم فاش کرد که برای این سه فیلم در مجموع 175000 دلار دستمزد دریافت کرده است. اگر به تنهایی به آن نگاه کنید ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، اما وقتی متوجه می شوید که این سه گانه در مجموع حدود 3 میلیارد دلار فروش داشته است، دیگر اینطور نیست.

دستمزد باورنکردنی ورلاندو بلوم برای بازی در «ارباب حلقه‌ها»
اورلاندو بلوم دستمزد دریافتی اش برای مجموعه ارباب حلقه ها را فاش کرد 6

با این حال، به نظر می رسد که بلوم زیاد به جنبه های مالی این پروژه اهمیت نمی دهد، زیرا ساخت ارباب حلقه ها چیزهای بسیار بهتری نسبت به پول برای زندگی حرفه ای و شخصی او به ارمغان آورده است. او با شناخت استعدادش توانست به صدر جدول هالیوود برسد و برای همیشه در صنعت سرگرمی اثری از خود به جای بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا