اخبار فیلم و سریال

شهاب حسینی و پریناز ایزدیار باری دیگر در شبکه خانگی همبازی میشوند

فیلم جدید شهاب حسینی و پریناز ایزدیار که کارگردانی فیلم بر عهده خود شهاب حسینی بده است، باری دیگر این دو بازیگر دوست داشتنی را کنار هم آورده است. این فیلم که مقیمان ناکجا نام دارد حالا پروانه نمایش دریافت کرده است و در آینده در شبکه خانگی پخش خواهد شد. جزئیات بیشتر خبر همکاری پریناز ایزدیار و شهاب حسینی را در ادامه بخوانید.

حضور شهاب حسینی و پریناز ایزدیار در شبکه خانگی

فیلم مهمانسرای دو دنیا یا مقیمان ناکجا به کارگردانی شهاب حسینی و بازی پریناز ایزدیار پروانه نمایش دریافت کرد. بر همین اساس مجوز نمایش این فیلم به عنوان یک اثر غیر سینمایی صادر شده و بستر پخش آن شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

شهاب حسینی در ادامه فعالیت خود در عرصه کارگردانی فیلمی با عنوان «مقیمان ناکجا» را با نگاهی به نمایشنامه ای به همین نام نوشته امانوئل اشمیت جلوی دوربین برد. این فیلم که بازیگرانی چون پریناز ایزدیار و آرمان درویش در آن به ایفای نقش پرداخته اند به تازگی با نام جدید «مهمانسرای دو دنیا» پروانه نمایش دریافت کرده است.

حضور شهاب حسینی برای نمایش مهمان خانه دو دنیا

حضور شهاب حسینی و پریناز ایزدیار در شبکه خانگی
مجوز خانه مهمانسرای دو دنیا

مهمانسرای دو دنیا نمایشنامه ای از اریک امانوئل اشمیت محصول سال 1999 است که این کتاب توسط دکتر شهلا حائری به فارسی ترجمه شده است. این اثر داستان چند نفر را به تصویر می‌کشد که بر اثر تصادف در جایی بین دو دنیا قرار می‌گیرند.

شخصیت اصلی این داستان که جولین نام دارد در ابتدا به وجود اعتقادی نداشت و تصور می کرد که اطرافیان و اشیاء و دنیای اطرافش حقیقت ندارند. این عدم قطعیت با گذشت زمان و موقعیت او در جایی بین دو جهان و همچنین لمس عشق واقعی به دختری به نام لورا به قطعیت تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا