زمان پخش فیلم و سریال‌ها

جدول پخش سریال ترکی هرچه باداباد با دوبله فارسی از شبکه جم

سریال هرچه باداباد با نام ترکی (Gelsin Hayat Bildigi Gibi) یکی از سریالهای موردانتظار برای پخش در شبکه جم است و حالا قصد داریم جدول پخش آن را برایتان قرار دهیم. پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی قرار است از شبکه Gem Series پخش شود و یکی از سریال های در حال پخش در ترکیه است. در ادامه مطلب می توانید جزئیات بیشتری از سریال هرچه باداباد بدانید.

جدول پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی از شبکه جم

پخش سریال هر چه بادآباد با دوبله فارسی به زودی در شبکه جم سریال شروع می شود. این سریال هر هفته از شبکه شو تی وی ترکیه پخش می شود. تاکنون 36 قسمت پخش شده و پایان آن در قسمت 41 خواهد بود.

آرتان سابان در نقش سعدی پایاسلی (یک گانگستر)، اوزگه اوزبرک در نقش دریا یلماز (پرستاری که معشوقه سعدی است) و دوریم اوزکان آنها در این سریال نقش سونگول (کمیسر) بازی کردند.

سریال هرچه باداباد جم مجموعه تلویزیونی درام و جوانان محصول کشور ترکیه به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی گانی مژده است. ولی سریال هرچه باداباد کی پخش میشه؟ پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی از پانزدهم اردیبهشت 1402 شروع میشود.

سریال هرچه باداباد از 15 اردیبهشت جمعه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه جم سریز پخش می شود و بازپخش سریال هرچه باداباد هرروزه در ساعت های 00، 12 و 16 خواهد بود.

زمان پخش سریال هرچه باداباد

سریال هر چی میخواد بشه به زندگی شخصی به نام دریا می پردازد. در خلاصه این اثر آمده است که دریا سالها پیش برای خدمت اجباری به بیمارستان نظامی منتقل شد و در آنجا عشق زیادی به سعدی پایاسلی داشت، اما پایاسلی فقط نامه خداحافظی از خود به جای گذاشت و ناپدید شد.

پایاسلی پس از پشت سر گذاشتن گذشته کثیف خود، در نتیجه همکاری با پلیس، زندگی جدیدی را به عنوان معلم جغرافیا آغاز می کند. اما بار دیگر در مواجهه با دریایی که هرگز نتوانسته بود آن را فراموش کند، زندگی اش مانند یک گره کور می شود و رازهای سال های گذشته برملا می شود. این در حالی است که ماجرای پنج دانشجوی پایاسلی که به کانون اصلاحات جوانان اعزام شده بودند نیز گفته می شود.

شبکه جم سریال هرچه باداباد کی نشون میده؟

پخش سریال
پخش سریال هر چه بادآباد با دوبله فارسی

روز و ساعت پخشهرچه باداباد از سریال جم: جمعه تا چهارشنبه ساعت 20:00

بازپخش سریال جم هرچه باداباد: 00:00، 12:00 و 16:00

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی: از 15 اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا