اخبار فیلم و سریال

جدیدترین تیزر سریال Ahsoka را اینجا ببینید

سریال Ahsoka  سریال آمریکایی جدیدی است که افراد زیادی به انتظار آن نشسته اند. کمی پیش تریلر رسمی این سریال منتشر شد و حالا نوبت تیزر آن است. سریال Ahsoka  که محصول دیزنی پلاس است، بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان به شمار می آید. در ادامه می توانید تیزر جدید سریال Ahsoka را ببینید.

تیزر جدید سریال Ahsoka

Ahsoka یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط جان فاورو و دیو فیلونی برای Disney Plus ساخته شده است. این سریال بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است. همچنین یک اسپین آف از سریال ماندلوریان است که شخصیت آسوکا تانو در آن حضور داشت و همچنین در دیگر رسانه های جنگ ستارگان. علاوه بر این، این شخصیت در یک اسپین آف دیگر ماندلوریان، کتاب بوبا فت نیز حضور داشت. روزاریو داوسون دوباره نقش آسوکا تانو را بازی می کند.

این شخصیت در ابتدا برای سریال انیمیشن Star Wars: The Clone Wars ساخته شد و اولین حضور خود را در فصل دوم The Mandelorian به صورت لایو اکشن کسب کرد. یک سریال اسپین آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر 2020 اعلام شد که داوسون دوباره این نقش را ایفا کرد و فیلونی به عنوان نویسنده سریال پس از ساخت شخصیت معرفی شد. فیلمبرداری از اوایل اردیبهشت 1391 آغاز شد. این سریال در تاریخ 1402/06/01 پخش خواهد شد.

تیزر رسمی سریال Asuka

دیو فیلونی نویسندگی این سریال را برعهده دارد و انتظار می رود قسمت هایی از آن را کارگردانی کند. پیتر رمزی حداقل یک قسمت را کارگردانی می کند. در دسامبر 2020، لوکاس فیلم از ساخت چندین سریال برگرفته از سریال ماندلوریان در شبکه دیزنی پلاس خبر داد. از جمله Ahsoka، Rangers of New Republic و کتاب بوبا فت. همه این اسپین‌آف‌ها همراه با ماندلوریان از طریق خطوط داستانی در هم تنیده شده‌اند و به «رویداد داستانی اوج گیرنده» ختم می‌شوند.

هر سریال به طور همزمان توسط جان فاورو و دیو فیلونی ساخته شد و فیلونی داستان آسوکا را نوشت و به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت کرد. این سریال بر روی شخصیت Asuka Tano تمرکز دارد که توسط فیلونی برای سریال انیمیشن Star Wars: The Clone Wars ساخته شد.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا