اخبار فیلم و سریال

عکس های مرت رمضان دمیر، بازیگر سریال چشم چران عمارت

سریال ترکی چشم چران عمارت با بازی مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو سریالی پرطرفدار است. در ادامه با عکسی چشمگیر از فرید و سیران از سریال چشم چران عمارت با ما همراه باشید. همچنین عکس بازیگر فرید در سریال ترکی (فرید نام یکی از شخصیتهای اصلی سریال چشم چران عمارت است که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود) را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

داستان سریال چشم چران عمارت

خاندان کورهان از غازی عینتاب و خالص خان تکیه گاه این خانواده است. ماجرا از آنجا شروع می شود که پلیس به خانه کورهان می رسد. پس از این ماجرا خالص خان تصمیم می گیرد از شهر خودش برای نوه محبوبش زنی بگیرد.

مرت رمضان دمیر (Mert Ramazan Demir) نقش فرید کورهان و افرا ساراچ اوغلو نقش سیران را در این سریال را بازی می کنند. مردمی که طرفدار این سریال ترکی هستند، می خواهند عکس فرید در سریال چشم چران عمارت را خارج از سریال ببینند. برای تماشای عکس مورت رمضان دمیر در چشم چران عمارت در ادامه با ما همراه باشید.

عکس های جذاب از بازیگر فرید در سریال چشم چران عمارت

عکس مورت رمضان دمیر در چشمان عمارت چران
عکس مرت رمضان دمیر در چشم چران عمارت
عکس فرید در سریال چشم چران ماند
عکس فرید در سریال چشم چران عمارت
عکس بازیگران سریال ترکی فرید
عکس مرت رمضان دمیر در سریال ترکی چشم چران عمارت
عکس بازیگران سریال ترکی فرید
عکس بازیگران سریال ترکی چشم چران عمارت

داستان سریال چشم چران عمارت درباره خانواده ثروتمند کورهان است. نوه این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که جز خوشگذرانی و شیطنتش به هیچ چیز اهمیت نمی دهد. اما از آنجایی که از نظر مالی به خانواده اش وابسته است، نمی تواند با خواسته های آنها مخالفت کند.

پدربزرگ خانواده فکر می کند که تنها راه فرید ازدواج با دختری از زادگاهش غازی عینتاب است و همین باعث می شود فرید با سیران آشنا شود. سیران دومین پسر کاظم سانلی از ثروتمندان شهر قاضی عینتاب است.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا