اخبار فیلم و سریال

تریلر سریال لایو اکشن One Piece منتشر شد

تریلر سریال One Piece Live-Action منتشر شد – پس از مدت ها انتظار، بالاخره زمان آن فرا رسید، بیایید نگاهی به اولین تریلر سریال موردانتظار لایو اکشن بیندازیم (یک تکهنتفلیکس فیلم‌های لایو اکشن این انیمه را تا کنون مخفی نگه داشته است، علی‌رغم اینکه تاریخ انتشار آن در سال 2023 تایید شده است، و طرفداران را مشتاق دیدن شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در قالب انسان کرده است. تاکنون فقط Inaki Goudie (که نقش کاپیتان حصیری را بازی خواهد کرد) را در پشت صحنه دیده ایم که صحنه های شگفت انگیز نمایش فیلمبرداری شده در کیپ تاون آفریقای جنوبی را به نمایش می گذارد. می توانید آن را در انتهای این مقاله ببینید. با فیلم های دی جی با بودن

اما حالا بالاخره باید کشتی را به راه بیندازیم و برای ماجراجویی هشت قسمتی دزدان دریایی خود آماده شویم. همانطور که می توانید تصور کنید، تریلر فصل اول One Piece ما را با کلاه های حصیری به رهبری Monkey D. Luffy آشنا می کند. لوفی پسری است که برای یافتن و داشتن گنج افسانه ای مانند One Piece تلاش می کند و تبدیل به بزرگترین شکارچی گنج در جهان می شود.

«One Piece» توسط مت اوونز نوشته و تهیه شده است.عوامل سپر) و استیون مائدا (X فایل های) که این انیمیشن محبوب را برای پخش تلویزیونی اقتباس کرده اند. علاوه بر این، ایچیرو اودا، خالق «وان پیس» نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. او قبلاً اعلام کرده بود که به طور فعال در فرآیند تصمیم‌گیری برای اقتباس لایو اکشن اثرش شرکت داشته است زیرا می‌خواهد “توانایی نظارت بر همه چیز را داشته باشد”.

علاوه بر گودوی، از بازیگران فیلم (One Piece) می توان به مک نیو (شوالیه های زودیاک(در نقش زورو، امیلی راد)شکارچیان(در نقش نامی، جاکوب رومرو گیبسون)برگ سبز(به عنوان Usopp و Taz Skylar)پروژه لازاروس) در نقش سانجی خاطرنشان کرد. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: پیتر جدیوت (ژاکت های زردمورگان دیویس (ظهور مردگان شریرایلیا ایزورلیس پائولینو (زندگی جنسی دختران دانشگاهیو مک کینلی بلچر III (اوزارک).

نتفلیکس فصل اول (One Piece) را در 31 آگوست پخش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا