اخبار فیلم و سریال

تاریخ انتشار مینی سریال The Walking Dead: Dead City مشخص شد

سریال مردگان متحرک از محبوبترین سریال های تاریخ است که اسپین آف های زیادی از آن ساخته شد. حالا اسپین آف جدید این مجموعه، مردگان متحرک: شهر مرده نام دارد و به تازگی تاریخ انتشار آن اعلام شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از زمان پخش مینی سریال مردگان متحرک: شهر مرده، مطلع شوید.

تاریخ انتشار مینی سریال The Walking Dead

سری پنجم فرنچایز The Walking Dead

مردگان متحرک: شهر مرده (به انگلیسی: The Walking Dead: Dead City) یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط Eli Jorne بر اساس شخصیت‌های مگی و نیگان از The Walking Dead ساخته شده است. این مجموعه چهارمین اسپین آف The Walking Dead و به طور کلی سری پنجم فرنچایز The Walking Dead و اولین دنباله The Walking Dead است.

جورنه به عنوان شورانر سریال حضور دارد. لورن کوهن و جفری دین مورگان در نقش مگی و نیگان از مجموعه تلویزیونی اصلی، همراه با گایوس چارلز، جاناتان هیگینبوهام، مهینا ناپلئون، تری سانتیاگو هادسون و چارلی سولیس بازی می‌کنند.

این سریال مگی و نیگان را دنبال می‌کند که در جستجوی هرشل، پسر ربوده شده مگی، به منهتنی پسا آخرالزمانی می‌روند که از سرزمین اصلی جدا شده است. شهر ویران پر از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده اند.

تولید این مجموعه در مارس 2022 شروع شد. عنوان سریال در همان زمان اعلام شد و بعداً در آگوست همان سال تغییر نام داد. بازیگران دیگر در اکتبر و نوامبر 2022 معرفی شدند. فیلمبرداری در شهر نیویورک در ژوئیه آغاز شد و در اکتبر 2022 به پایان رسید.

زمان پخش قسمت اول سریال مردگان متحرک: شهر مرده: 15 ژوئن

زمان پخش قسمت دوم سریال مردگان متحرک: شهر مرده: 22 ژوئن

زمان پخش قسمت سوم سریال مردگان متحرک: شهر مرده: 29 ژوئن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا