اخبار فیلم و سریال

مجموعه سریع و خشن به سینما برمی‌گردد؛ بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن

مجموعه سریع و خشن یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین فرنچایزهای تاریخ است که ستارگان زیادی از جمله ون دیزل و دواین جانسوننقش های اصلی آن را برعهده داشتند. حال پس از گذشت دو سال و بروز درگیری هایی بین کارگردان لین و ون دیزل، هواداران امیدی به ادامه ساخت این فرنچایز نداشتند اما حالا سازندگان این فرنچایز سه گانه ای برای هواداران تدارک دیده اند که در ادامه می توانید از جزئیات ماجرا مطلع شوید.

تاریخ ساخت و انتشار فیلم Fast X

در طول دو دهه گذشته، مجموعه سریع و خشن با ترکیب صحنه های تعقیب و گریز ماشین با داستان های عمیقاً احساسی که حول خانواده ای از قانون شکنان می چرخد، توانسته است تعداد زیادی از تماشاگران سینما را به خود جلب کند. با این حال، از آنجایی که همه چیزهای خوب به پایان می رسند، یونیورسال تصمیم گرفت با آوردن جاستین لین برای کارگردانی یک فیلم دو قسمتی، به داستان پایانی سریع و خشمگین بدهد. از آنجایی که لین تقریباً تمام قسمت های این فرنچایز را از  سریع و خشن: توکیو دریفت (Fast and Furious: Tokyo Drift 2006) تا سریع و خشن 6 (furious 6 2013) و همچنین سریع و خشن 9  کارگردانی کرده بود، استودیو فیلم تصمیم گرفت که او بهترین گزینه برای خداحافظی با دام تورتو (با بازی ون دیزل) و خانواده اش است. با این حال، کارگردان پس از گزارش هایی مبنی بر درگیری بین کارگردان و دیزل، پروژه را ترک کرد.

لین به سرعت جای خود را به لوئیس لتریر داد، فیلمسازی که مصمم بود فرنچایز را از درام های پشت صحنه آن دور کند و داستانی هیجان انگیز را به طرفداران این مجموعه ارائه دهد. و به نظر می رسد لتریر موفق به انجام آن شده است، زیرا تریلرهای Fast and Furious 10 آنقدر تاثیرگذار بودند که از این فیلمساز خواسته شده است Fast 11 را نیز کارگردانی کند. و اگر خبر یک سه گانه از این فیلم ثابت شود، باید برای Fast X هیجان بیشتری داشته باشیم، زیرا کار لتریر به قدری خوب بوده است که یونیورسال تصمیم گرفته آخرین قسمت Fast and Furious را یک قسمت تمدید کند.

تا اینجا، تنها چیزی که می دانیم این است که دیزل درباره ساخت این سه گانه در اولین نمایش فرش قرمز Fast and Furious 10 در 22 اردیبهشت صحبت کرد. با این حال، از آنجایی که دیزل شخصیت اصلی سریع و خشن است و او به رشد و حفظ این فرنچایز کمک کرده است، دلیل کمی وجود دارد که به آنچه او در مقابل و پشت دوربین گفته است شک کنیم. البته تا زمانی که یونیورسال اعلام رسمی نکند، باید نظرات دیزل را با کمی نامطئنن بپذیریم. با این حال، هیچ کس بدش نمی‌آید که قبل از پایان رسمی فرنچایز، فیلم Fast and Furious دیگری را ببیند.

هیچ چیز سخت تر از انتظار برای یک دنباله طولانی برای فیلم مورد علاقه شما نیست. تنها یک هفته تا انتشار Fast and Furious 10 باقی مانده است، طرفداران مشتاق هستند تا تمام اطلاعاتی را که می توانند در مورد آن به دست آورند. البته باید توجه داشت که این شور و شوق برای دیگران تبدیل به لو رفتن داستان نشود. به لطف گزارش جدیدی از The Wrap، به نظر می رسد همه ما می توانیم این ذوق را تا حدی ارضا کنیم.

قبل از اینکه اکثر رسانه‌ها فرصتی برای دیدن فیلم مذکور داشته باشند، The Wrap گزارش داد که یکی از شخصیت‌های اصلی فرنچایز، شاید یکی از شخصیت‌هایی که بیش از همه غایب بوده است، در واقع در این فیلم غایب نخواهد بود. درواقع دواین جانسون است که برای اولین بار در فیلم سریع و خشن پنج در نقش لوک هابز ظاهر شد، نقش خود را در تیتراژ پایانی The Fast and the Furious 10 دوباره دریافت کرده است.

این شخصیت آخرین بار در اسپین آف این فرنچایز یعنی سریع و خشن: هابز و شاو در مقابل جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو بازی کرد. با حضور استاتهام در Fast and Furious 10، همراه با تقریباً هر شخصیت برجسته دیگری که در حماسه سریع و خشمگین ظاهر شده اند، منطقی است که هابز در آخرین دوگانه (یا احتمالاً سه گانه) فیلم ها ظاهر شود.

Fast and Furious 10 در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا