اخبار فیلم و سریال

بارداری همسر جوان آل پاچینو (+عکس نورالفلاح همسر آل پاچینو)

بازیگر پدرخوانده ال پاچینو در 83 سالگی پدر می شود. ناباوری از خبر پدر شدن ال پاچینو در 83 سالگی و درخواست او برای انجام آزمایش DNA بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است.

اخبار پدر شدن ال پاچینو در 83 سالگی در عین حال سروصدا به پا کرده است که دو هفته پیش رابرت دنیرو با خبر فرزند پنجمش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود. پاچینو در 83 سالگی باورش نمی‌شود که دوست دختر 29 ساله‌اش را باردار کرده است، بنابراین برای اطمینان از آزمایش DNA درخواست کرد.

پدر شدن ال پاچینو در 83 سالگی

ال پاچینو در 83 سالگی پدر می شود

اولین عکس شکم نورالفلاح همسر آل پاچینو در ۸۳ سالگی

اولین تصویر از بارداری آل پاچینو و شکم در حال رشد او در 83 سالگی را مشاهده کرده اید. نور الفلاح یک وبلاگ نویس جوان کویتی است که دو سال پیش نامزدی خود را با یک بازیگر قدیمی هالیوود اعلام کرد.

ال پاچینو در 83 سالگی پدر می شود

پیری و مبارزه؛ آل پاچینو پدر شد! (+عکس همسر جوانش)پاچینو پسر 33 ساله اتزیان تارانت و دوقلوی 22 ساله بورلی دآنجلو، ازدواج های قبلی داشته و اکنون منتظر چهارمین فرزندش از نورالفلاح 29 ساله است.

پدر شدن ال پاچینو در 83 سالگی خیلی شگفت انگیز است که تفاوت سنی ال پاچینو و پسر جدیدش به حدی است که این بازیگر محبوب باید صد سال زندگی کند تا پسرش دیپلمش را بگیرد!

نورالفلاح کیست؟

سب نورالفلاح عضو یکی از خانواده های ثروتمند کویتی-آمریکایی است. از زمان شروع همه گیری تقریبا یک سال پیش، گزارش شد که الفلاح با ال پاچینو قرار می گیرد. نورالفلاح قبلا با میک جگر 79 ساله و میلیاردر نیکلاس برگرون 61 ساله قرار داشت و همچنین با کلینت ایستوود 93 ساله دیده شده بود.

لازم به توضیح است که آل پاچینو در سال 2014 در مورد پدر شدن با نیویورکر صحبت کرد، از زمانی که پدرش در کودکی او و مادرش را رها کرد، داشتن فرزند احساس غریبی و گمراهی می کرد و همچنین بر احساس پدر بودن تاکید کرد. . :

آگاهانه می دانستم که نمی خواهم مثل پدرم باشم. من سه فرزند دارم و در قبال آنها مسئولیت دارم، وقتی نیستم بخشی از زندگی آنها هستم، برای من و آنها ناراحت کننده است.

ادامه مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا