اخبار فیلم و سریال

درخشش و جوانی بازیگر یانگوم در 52 سالگی + ویدیو

Rate this post
لی یونگ ئه در نقش یانگوم از اولین شخصیت های کره ای بود که ما را با دنیای سریال های تاریخی کره جنوبی آشنا کرد. به تازگی ویدیویی از حضور لی یونگ ئه بازیگر یانگوم در مراسم فیلم بوسان پخش شده است که بابت جوانی او میان کاربران دست به دست میچرخد. بازیگر یانگوم که حالا 52 سال سن دارد، به قدری جوان به نظر میرسد که تعجب مخاطبان را برانگیخته است. با ما در ادامه همراه باشید تا ویدیوی جوانی بازیگر یانگوم را ببینیم.

این بازیگر کره ای در سال 1396 پس از زلزله کرمانشاه، ضمن همبستگی با مردم آسیب دیده ایران، مبلغ 56 هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد. قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت وقت ایران در دیدار با لی یونگ ئه از کمک وی تشکر کرد.

او در سن 52 سالگی همچنان به عنوان بازیگر فعالیت می کند. آخرین کار او یک سریال کره ای معروف به نام راننده تاکسی است که تاکنون 2 فصل پخش شده است و سریال جدید او به نام Maestra قرار است در سال 2024 پخش شود. در این بخش ویدیوی یانگوم را که سروصدا کرده است میبینید:

در مورد سریال جواهری در قصر

سریال جواهری در قصر با نام اصلی یانگوم بزرگ یک سریال تلویزیونی کره جنوبی بود که در سال 2003 با 54 قسمت پخش شد. این سریال بعدها به ۹۱ کشور جهان صادر شد و چند صد میلیون دلار درآمد برای سازندگان داشت. این مجموعه تلویزیونی در بسیاری از کشورهای آسیایی و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی به نمایش درآمد.

جواهری در قصر داستان دختری به نام یانگوم را دنبال میکند که اولین پزشک دربار زمان خود می شود. او در کودکی برای آشپزی وارد کاخ پادشاه می شود و در تمام دوران نوجوانی در کاخ آشپزی می کند تا اینکه به مقام بانوی اول آشپزخانه دربار می رسد. پس از مدتی، با توجه به اطلاعات پزشکی که یانگوم به دست می آورد، توسط پادشاه، پزشک خانواده سلطنتی، سومین رتبه برتر را به دست می آورد. پس از دریافت این مقام، نام یانگوم با افزودن عنوان دای به یانگوم بزرگ تغییر کرد.

بازیگر نقش یونگم

محققان هنوز در مورد اینکه یانگوم یک شخص واقعی است یا تجسم افسانه ای از زنان بزرگی است که در توسعه موقعیت اجتماعی زنان نقش داشته و نام آنها برای همیشه فراموش شده است، اختلاف نظر دارند. اگرچه منابع موثقی وجود دارد که ثابت می کند یانگوم یک شخص واقعی بوده است.

این سریال که در سال 1385 در ایران از شبکه دو سیما پخش شد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد تا جایی که پرطرفدارترین سریال کره ای پخش شده از تلویزیون ایران محسوب می شود.

بیوگرافی لی یونگ ئه

لی یونگ ئه در سال 1971 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او فعالیت خود را از سال 1991به عنوان مدل در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و پس از بازی در چند فیلم کوتاه، در سال 1993 در اولین سریال خود به نام How’s Your Husband بازی کرد و سپس در سال 1996 با فیلم Insyalla وارد سینما شد.

بازیگر نقش یونگم

وی پس از سال ها تجربه بازیگری در سال 2003 در سن 32 سالگی با بازی در نقش اول سریال جواهری در قصر به شهرت جهانی دست یافت.

به گفته خودش از همان ابتدا قصد بازیگری نداشت و کاملا تصادفی وارد این حرفه شد. او در مصاحبه ای گفت:

«هرگز فکر نمی کردم روزی بازیگر شوم. در دانشگاه آلمانی خواندم و تصمیم گرفتم به عنوان مدل در تبلیغات آلمانی زبان کار کنم. اما ناگهان یک کار نیمه وقت به عنوان مدل پیدا کردم و بعد از آن به طور اتفاقی به عنوان بازیگر در چند فیلم کوتاه شروع کردم.»

 

بازیگر نقش یونگم

او از سال 2007 سفیر حسن نیت یونیسف بوده و کمک های زیادی به مدارس و بیمارستان های نیازمند از کره تا هند، اتیوپی و تایوان کرده است.

این بازیگر کره ای همچنین از سال 2012 برندی از محصولات ارگانیک و سازگار با محیط زیست برای کودکان تاسیس کرده است که درآمد حاصل از آن تماماً صرف امور بشردوستانه می شود. لی یونگ ئه در سال 2009 با یک تاجر 55 ساله کره ای به نام جونگ هو یونگ ازدواج کرد و در سال 2011 صاحب یک دوقلو، یک دختر و یک پسر شد.

بازیگر نقش یونگم

<!–

–>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا