اخبار فیلم و سریال

عکس جدید سام درخشانی به همراه فرزندانش

سام درخشانی اخیرا حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارد و گاها شایعاتی می آفریند. به تازگی عکس جدید سام درخشانی در کنار دختر و پسرش منتشر شده که توجهات را به سمت خود جلب کرده است. در ادامه می توانید تصویر سام درخشانی و فرزندانش را ببینید.

عکس جدید سام درخشانی در کنار دختر و پسرش

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران بازیگر و مجری سینما و تلویزیون ایرانی است. به تازگی عکسی از او در کنار فرزندانش منتشر شده است که یکی از نگرانی های طرفدارانش در مورد پیری اوست.

سام درخشانی در تاریخ 26 خرداد 1394 رسما ازدواج خود را اعلام کرد و عسل امیرپور همسر این بازیگر است. او یک دختر و یک پسر به نام های برکه و برسام دارد. درخشانی دو سال پس از ازدواجشان در 22 آذر 1396 برای اولین بار پدر شد و دخترشان برکه به دنیا آمد. برسام فرزند سام درخشانی است که در 1 مهر 1399 به دنیا آمد و این بازیگر برای دومین بار پدر شد.

عکس خانوادگی سام درخشانی

در ادامه می توانید تصویر سام درخشانی و فرزندانش را مشاهده کنید:

عکس جدید سام درخشانی در کنار دختر و پسرش
عکس خانوادگی سام درخشانی

سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری سمندریان گذرانده و با سریال شب زادگان وارد دنیای بازیگری شده است. یکی از مهمترین کارهای او بازی در سریال آوای باران است. او مدتی مجری برنامه مسابقه تلویزیونی ایران بود. او چندین همکاری با پژمان جمشیدی در فیلم هایی مثل تگزاس 1، تگزاس 2، خوب بد جلف 1 و … و در سریال هایی مانند پژمان دارد.

از نقش های او می توان به سریال نابرده رنج اشاره کرد. این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال 1390 از شبکه سه سیما پخش شد و روایتی از دهه شصت و جنگ بود. سام درخشانی و کامبیز دیرباز دو شخصیت اصلی داستان این سریال به نام عماد و اسد بودند.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا