اخبار فیلم و سریال

چهار بازیگر نقش ملکه الیزابت به فصل ششم سریال تاج بر میگردند

Rate this post

سریال مشهور تاج که تاریخ پخش فصل اول آن به سال 2016 برمی گردد، به فصل آخر رسیده است. حال در این فصل که فصل ششم محسوب می شود، قرار است همه بازیگران ملکه الیزابت حضور داشته باشند.بر اساس گزارش ها، در فصل ششم تاج، چهار بازیگر نقش ملکه الیزابت را بازی می کنند . فصل 6 The Crown کل بازیگران ملکه الیزابت سریال های گذشته نتفلیکس را بازمی گرداند.

در فصل آخر سریال تاج، چهار بازیگر نقش ملکه الیزابت را بازی می کنند

به گزارش روزنامه سان فصل 6 تاج علاوه بر اضافه شدن Staunton به بازیگران اصلی، دو بازیگر قبلی، Claire Foy و Olivia Colman نیز بازگشته اند.

سان همچنین گزارش می دهد که ویولا پرتجان نقش الیزابت جوان در طول جنگ جهانی دوم سال ها قبل از تاج گذاری او در سال 1953 را بازی خواهد کرد.

بازگشت هر سه ملکه الیزابت دوم در فصل ششم سریال تاج

دلایل متعددی وجود دارد که چرا The Crown می‌خواهد هر سه بازیگر را برای فصل 6 بازگرداند. از آنجایی که فصل آخر سریال است، این واقعیت نیز وجود دارد که ملکه الیزابت دوم مدت کوتاهی پس از پایان فصل 5 اما قبل از پخش درگذشت، بنابراین این فصل پایانی حتی بیشتر از پنج فصل قبلی ادای احترام به زندگی او خواهد بود.

محتمل ترین راه بازگشت این بازیگران در یک سری سکانس های فلش بک است. با این حال، ظاهراً این صحنه‌هایی است که به تازگی نوشته شده است.

پایان سریال تاج

در فصل ششم تاج، چهار بازیگر نقش ملکه الیزابت را بازی می کنند
در فصل ششم تاج، چهار بازیگر نقش ملکه الیزابت را بازی می کنند

نویسندگان احتمالاً صحنه‌هایی را انتخاب کرده‌اند که همدیگر را منعکس می‌کنند تا بتوان آن‌ها را به راحتی با یکدیگر مقایسه کرد تا چگونگی تغییر زندگی ملکه در طول سال‌ها را مقایسه کنند.

یکی از صحنه‌هایی که ممکن است برای طرفداران The Crown تاثیرگذارتر باشد، زمانی است که هر سه یا حتی چهار بازیگر در یک زمان فضای یکسانی را اشغال کنند. این باید نوعی سکانس فانتزی باشد، جایی که ملکه زندگی خود را منعکس می کند.

هر راهی را که آنها برای جمع آوری بازیگران The Crown انتخاب کنند، زمان مناسبی برای فینال چنین سریال طولانی مدت و محبوبی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا