اخبار فیلم و سریال

تریلر رسمی فیلم جدید جنیفر لارنس به نام No Hard Feelings منتشر شد

Rate this post

فیلم های جنیفر لارنس معمولا مورد انتظار هواداران زیادی هستند. حالا انتظارها به پایان رسیده و تریلر فیلم جدید جنیفر لارنس با نام No Hard Feeling منتشر شده است. جنیفر لارنس بارها ثابت کرده است که در ژانر کمدی بهترین عملکرد خود را دارد و این بار هم با فیلمی کمدی رو به رو هستیم که پیشبینی می شود توجهات زیادی را جلب کند. لارنس برای بار دوم با نویسنده و کارگردان جین استوپنیتسکی در فیلم کمدی همکاری داشته است. در ادامه مطلب تریلر فیلم جدید جنیفر لارنس را تماشا کنید.

تماشای تریلر فیلم جدید جنیفر لارنس No Hard Feelings

علاوه بر لارنس، اندرو بارت فلدمن، متیو برودریک، ناتالی مورالس، لورا بنانتی، اسکات مک آرتور، ایبون ماس بچراک، کایل مانی و حسن منهاج در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

استپنیتسکی نگارش فیلمنامه، همراه جان فیلیپس، نویسنده پدر بزرگ بد انجام داده است. در این فیلم، لارنس نماینده شرکت خود، Excellent Cadaver Banner، به عنوان تهیه کننده خواهد بود. الکس ساکس، مارک پروویسیرو، جاستین سیاروکی و نائومی اودنکرک نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند و فیلیپس و کری اورت به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم حضور دارند.

فیلم جدید جنیفر لارنس با نام No Hard Feelings قرار است در تاریخ 23 ژوئن 2023 در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود. زمانی که ساخت فیلم در اوایل اکتبر 2021 تایید شد، سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس و اپل پیشنهاد خرید فیلم کمدی را دادند و سونی در نهایت تصمیم گرفت آن را بفروشد. این بدان معناست که (No Hard Feelings) به طور انحصاری در سینماها اکران خواهد شد.

در نهایت، به لطف توافقی که بین سونی و نتفلیکس در آوریل 2021 امضا شد، این فیلم برای پخش در نتفلیکس نیز در دسترس خواهد بود. با این حال، ما از تاریخ انتشار آن مطمئن نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا