بیوگرافی و تاریخچهبازیگران

بیوگرافی هانده ارچل (زندگی شخصی + عکس های Hande Erçel)

Rate this post

هانده ارچل کیست؟ اگر در مورد او و زندگی خصوصیش کنجکاو هستید و بیوگرافی هانده ارچل را می‌خواهید در مطلب جدید ویدو با ما همراه باشید. خب اول از همه بیایید کمی بیشتر با این بازیگر دوست داشتنی ترکیه ای که زیباترین بازیگر زن نیز نامیده شده است آشنا شویم. هانده ارچل بازیگر جوان ترکیه ای است که با بازی در سریال دختران خورشید وارد حرفه بازیگری شد. وی سپس با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالش نمیشه به شهرت رسید. فیلم مست عشق و سریال جدید ترکی دو غریبه از جدیدترین کارهای هانده آرچل هستند.

دو غریبه یکی از سریال های در حال آماده سازی از شبکه فاکس است که نکته جالب توجه آن بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دو غریبه است. در این سریال هانده با بوراک دنیز که در گذشته همکاری های زیادی، همبازی می شود. در تابستان 1402، فیلمبرداری کار جدید هانده ارچل برای دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که در این سریال هانده نقش یک پری دریایی را بازی می کند. برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی دو غریبه سایت ویدو را دنبال کنید.

بیوگرافی هانده ارچل

بهترین هانده ارچل

هانده (Hande Erçel) به غیر از بازیگری یک مدل هم هست. او در بسیاری از آگهی های بازرگانی ظاهر شده است. کاهش وزن و تناسب اندام هانده تاثیر زیادی در افزایش زیبایی و شهرت او داشت. یکی از محبوب ترین صفحات اینستاگرام در ترکیه متعلق به هانده است که حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ (3 آذر 1372) در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال 2012 و همزمان با بازی در سریال چکاوک وارد حرفه مدلینگ شد. سال گذشته عنوان زیباترین زن مسلمان نیز به او اعطا شد.

حقایقی راجع به زندگی شخصی هانده ارچل

از زندگی خصوصی هانده ارچل بازیگر جذاب ترکیه ای چه می دانید؟

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده یک خواهر به نام غمزه دارد که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در پایان سال ۲۰۱۹ دخترشان ایلین ماوی به دنیا آمد. نام ایلین برای زنده نگه داشتن یاد مادرش به او داده شد.

مادرش بر اثر سرطان درگذشت. متاسفانه طبق اخبار خواهرزاده هانده ارچل نیز از این بیماری رنج می برد و امیدواریم هر چه زودتر بهبود یابد. هانده در سال 2018 در مسابقات زیبایی که در آذربایجان برگزار شد به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه عموم قرار گرفت. البته قبل از این سریال در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی می کرد.

بیوگرافی هانده ارچل

سریال دخترانه آفتاب یکی از بهترین فیلم و سریال های هانده ارچل که نقطه عطف و اوج فعالیت هنری او هم است و او را بسیار به شهرت رساند. هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی نیز ایفای نقش کرده است. هانده در این فیلم با بازیگران مشهور ایرانی و ترکیه ای از جمله پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکول و حسام منظور همبازی است.

این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت می کند و هانده در نقش دختری به نام کیمیا بازی می کند. شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را بازی می کنند. یکی از رویاها و آرزوهای هانده ارچل این است که روزی با ستاره های معروف یا افراد مشهور هالیوود مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ بازی کند. یکی از سرگرمی های هانده ارچل سفر و آواز خواندن است.

این بازیگر معتقد است اینستاگرام ابزاری برای برقراری ارتباط با تمام دنیاست و به مردم اجازه می‌دهد او را آن‌طور که هست ببینند. و همچنین معتقد است که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی خود را نشان دهند.

هانده مدتی در روز را جلوی آینه می ایستد و با خودش صحبت می کند و معتقد است که آن 10 دقیقه برای او طلاست و زمانی است که در طول روز برای خودش صرف می کند و در مورد هر چیزی صحبت می کند.

زندگی خصوصی هانده ارچل

وقتی از او پرسیده شد که آیا هیچ حساب کاربری دیگر یا به عبارتی فیک در شبکه های اجتماعی دارد، او خندید و گفت:

«من اکانت فیک ندارم و نیازی به داشتن آن نمی بینم، زیرا هر کاری که می خواهم با اکانت خود انجام می دهم.»

هانده آرچل بیانسه را بین دوآ لیپا و بیانسه انتخاب می کند. او حتی به کنسرت او رفت و به نظر او بیانسه شگفت انگیزترین و خارق العاده ترین است. هانده به حیوانات علاقه زیادی دارد و از آنها حمایت می کند و سگ حیوان مورد علاقه اوست.

عکس های هانده ارچل در استخر

هانده ارچل کیست؟

سوالات متداول:

1) آیا هانده ارچل مسلمان است؟

بله.

2) آیا هانده ارچل فارسی می داند؟

خیلی کم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا