اخبار فیلم و سریال

با بازیگران سریال ترکی محکوم آشنا شوید؛ بیوگرافی بازیگران Mahkum

همزمان با آغاز تولید فصل جدید سریال ترکی محکوم، بیوگرافی بازیگران سریال محکوم و برنامه پخش فصل 2 آن مشخص شد. فیلمبرداری فصل جدید سریال Mahkum از روز سه شنبه 1 شهریور آغاز می شود. فصل اول این سریال که متعلق به ژانر اکشن درام است شامل 24 قسمت بود. سریال محکوم سریالی است که توانسته به خوبی در دل بینندگان و منتقدان جای بگیرد. کارگردان این سریال Volkan Kocatürk است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو و سارای کایا در آن بازی می کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال محکوم

بازیگران جدید سریال محکومین
زمان پخش سریال محکوم

گوکچه آیو اوغلو، صدا ترکمن، نازلی بولوم، اردال کوچوک کومورجو، مهمت بوزدوغان، مینا کیلیچ، سارپ آیدین اوغلو و جم سوکوت به بازیگران این سریال پیوستند. این سریال با بازی انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالوا و هایال کوسه اوغلو به زودی از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

فیرات یک وکیل مدافع موفق است که از فراموشی رنج می برد و به قتل همسر و دخترش محکوم شده و در زندان به سر می برد. او سعی می کند بی گناهی خود را ثابت کند. این سریال در واقع اقتباسی از سریال کره ای Innocent Defendant محصول 2017 است.

آخرین خاطره فیرات به شب جشن تولد دخترش برمیگردد. او در کمال ناباوری متوجه می شود که به جرم قتل همسر و دخترش به حبس ابد محکوم شده است. اما آیا این جریان حقیقت دارد؟ دادستان ما چاره ای جز فرار از زندان و کشف حقیقت ندارد. به این ترتیب او دوباره باید با پرونده یساری که آخرین پرونده او به عنوان دادستان بود روبرو شود.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی محکوم

بازیگران جدید سریال محکومین
جدول پخش فصل 2 سریال محکوم
  • نام فارسی: محکوم
  • کارگردان: Volkan Kocaturk و Özgür Sevimli
  • بازیگران: انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالووا
  • شبکه: فاکس
  • زمان پخش سریال محکوم: به زودی با شروع فصل پاییز
  • تاریخ پخش سریال ترکی محکوم: پنجشنبه ساعت 21:30

بیوگرافی انور تونا

بیوگرافی بازیگران سریال داماب
بیوگرافی بازیگران سریال محکوم

اونور تونا (به ترکی: Onur Tuna) متولد 2 ژوئیه 1985 یک بازیگر تلویزیون ترکیه است. او از سال 2011 فعالیت می کند. او با مدرک لیسانس اقتصاد از دانشگاه ایلول فارغ التحصیل شد. تونا در تلویزیون شروع به کار کرد و اکنون در خارج از شهر در جنگل زندگی می کند و گاهی اوقات برای دل خودش می خواند.

اونور در چاناکاله ترکیه به دنیا آمد، مادرش مهاجری از تسالونیکی یونان است که از اداره ثبت املاک ترکیه بازنشسته شده است. او پس از پایان دبیرستان به هنرستان موسیقی رفت و به تحصیل موسیقی کلاسیک پرداخت و سپس گیتار را به عنوان ساز تخصصی فرا گرفت.

او علاوه بر موسیقی، در کلاس‌های بازیگری در مرکز هنری ازمیر شرکت کرد، سپس دوره‌های خصوصی شامل متد و مهارت‌های بازیگری جلوی دوربین را گذراند. او که سال ها در رشته های والیبال و بسکتبال حضور داشت به دلیل هیکل و چهره خوبش به مدت 4 سال مدل نیمه حرفه ای بود.

بیوگرافی اسماعیل حاجی اوغلو

بیوگرافی بازیگران سریال داماب
بیوگرافی بازیگران سریال داماب

اسماعیل حاجی اوغلو (زاده 30 نوامبر 1985) بازیگر ترک و پسر مهمت حاجی اوغلو، مربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال ترکیه و برادر بازیگر کاردلن حاجی اوغلو است. اسماعیل از اوایل کارش به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود یاد می شود.

خانواده پدری او ترک تبار هستند که از بلغارستان مهاجرت کرده اند. او بازیگری را از کلاس پنجم ابتدایی با بازی در یک نمایش آغاز کرد. او در مرکز هنری Müjdat Gezen در رشته تئاتر تحصیل کرد. اسماعیل در آنجا دو فصل در اجراهای صحنه ای شرکت کرد. او در تئاتر خصوصی آیدغان تامر و اردال دومان و سپس در تئاتر جوانان استانبول اجرا کرد.

زمانی که در مرکز هنری Müjdat Gezen تحصیل می کرد، شروع به دوبله تبلیغات کرد. او در حین بازی در «بیر استانبول ماسالی» موفق شد وارد بخش تئاتر در کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان شود، اما بعداً از دانشگاه خارج شد. او در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب ظاهر شده است.

بیوگرافی ملیکه ایپک یالووا

بازیگران سریال Domab
بازیگران سریال محکوم

ملیکه ایپک یالووا در 1 ژوئن 1984 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او دختر وزیر خارجه سابق ترکیه (یوکسل یالووا) یکی از ثروتمندترین سیاستمداران ترکیه است. او در دوره های مختلف در ایتالیا و آمریکا به تنهایی زندگی می کرد و تک فرزند است.

قبل از شروع بازیگری، مالیکا در زمینه سیاست بین الملل و مدیریت بحران تحصیل کرد. او همچنین به دنیای مد علاقه دارد و سبک مورد علاقه خود را در وبلاگ شخصی خود به اشتراک می گذارد. او چهره ای زیبا و جذاب با چشمان مشکی و موهای قهوه ای دارد و قد مالیکا ایپک یالووا حدود 156 سانتی متر است.

ملیکه یالوا کاملا تصادفی وارد دنیای بازیگری شد و پس از ملاقات با یکی از گروه های فیلمبرداری فیلم ها و سریال های ترکیه ای به او پیشنهاد بازیگری داده شد. ملیکه بازیگری را با بازی در نقش پرنسس ایزابلا در سریال حریم سلطان آغاز کرد و به دلیل تسلط بر زبان ایتالیایی در این سریال به زبان ایتالیایی نیز صحبت می کرد.

 

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا