اخبار فیلم و سریال

هوش مصنوعی پایانی خوش برای سریال بازی تاج و تخت ساخت

Rate this post

در دوره ای که استفاده از هوش مصنوعی امری گسترده است، شاهد خلاقیت هایی در این زمینه هستیم. حال این بار به کمک هوش مصنوعی پایانی خوب برای سریال بازی تاج و تخت ایجاد شده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

جان اسنو و دنریس تارگرین بالاخره پس از پایان غم انگیز بازی تاج و تخت به لطف یک اثر هنری جدیدی که توسط هوش مصنوعی خلق شده است، به پایان خوش خود می رسند. بازی تاج و تخت، بر اساس رمان های تحسین شده نویسنده جورج آر آر مارتین، اولین بار در سال 2011 پخش شد و به مدت هشت فصل پخش شد تا اینکه در سال 2019 به پایان رسید.

پایان خوش برای سریال Game of Thrones

اکنون که چهار سال از پایان جنجالی بازی تاج و تخت می گذرد، هنر جدیدی که توسط هوش مصنوعی و کاربر jonerystargaryen در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، جان و دنریس را با پایانی بسیار شادتر تصور می کند. این اثر هنری جان و دنریس را در مراسم عروسی‌شان نشان می‌دهد، در حالی که کلارک لباس سفید پوشیده است که داستان جان و دنریس به پایان غم انگیزی می‌رسد.

ایجاد یک پایان خوش برای سریال Game of Thrones هوش

پایان خوش سریال Game of Thrones توسط هوش مصنوعی

هنر جدید به عنوان یک نگاه متفاوت مهم است زیرا در زندگی دیگری این دو می توانستند زوجی خوشبخت بر تخت آهنین باشند.

ساخت پایانی شادتر برای سریال Game of Thrones

از همان فصل اول مشخص شد که بازی تاج و تخت قرار نیست سریالی با پایان خوش، حداقل برای همه باشد. دنریس یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های سریال است، کسی که به عنوان یک حاکم بالقوه جدی گرفته نمی‌شود، اما در نهایت می‌خواهد قدرتی را به دست آورد که معتقد است حقش است.

سفر او برای رسیدن به قدرت پر از خیانت و فقدان بی اندازه است تا اینکه تبدیل به یک ظالم بی رحم می شود.

در حالی که جان و دنریس هرگز پایان خوش خود را در بازی تاج و تخت نخواهند داشت، آخرین اثر هنری هوش مصنوعی نگاهی غم انگیز به آنچه می توانست باشد است.

jonerystargaryen در اینستاگرام پایان سریال بازی تاج و تخت را تغییر داد

ساخت پایانی شادتر برای سریال Game of Thrones

ساخت پایانی شادتر برای سریال Game of Thrones

ساخت پایانی شادتر برای سریال Game of Thrones

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا