اخبار فیلم و سریال

تریلر نهایی فیلم سریع و خشن 10، Fast X 2023 منتشر شد

Rate this post

اگر از هواداران فرنچایز سریع و خشن باشید، به احتمال زیاد در انتظار انتشار آن نشسته اید. باید بگوییم چیزی تا پایان انتظار شما برای انتشار سریع و خشن 10 نمانده است. این فیلم که قرار است به زودی روی پرده سینماها برود، آخرین تیزر خود را منتشر کرده است. در ادامه میتوانید تیزر جدید سریع و خشن 10 را تماشا کنید.

تیزر جدید فیلم سریع و خشن 10 را ببینید

در طول ماموریت‌های بسیار و در مقابل شانس‌های غیرممکن،دام تورتو و خانواده‌اش از تمام دشمنانی که در سر راه آنها قرار می‌گیرند، رد می شوند. اما اکنون، آنها با خطرناک ترین حریفی که تا به حال با آن روبرو شده اند روبرو خواهند شد: تهدیدی وحشتناک که از گذشته تاریک آنها برمی خیزد.

در سریع و خشن پنج در سال 2011، دام و باندش با هرنان ریس، قاچاقچی شیطان صفت برزیلی مبارزه کردند و امپراتوری او را روی پلی در ریودوژانیرو نابود کردند. چیزی که آن‌ها نمی‌دانند این است که پسر ریس، دانته (جیسون موموآ)، شاهد همه چیز بوده و ۱۲ سال گذشته را صرف برنامه‌ریزی کرده است تا کاری کند دام تقاص کارش را پس بدهد.

دانته خانواده دام را از لس آنجلس به دخمه های رم، از برزیل به لندن و از پرتغال به قطب جنوب خواهد برد. به این ترتیب دوستی های جدیدی شکل می گیرد و دشمنان قدیمی دوباره ظاهر می شوند. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که دام متوجه می شود که پسر 8 ساله اش هدف نهایی انتقام دانته است.

فیلم ده سریع و خشمگین به کارگردانی لوئیس لتریر در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه تریلر نهایی فیلم فست ایکس را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا