50% (2 رای)
74
93

توضیحات فیلم

انیمیشن رایا و آخرین اژدها در ژانر انیمیشن و اکشن در سال 2021 در آمریکا ساخته شده است. دان هال، کارلوس لوپز، پاول بریگز کارگردان های این انیمیشن زیبا هستند.  انیمیشن رایا و آخرین اژدها داستانی پرماجرا و هیجان‌انگیز دارد که مخاطبان را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می‌کند همچنین این انیمیشن از کیفیت بالایی برخوردار است و جلوه‌های بصری آن بسیار چشم‌نواز و خیره کننده است.

داستان انیمیشن رایا و آخرین اژدها

این انیمیشن درمورد “رایا”، دختری شجاع و جسور است که برای نجات سرزمین خود و مردم‌اش، راهی سفری پرماجرا می‌شود. در این سفر، رایا با “سیسو”، آخرین اژدهای باقی‌مانده در جهان، متحد می‌شود و با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود.

در طول سفر، رایا و سیسو با چالش‌های متعددی روبرو می‌شوند. آنها باید با دیو دروون و تاریکی او مبارزه کنند، به قبیله‌های مختلف اعتماد کنند و از آنها کمک بگیرند، و رایا باید یاد بگیرد که به تنهایی و بدون اتکا به دیگران، از خود و سرزمینش دفاع کند.

انیمیشن رایا و آخرین اژدها به مفاهیمی مانند شجاعت، فداکاری، دوستی، اعتماد و امید می‌پردازد. این انیمیشن به شما یادآوری می‌کند که با شجاعت، فداکاری و امید می‌توان بر هر چالشی غلبه کرد و صلح و آرامش را به سرزمین خود بازگرداند.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود انیمیشن رایا و آخرین اژدها
دانلود رایگان انیمیشن رایا و آخرین اژدها

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن رایا و آخرین اژدها – Raya and the Last Dragon

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟