84% (12 رای)

توضیحات

فیلم ددپول 3 به کارگردانی شان لوی با ژانر اکشن و کمدی محصول کشور آمریکا در سال 2024 است. شان لوی کارگردانی فیلمهای مجموعه شبی در موزه و مرد ازاد نیز بده است.

شرکت های مارول استودیوز و ماکسیمم ایفورت سازندگان این فیلم هستند  و توسط کمپانی والت دیزنی فیلم منتشر می شود. ددپول 3 ادامه ددپول و ددپول 2 در سال‌های 2016 و 2018 هستند.

ددپول، ابرقهرمانی محبوب از دنیای مارول، در سال 1990 توسط فابین نیسیزا و راب لیفلد خلق شد. این شخصیت که به خاطر طنز منحصر به فرد، شوخی‌های گزنده و قدرت‌های خارق‌العاده‌اش شناخته می‌شود، در سال 2016 با فیلمی مستقل به دنیای سینما راه یافت و به سرعت محبوبیت زیادی در میان مخاطبان پیدا کرد.

در فیلم ددپول 3 بازیگرانی همچون ینولدز، مورنا باکرین، متی مک فیدین، جنیفر گارنر، هیو جکمن و برایانا هیلدبرند نقش‌آفرینی کرده اند.

داستان  فیلم ددپول 3

ولورین، زخم‌خورده و خسته، در جستجوی آرامشی است که گویی از او گریزان است. اما ناگهان، با ددپول، مزدوری شوخ طبع و سر به هوا، روبرو می‌شود. این دو شخصیت که در دو دنیای کاملاً متفاوت زندگی می‌کنند، برای یک هدف مشترک متحد می‌شوند: نابودی دشمنی که سایه‌ی شوم خود را بر جهان گشوده است.

سفر آنها، سفری پرمخاطره و طاقت‌فرسا است. از نبردهای خونین و نفس‌گیر تا معماهای پیچیده و چالش‌های اخلاقی، ولورین و ددپول در هر قدم با خطراتی جدید روبرو می‌شوند. اما اراده‌ی پولادین و شجاعت بی‌نظیر آنها، تنها سلاحی است که می‌تواند آنها را در این مسیر دشوار یاری کند.

 

تریلر

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ددپول 3 – Deadpool 3

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟