0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم ریگان (Reagan) در ژانر بیوگرافی، تاریخی و درام به کارگردانی شان مک‌نامارا محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون دنیس کواید، دیوید هنری، پنه‌لوپه آن میلر، کوین دیلون، اسکیپ شوینک، مینا سوواری، لسلی آن داون و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم ریگان

فیلم ریگان (Reagan 2024) به روایت زندگی رونالد ریگان از دوران کودکی تا سال‌های ریاست‌جمهوری او در ایالات متحده می‌پردازد. داستان فیلم از دیدگاه ویکتور پتروویچ، یک مامور سابق کاگ‌ب (KGB) روایت می‌شود و…

درباره فیلم

فیلم ریگان (Reagan) اثری بیوگرافی، تاریخی و درام محصول سال 2024 آمریکا به کارگردانی شان مک‌نامارا (Sean McNamara) است. این فیلم توسط کمپانی‌های MJM Entertainment و Rawhide Pictures ساخته شده و فیلمنامه آن را هوارد کلاوسنر و جوناس مک‌کورد به‌طور مشترک نوشته‌اند. در این اثر، بازیگرانی چون دنیس کواید، دیوید هنری، پنه‌لوپه آن میلر، کوین دیلون، مینا سوواری، جان ویت، سی توماس هوول، و دیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ریگان که با بودجه 25 میلیون دلار ساخته شده، بر اساس کتاب مبارز صلیبی: رونالد ریگان و سقوط کمونیسم نوشته پل کنگور در سال 2006 ساخته شده است.

این فیلم برای اولین بار در 30 آگوست 2024 توسط کمپانی‌های Rawhide Pictures و Showbiz Direct در سینماهای آمریکا به نمایش درآمد و سپس از طریق کمپانی‌های Voltage Pictures و Bottle Rocket Films به صورت اینترنتی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، و بسیاری دیگر منتشر شد. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده برنت رایان گرین، مارک جوزف، تراویس مان و دیو رابرتز بوده و تدوین آن توسط کلیتون وودهول و فیلمبرداری توسط کریستین سبالت انجام شده است. برای تماشای نسخه اصلی این فیلم با زیرنویس فارسی، می‌توانید به وب‌سایت دوستی‌ها مراجعه کنید.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم ریگان
دانلود رایگان فیلم ریگان

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ریگان Reagan 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟