0% (0 رای)
91

توضیحات فیلم

فیلم زن سرنوشت ساز (Woman of the Hour) در ژانر جنایی، معمایی، درام و هیجان‌انگیز به کارگردانی آنا کندریک محصول سال 2023 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون آنا کندریک، دنیل زوواتو، تونی هیل، نیکولت رابینسون، پیت هولمز، آتمن بست، کاترین گالاگر، کلی جکل، مت ویسر، جدییا گوداکر، راب مورتون، دیلن اشمید، کارن هولنس و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم زن سرنوشت ساز

فیلم زن سرنوشت‌ساز، داستانی واقعی و هولناک از یک انتخاب اشتباه است. شریل برادشاو، زنی جوان و پرشور، در برنامه تلویزیونی محبوب “The Dating Game” با مردی جذاب آشنا می‌شود، غافل از اینکه این آشنایی به یک کابوس مرگبار تبدیل خواهد شد. رازی تاریک در پس چهره جذاب این مرد نهفته است که زندگی شریل را برای همیشه تغییر می‌دهد.

درباره فیلم

فیلم زن سرنوشت‌ساز (Woman of the Hour) به وسیله سه کمپانی AGC Studios، BondIt Media Capital و Vertigo Entertainment تولید شده و نویسندگی آن را ایان مک‌دونالد برعهده داشته است.

زن سرنوشت‌ساز که بر اساس حوادث واقعی ساخته شده، نخستین بار در 8 سپتامبر 2023 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) در کانادا به نمایش درآمد. پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی، نهایتاً در تاریخ 18 اکتبر 2024 توسط کمپانی VVS Films در سینماهای کانادا اکران شد و به‌دنبال آن از طریق سرویس استریم نتفلیکس (NETFLIX) به صورت آنلاین در کشورهای مختلفی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و بسیاری دیگر منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کریس آبرناتی، پل باربو، استیون کرافورد، اندرو دین، استوارت فورد، زک گرت، متیو هلدرمن، آنا کندریک و روی لی بوده است. موسیقی متن آن اثری از دن رومر و مایک توچیلو است و فیلمبرداری نیز توسط زک کوپرشتاین انجام شده است. زن سرنوشت‌ساز همچنین پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم Palm Springs International Film Festival توانست جایزه بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد.

این فیلم بر اساس داستان واقعی رادنی آلکالا، قاتل زنجیره‌ای بدنامی که در سال 1978 میلادی در برنامه تلویزیونی The Dating Game در حالی که درگیر قتل‌هایش بود ظاهر شد، ساخته شده است.

شما می‌توانید نسخه اصلی فیلم زن سرنوشت‌ساز را به همراه زیرنویس فارسی از وبسایت ویدو با لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید.

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم زن سرنوشت ساز
دانلود رایگان فیلم زن سرنوشت ساز

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زن سرنوشت ساز Woman of the Hour 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟