100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم خطاکاران، فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی فردریک فارستیر و نویسندگی کوین دبون محصول سال 2024 کشور فرانسه و بلژیک است.
در این فیلم هنرمندانی چون اینس رگ، کوین دبون، وینسنت روتیرز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم خطاکاران

گروهی از خلافکاران بی‌رحم، شهر پاریس را به آشوب کشانده و پلیس را در برابر چالشی بزرگ قرار داده‌اند. وزیر کشور، در اقدامی قاطع، خواهان افراد جدیدی برای انجام تحقیقات و دستگیری این مجرمان می‌شود. در این میان، آلیا، زنی اهل مارسی با شخصیتی تندخو و غیرقابل کنترل، و هوگو، فردی اهل پاریس با صفات بارز وفاداری، شجاعت و دقت، برای انجام این ماموریت دشوار انتخاب می‌شوند.

اما علی‌رغم تفاوت‌های شخصیتی فاحش، آنها چاره‌ای جز همکاری با یکدیگر ندارند. در طول انجام این ماموریت، گذشته تاریکی از زندگی آلیا برملا می‌شود و هوگو با چالش‌های دشواری روبرو می‌شود.

درباره فیلم

فیلم خطاکاران (The Infallibles)، محصول سال 2024، با ژانر کمدی، اکشن و درام، تماشاگر را به سفری پرهیجان در خیابان‌های پاریس می‌برد. این فیلم، داستان تقابل دو شخصیت با رویکردهای کاملاً متفاوت را روایت می‌کند که در نهایت مجبور به همکاری با یکدیگر برای دستگیری مجرمان خطرناک می‌شوند.

فیلم خطاکاران (The Infallibles)، اولین بار در تاریخ 20 ژوئن سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Amazon Studios منتشر شد و پس از اکران موفق در سینماهای فرانسه، اکنون در دسترس مخاطبان جهانی قرار گرفته است. این فیلم کمدی-اکشن پرهیجان، توسط سرویس استریم آمازون پرایم در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و بلژیک و سایر کشورها به صورت اینترنتی منتشر شده است.

  • خطاکاران دومین فیلم بلند سینمایی فردریک فارستیر است که توسط دو کمپانی‌ Monkey Pack Films و Umedia تولید شد.
  • این فیلم در کشورهای فرانسه و بلژیک تولید شده است.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خطاکاران The Infallibles 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟