0% (0 رای)
84

توضیحات فیلم

فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم (I Saw the TV Glow) با زانر ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز به کارگردانی جین شونبرون (Jane Schoenbrun) محصول سال 2024 کشور آمریکا است.
در این فیلم بازیگرانی همچون جاستیس اسمیث، برجیت لاندی پین، ایان فورمن، هلنا هاوارد، لیندسی جردن، دانیل ددوایلر، فرد دورست، کانر اومالی، اما پورتنر، مدالین رایلی، امبر بنسون، آلبرت بیرنی، مایکل سی مارونا، دنی تامبرلی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم

در این فیلم، شاهد داستان اوون (با بازی جاستیس اسمیت)، نوجوانی کنجکاو و جسور هستیم که به طور اتفاقی با برنامه‌ای تلویزیونی مرموز در اواخر شب آشنا می‌شود. این برنامه که تصاویری عجیب و غریب از دنیایی ناشناخته را به نمایش می‌گذارد، اوون را مجذوب خود می‌کند و زندگی او را دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

پس از تماشای این برنامه عجیب، دیدگاه اوون از واقعیت به تدریج دگرگون می‌شود. او تفاوت‌هایی را در دنیای اطراف خود مشاهده می‌کند که تا به حال به آنها توجه نکرده بود و حس غریبی او را فرا می‌گیرد.

درباره فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم

فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم (I Saw the TV Glow) برای اولین بار در تاریخ 18 ژانویه 2024 در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس در آمریکا رونمایی شد. فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم، پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (Berlin International Film Festival) درخشید و نامزد دریافت 2 جایزه شد.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم
دانلود رایگان فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم I Saw the TV Glow 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟