0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی آدام وینگارد محصول کشور آمریکا و استرالیا و در سال 2024 ساخته شده است.
در این فیلم بازیگرانی همچون ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز، کایلی هاتل، الکس فرنس و راشل هاوس به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم گودزیلا و کونگ امپراتوری جدید

در فیلم حماسی “گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید”، شاهد نبردی حماسی بین دو موجود افسانه‌ای، گودزیلا و کونگ خواهیم بود. اما این بار، آنها نه تنها با یکدیگر، بلکه با دشمنی مشترک و بسیار قدرتمند نیز روبرو می‌شوند که بقای تمام موجودات زنده بر روی کره زمین را به خطر می‌اندازد. یک هیولای هولناک و ناشناخته از اعماق زمین بیدار شده و با قدرت مخرب خود، وحشت را در سراسر جهان منتشر می‌کند. این هیولای بی‌رحم، نه تنها برای گودزیلا و کونگ، بلکه برای تمام بشریت تهدیدی جدی به شمار می‌رود. با وجود خصومت دیرینه‌ای که بین گودزیلا و کونگ وجود دارد، آنها چاره‌ای جز اتحاد برای مقابله با این دشمن مشترک ندارند در نبردی حماسی و نفس‌گیر، گودزیلا و کونگ تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا این هیولای هولناک را شکست دهند. این نبرد، نبردی برای بقاست و سرنوشت تمام موجودات زنده بر روی کره زمین به آن بستگی دارد.

“گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید”، فیلمی پر از هیجان، اکشن و جلوه‌های ویژه خیره کننده است که تماشاگران را به سفری حماسی در دنیای موجودات افسانه‌ای می‌برد. این فیلم، داستانی حماسی از اتحاد، فداکاری و نبرد برای بقای نسل بشر را روایت می‌کند.

 

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم گودزیلا و کونگ امپراتوری جدید
دانلود رایگان فیلم گودزیلا و کونگ امپراتوری جدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گودزیلا و کونگ امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟