100% (2 رای)

توضیحات

فیلم ستون 14 در ژانر درام و هیجان انگیز به کارگردانی امیرحسین همتی محصول کشور ایران و در سال 1400 ساخته شده است.
در این فیلم بازیگرانی همچون میترا حجار، روزبه حصاری، میلاد رحیمی و مهسا باقری به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم ستون 14

داستان فیلم ستون چهارده در مورد خواهر و برادری ثروتمند به نام ساناز و یاشار است که برای سرگرمی خود، روی زندگی افراد شرط‌بندی می‌کنند. اما یکی از این شرط‌بندی‌ها، زندگی آنها را به یک کابوس تبدیل می‌کند.

درباره فیلم ستون چهارده

امیرحسین همتی، با  فیلم ستون 14 قدم به عرصه کارگردانی سینما می‌گذارد. این فیلم که از ابتدای سال 1400 مراحل پیش‌تولید و فیلمبرداری خود را آغاز کرد، سرانجام در سال 1402 به روی پرده سینماها رفت.

“ستون 14” در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اما به دلیل مشکلات فنی نتوانست در جمع رقبا قرار بگیرد. با این حال، این فیلم با داستانی پر از تعارض و تنش، مخاطبان را به سفری دراماتیک دعوت می‌کند.

ژانر اصلی فیلم درام است، اما وجود عناصر خشونت و تنش در داستان، رده بندی سنی +15 سال را برای آن به ارمغان آورده است.

بازیگران باتجربه و کارگردانی نوپای همتی در “ستون 14” ترکیب شده‌اند تا تجربه‌ای جدید در دنیای سینما به مخاطبان ارائه دهند. این فیلم تلاشی جسورانه برای اقتباس از یک داستان معروف تلویزیونی و ارائه آن در قالب یک فیلم سینمایی متفاوت است.

فیلم ستون 14 با فضایی پرفشار و داستانی پرماجرا، تماشاگر را تا انتها درگیر خود نگه می‌دارد. این فیلم، علاوه بر سرگرمی، به مخاطبان تلنگری می‌زند تا درباره عواقب حرص و زیاده‌خواهی و ارزش‌های واقعی زندگی تأمل کنند.

“ستون 14” که در ابتدا قرار بود بدون رده بندی سنی اکران شود، به دلیل خشونت‌های موجود در اواخر داستان، با رده بندی +15 سال از 18 مرداد 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

تریلر

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ستون 14

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟