95% (19 رای)

توضیحات سریال

رئالیتی شوی سرگیجه با ژانر ریلیتی شو به تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و محسن فراهانی و کارگردانی محمد حاتمی، محصول ویستا مدیا است. این رئالیتی شو نویدبخش لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای برای طرفداران سلبریتی‌ها و علاقمندان به برنامه‌های مسابقه‌ای است.  برنامه سرگیجه در ۱۵ قسمت در حال آماده‌سازی و فیلم‌برداری می‌باشد.

داستان رئالیتی شوی سرگیجه

در این برنامه دوئلی بی‌سابقه بین چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون رقم می‌خورد که نفس را در سینه حبس می‌کند. شرکت‌کنندگان در این نبرد تن به تن، باید بین فاش کردن حقیقت و رازهای پنهان خود یا انجام چالش‌هایی پر مخاطره یکی را انتخاب کنند.

“سرگیجه” که به صورت کاملا واقعی و بدون دخالت تیم کارگردانی ضبط می‌شود، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و نوآورانه در ژانر رئالیتی‌شو ارائه می‌دهد و برای اولین بار در ایران چنین برنامه‌ای با این سبک و سیاق ساخته می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای رقابتی نفس‌گیر، لحظات طنز و سرگرم‌کننده و اعترافات جسورانه چهره‌های محبوب خود، منتظر پخش این مجموعه در شبکه نمایش خانگی باشند.

مسابقه سرگیجه، برنامه‌ای که شما را به چالش کشیدن باورها و روبرو شدن با حقیقت دعوت می‌کند.

زمان پخش برنامه سرگجه

مسابقه سرگیجه  از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود و شما می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت قانونی از طریق وب سایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود رئالیتی شوی سرگیجه

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟