دانلود انیمیشن گارفیلد The Garfield Movie 2024

دانلود انیمیشن گارفیلد The Garfield Movie 2024 قانونی

دانلود انیمیشن گارفیلد

، ،
PG
N/A
،
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

گارفیلد در حال رفتن به یک ماجراجویی وحشی در فضای باز است. گارفیلد و اودی پس از یک ملاقات غیرمنتظره با پدر گمشده اش - گربه ویک - مجبور می شوند زندگی نازک خود را رها کنند تا در یک دزدی خنده دار و پرمخاطره به ویک بپیوندند.

درباره فیلم

فیلم گارفیلد (The Garfield Movie)، یک انیمیشن کمدی آمریکایی است که بر اساس کمیک استریپ محبوب گارفیلد اثر جیم دیویس ساخته شده است. این فیلم که توسط مارک دیندال کارگردانی شده، قرار است در سال 2024 به روی پرده سینماها برود. این سومین فیلم سینمایی گارفیلد است، اما برخلاف دو فیلم قبلی که لایو اکشن بودند، انیمیشنی است. این فیلم توسط کمپانی‌های کلمبیا پیکچرز و آلکون اینترتینمنت (اولین انیمیشن این کمپانی) تولید شده، توسط استودیو دینگو انیمیشن‌سازی شده و سونی پیکچرز ریلایزینگ آن را توزیع می‌کند.

پس از 18 سال، سومین فیلم سینمایی گارفیلد با نام “گارفیلد ۲۰۲۴” و به کارگردانی مارک دیندال بر روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم که برخلاف دو فیلم قبلی، انیمیشنی است، اولین فیلم انیمیشنی از دنیای گارفیلد به حساب می‌آید.

گارفیلد، گربه نارنجی رنگ و تنبل، خلق شده توسط جیم دیویس، برای اولین بار در سال 1978 به دنیا معرفی شد. این شخصیت به سرعت در سراسر جهان محبوب شد و به یکی از مشهورترین شخصیت‌های کمیک استریپ تبدیل گشت.

محبوبیت گارفیلد منجر به تولید انبوه لباس، اسباب‌بازی، کتاب، بازی‌های ویدیویی و … با طرح و نام این گربه دوست‌داشتنی شد. همچنین، سریال‌ها و فیلم‌های متعددی نیز بر اساس این شخصیت ساخته شده‌اند که از جمله می‌توان به سریال “گارفیلد و دوستان” (1994) و دو فیلم لایو اکشن “گارفیلد” (2004) و “گارفیلد: دم دو بچه گربه” (2006) اشاره کرد.

انیمیشن گارفیلد 2024 با نوآوری در قالب انیمیشن و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، می‌تواند تجربه‌ای جدید و جذاب را برای طرفداران این شخصیت دوست‌داشتنی رقم بزند. فیلم‌های متعددی با اقتباس از کمیک استریپ محبوب گارفیلد ساخته شده‌اند که برخی از آنها به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند و جوایز ارزشمندی را نیز کسب کرده‌اند.

خلاصه داستان انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

گارفیلد، گربه نارنجی رنگ تنبل و مشهور دنیا، که از لازانیا و خوابیدن لذت می‌برد و از شنبه‌ها متنفر است، برای اولین بار در زندگی خود، پا به دنیای ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در خارج از خانه می‌گذارد!

در انیمیشن جدید “گارفیلد” (با صداپیشگی کریس پرت)، گارفیلد پس از دیدار غیرمنتظره با پدر گمشده‌اش، ویک (با صداپیشگی ساموئل ال جکسون)، گربه ولگرد ژولیده، زندگی راحت و بی‌دغدغه خود را رها می‌کند و به همراه دوست وفادارش، اودی، سگ زردرنگ (با صداپیشگی هاروی گیلن)، به ویک در یک سرقت خنده‌دار و پرخطر می‌پیوندد.

گارفیلد که همیشه از چالش‌ها دوری می‌کرد، این بار خود را در دنیایی پر از هیجان و خطر می‌بیند. او باید با دشمنان جدیدی روبرو شود، از موانع مختلف عبور کند و در نهایت، راز بزرگ خانواده خود را کشف کند.

در این مسیر، گارفیلد نه تنها شجاعت و عزم خود را به اثبات می‌رساند، بلکه دوستی و وفاداری را به معنای واقعی تجربه خواهد کرد. او یاد می‌گیرد که از منطقه امن خود خارج شود و به دنبال چیزهای جدید و هیجان‌انگیز در زندگی باشد.

زمان اکران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

انیمیشن جدید گارفیلد در تاریخ 16 فوریه 2024 (27 بهمن 1402) روی پرده سینماها خواهد رفت. این انیمیشن محصول کمپانی کلمبیا پیکچرز است و توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز پخش خواهد شد. شما می توانید نسخه دوبله فارسی این انیمیشن را از طریق وب سایت ویدو دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Paul A. Kaplan, Mark Torgove, David Reynolds
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟